Kattehandler eller hæderlig nok?

Hvem kender http://www.kattegalleri.dk/html/gal_vis … erID=16549

Har for kort tid siden solgt 2 forskellige hold killinger.

Igår havde hun 2 voksne fertile katte uden stamtavle til salg

Idag har hun også 3 voksne fertil katte med stamtavle til salg.

Forhåbenlig er personen reel nok, men vil da lige høre om der er nogen der kender omtalte person

Hun er 19 år og så lige hendes billeder. Har aldrig set eller hørt om hende før. Men sådan at have gang i salg og så ung, synes det lyder lidt mærkeligt. Kan man ikke spørge hende hvad hun har gang i at sælge uneutraliserede katte rundt omkring. Måske aner hun ikke hvad hun har med at gøre, måske en kattehandler in spe.

Taget hendes alder i betragning,så er jeg noget skeptisk :?

Hun har gennem tiden haft en del katte til salg,såeeee…

Er tilbøjelig til at give dig ret Denise,en kattehandler in spe

det med alder - det kan jo sættes til hvad det skal være for at undgå mistanke ?

-kramer

Jeg mener, at hun har været oppe og vende herinde før…vist min hukommelse ikke er helt hullet, så var det dorte der bragte hende på banen netop fordi hun havde gang i at sælge katte med lynets hast :frowning: både med og uden tavle alle fertile.

Uha hvor er min hukommelse god :stuck_out_tongue:http://www.kattegale.dk/forum/viewtopic.php?f=61&t=1002

det med alder - det kan jo sættes til hvad det skal være for at undgå mistanke ?

-kramer[/quote]

Jamen så skal hun også lægge andres billeder ind, har du set billederne af hende ? Det passer fint til alderen .

ja syntes også hun virker lidt hmmmmm :?

puhh… jeg overvejer ligepludselig at få en coon… men hvad hjælper det… Andet end at hun kan få en ny senere
jeg har skrevet til hende at tavlerne skal følge katten, så hun skal ikke sælge en fertil kat og så beholde tavlen selv… så jeg skrev at hun skulle sætte prisen op og selv neutralisere. Så kunne hun jo med god samvittighed give dem tavlen med…

undskyld, men jeg prøver altid at være sød og flink og skrive ting på en pæn måde… (jeg skrev pb til hende)

Hun har været oppe og vende flere gange den seneste tid.

Det er pigens mor der har en hulens masse katte, og hun er vist mest involveret i køb/salg afdelingen.

måske burde jeg køde de 2 til 800 og så selv finde et hjem til dem sammen… Så kunne man jo også se stamtavlen og evt kontakte opdrætteren… jeg får ondt i maven af hendes annoncer, men jeg burde kun få tavlerne med når jeg er opdrætter

Det var også det der triggerede min hukomelse. Jeg skrev så en PB til hende og spurgte hvor hun boede. Svaret var i nærheden af Århus som hun så har tilføjet i sin annonce senere.

Men igår da jeg kiggede var der altså kun 2 uden tavle til salg og derfor begyndte mine alarmklokker at ringe da hun så havde 5 katte til salg idag.

Hmm hun er vist ikke kun kattehandler men også hundehandler. Jeg prøvede at google det tlf.nr. hun skriver og der dukker da nogle forskellige sider op. Jeg kan også huske hun har været nævnt før, og det er tilsyneladende alle fertile katte hun har. Det er godt nok en ung alder at have sådan en “karrieere” synes jeg :(. Mon hun er datter af en vis kattehandler?

Jeg har googlet det telefonnummer hun opgiver på moderen…det give ingen resultater

Det var også det der triggerede min hukomelse. Jeg skrev så en PB til hende og spurgte hvor hun boede. Svaret var i nærheden af Århus som hun så har tilføjet i sin annonce senere.

Men igår da jeg kiggede var der altså kun 2 uden tavle til salg og derfor begyndte mine alarmklokker at ringe da hun så havde 5 katte til salg idag.[/quote]

Hmmmm ja, jeg gad godt vide, hvor hun får alle de katte fra…man kunne godt frygte et vist familieskab med en hvis dame…eller osse er hun en ny en af slagsen -græd

der er kun tre katte annoncer nu… 2 fertile drenge er væk

Øv så er de nok allerede solgt -øøøvvvs

-øøøvvvs -øøøvvvs -øøøvvvs

Jeg kan ikke se den hjemmeside hun henviser til i sin profil :? :? :?

-mai -mai -mai

Hendes hjemmeside er en 123 hjemmeside som man kan have gratis i en mdr. Det havde en vis kattehandler jo også inden den forsvandt

min lamper blinker hysterisk rødt, vores ultimative kattehandler har en datter og hun kan udemærket finde på at bruge hende som frontfigur.

Lige nu orker jeg ikke at gå de 100vis af billeder jeg har, igennem, men jeg føler mig rimelig sikker på at de lyserøde vægge og det sort/grå flisegulv findes på nogle af dem