:høhø: Okey så…men kun hvis du lover mig, at hvis jeg begynder at ævle om, at jeg har masser af plads til en kat eller to mere, så sparker du mig hårdt…Og jeg skal IKKE under nogen omstændigheder have en misling i hånden for så er jeg solgt:besvimer:
Jeg tager lige et par luffer med så må du være sikret :høhø:…mislingesikret, for så kan du jo ikke røre dem
Nåhhhhhhh …jeg kom hjem meeeeeed:wehu:
ingen:tihi:…men hold da helt fast, der var et par stykker der godt kunne ha’ sneget sig ned i min lomme:wehuu:…især den smukkeste lille rundstrikket pige med det mest bedårende ansigt:wehuu:…de øjne:uha:…ej hvor var hun bare en snuske:savle:…godt jeg ikke fik lov at røre:tihi:
Brita, det var en på opleveren…det er ikke sidste gang, jeg skal nordvest på:høhø:
[quote=anne p;278793]Nåhhhhhhh …jeg kom hjem meeeeeed:wehu:
ingen:tihi:…men hold da helt fast, der var et par stykker der godt kunne ha’ sneget sig ned i min lomme:wehuu:…især den smukkeste lille rundstrikket pige med det mest bedårende ansigt:wehuu:…de øjne:uha:…ej hvor var hun bare en snuske:savle:…godt jeg ikke fik lov at røre:tihi:
Brita, det var en på opleveren…det er ikke sidste gang, jeg skal nordvest på:høhø:[/quote]
Ja ikke …når man tænker på det dybest set er noget pubæ (læs: svigtede misser) så får man altså alligevel et eller andet positivt ud af det.
Hende den spottede smuksak havde jeg OGSÅ taget med…OM jeg fatter hun forlængst ikke har fået sin egen sofa, sin egen slave at hærge. Det var en kat der liiiiiiiiiiiige ind i hjertekulen. Hun er helt fantastisk.
Til eventuelle interesserede så hedder hun Inna, er lige blevet 1 år og sterilliseret og alt det andet. Og som jeg ser hende kan hun nullerputte solen sort:wehuu: