Kattehandler eller hæderlig nok?

Jeg tror det ikke Marianne ? …Men jeg husker en ganske ung pige, som købte kat / katte hos den omtalte kattehandler …Og så snart hun havde overtaget dem, solgte hun dem videre for en dyrere pris - Der blev da taget et gevaldigt opgør mellem disse to, på katte-forum …Husker du ikke det ??

Og denne pige var fra Århus kanten

Som du ved, så er databasen jo gået ned nogle gange på det omtalte forum …Men jeg prøver lige om jeg kan søge på tråden.

Hov forresten …Hende jeg tænker på, var der Elliot havnede allerførste gang - Vækker det ikke noget hos dig ??

Det er ikke hende.

Hun hedder Lone og er fra Esbjerg, hende der havde Elliot. Hun er IKKE en kattehandler-aspirant, men en stakkels ung pige, der har haft det svært. (og stadig har det, da hun jo ikke lige bliver tilgivet i katteverdenen).

[quote=“Dorte uden H”]

Det er ikke hende.

Hun hedder Lone og er fra Esbjerg, hende der havde Elliot. Hun er IKKE en kattehandler-aspirant, men en stakkels ung pige, der har haft det svært. (og stadig har det, da hun jo ikke lige bliver tilgivet i katteverdenen).[/quote]

Dorthe var der ikke en Elliot ejer FØR hende ?? …Jeg husker altså så tydeligt en for-historie, med en ung pige fra Århus som havde en mor som bisidder ??? …Var det ikke Elliot, eller var det en anden kat fra samme sted ? - Tror historien fandt sted for 1 - 1½ år siden ?

sjovt, hende har jeg også undret mig over… har godt læst hendes annoncer… har overvejet at skrive til hende, men har ikke gjort det.

Hende fra Esbjerg købte Elliot og en hunkat direkte fra kattehandler no. 1 og hun fik overdraget begge katte på århus banegård så vidt jeg husker.

Birtheras det er det nummer der står i maine coon babe jeg googlede.

OK jeg googlede det nummer hun opgav på sin mor.

Denne liste er hvad jeg har samlet i tidens løb af aliaser og tlf-numre på CK, hun har uden tvivl både en stribe nye tlfnr, OG aliaser [smilie=hate-boid.gif]

Charlotte Kofoed
Gelbrovej 20 A
8870 Langå
Momsnr 26419093
John Fidel 20 33 50 13

Alias:
Charlotte137
Charlott Rusell
Sandra Rusell
Mia
Sascha
Charlotte R. F.
Katja Fiedel
Alice - (i annoncer)
Lene Jakobsen - (i annoncer)
Marianne - (i annoncer)
Linda

23 66 31 92 (som Lene)
24 81 73 32 **
25 76 06 70
25 83 87 71
25 85 53 60 ikke i brug
28 46 94 03 **
29 64 59 03 (som Marianne)
30 59 42 12
30 72 28 29
30 74 29 15
31 96 11 62
41 45 80 46
41 45 80 49
41 45 80 60
41 45 80 63
41 45 80 64
41 45 80 66 (som Alice)
41 45 80 68 eksistere ikke mere
41 45 80 69
41 45 26 87
51 24 83 28
50 41 28 66
60 28 94 99 **
61 80 08 80
61 80 09 62

[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected] (som Lene)
[email protected] (som Marianne)
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]

Jeg har stillet sælgeren et spørgsmål inde på Kattegalleri.dk, og hun svarer at det er hendes mor jeg må tale med. Herefter har jeg så direkte spurgt om hendes mor er Charlotte Kofoed.

I øvrigt tror jeg Charlotte Kofoed har oprettet sig inde på Missebanden.dk i går aftes. Der findes i alt fald en bruger med brugernavnet ch@ko derinde nu, som efter eget udsagn ikke vil få tid til at deltage så meget derinde, fordi hun har en masse katte. Jeg har selvfølgelig også spurgt ind til hendes identitet derinde.

Jeg tror ikke at dette er CK. Skrev til pigen og spurgte som om jeg var interesseret i at komme og kigge på katten.
Det måtte jeg gerne, de boede ved Viby J i noget der hedder Ormslev st. by

Jeg har også snakket med hende som har katten til salg.Jeg fik nu at vide at katten vil blive solgt uden stamtavle fordi hun har skrevet under på en kontrakt om at katten ikke må sælges videre til avl… -what .Hun er bange for at den opdrætter som hun har købt katten ved vil sende advokater efter hende hvis de hører at katten er solgt uden at være steriliseret.
Jeg har fået navn og tlf på hende der har katten og snakket med hende,men det ikke lykkes for mig at få navnet på hverken opdrætter eller hvem katten er efter.
Hun siger at opdrætter har tilbudt at købe katten tilbage for 500 kr men hun vil have 800 kr for den uden stamtavlen og hvis man så kommer med papir som viser den er steriliseret kan man få stamtavlen også.Bor desværre ikke lige på de kanter eller ville jeg godt være kørt forbi en tur. Hilsen Ninna

Hvis man kan få et billede af katten, kan opdrættere måske identificeres ud fra katten. Det kunne være fint at finde opdrætteren -jegkrydser

Jeps det har hun og nogle byder hende endda velkommen. Men nu må vi se, begynder hun at vise billeder, så bliver jeg dårlig bare ved tanken om deres opbevaring, og så må jeg jo tage konsekvensen og holde mig væk. Hun elsker ikke katte som os andre, hun HANDLER katte pga pengene. Og hun praler med at have lejet en lagerbygning til sine katte.
Og det er IKKE gammelt nag det handler om, men om personer der ikke hører til i min hverdag.

[quote=“Denise”]

Jeps det har hun og nogle byder hende endda velkommen. Men nu må vi se, begynder hun at vise billeder, så bliver jeg dårlig bare ved tanken om deres opbevaring, og så må jeg jo tage konsekvensen og holde mig væk. Hun elsker ikke katte som os andre, hun HANDLER katte pga pengene. Og hun praler med at have lejet en lagerbygning til sine katte.
Og det er IKKE gammelt nag det handler om, men om personer der ikke hører til i min hverdag.[/quote]

Denise …Jeg skal ikke være positiv sendebud for Charlotte, men jeg kan så tilgengæld heller ikke lade være med at påpege, hvis man mere eller mindre bevidst fejlinformere om hende.

Så vidt jeg ved …Så har hun ikke lejet en ‘lagerbygning’ ??. Efter hvad hun selv fortæller, så har hun lejet stuehuset til naboejendommen, for at kunne flytte hendes katte ind i varmen om vinteren …Hvorfor er det forkert ??

Lad dog fortiden ligge …Det er jo kvalmende at man stadig lader 5 år gamle billeder / domme ret til at personforfølge - Ingen ved vel, hvordan det ser ud i dag ??

Jeg synes det er kattevelfærd at besvare de spørgsmål hun stiller …At sidde på et forum og spytte ild, gør ikke kattenes situation hverken værrer eller bedre.

Hun overholder jo tilsyneladende dyreværnsloven …At dyreværnsloven så er ‘tynd’ kan man ikke bebrejde hende, men måske skulle man bruge krudt på, at få det ændret ?

Det var mine 5 cent i Charlotte-debatten - Jeg orker den ganske enkelt ikke mere !

Der er billede af den kat der er til salg på kattegalleri.Hende der har den til salg hedder ikke Charlotte…Tror ikke de har noget med hinanden at gøre

Kan kun gentage:
Og det er IKKE gammelt nag det handler om, men om personer der ikke hører til i min hverdag

[quote=“Denise”]

Jeps det har hun og nogle byder hende endda velkommen. Men nu må vi se, begynder hun at vise billeder, så bliver jeg dårlig bare ved tanken om deres opbevaring, og så må jeg jo tage konsekvensen og holde mig væk. Hun elsker ikke katte som os andre, hun HANDLER katte pga pengene. Og hun praler med at have lejet en lagerbygning til sine katte.
Og det er IKKE gammelt nag det handler om, men om personer der ikke hører til i min hverdag.[/quote]
Nemlig. -thumbs

Jeg har fulgt en lille smule med de andre steder hvor kattehandlervirke af den kaliber har været diskuteret, og jeg bryder mig ikke formen eller indholdet. Jeg er bare set ikke skåret til de forums med debatter som ingen vegne kommer. Det er spild af tid.

Sheer skrev:
"Nemlig. -thumbs

Jeg har fulgt en lille smule med de andre steder hvor kattehandlervirke af den kaliber har været diskuteret, og jeg bryder mig ikke formen eller indholdet. Jeg er bare set ikke skåret til de forums med debatter som ingen vegne kommer. Det er spild af tid.[/quote]"

Enig -thumbs Det er bedre at bruge tiden på noget, der nytter noget. Det behøver man ikke altid at sidde og gentage sig selv i et forum for.