Kattekalender

Er der nogen steder, man kan bestille en kattekalender, hvor overskuddet så går til at hjælpe?

De skal helst kunne bestilles, da jeg ikke kommer på udstillinger :ok:

Jeg sidder faktisk i skrivende stund og syr den flotteste kalender. Stoffet er doneret af SusanneW og jeg har til 4 kalendre plus, måske et par mere fra sidste eller forrige år)
To af dem skal FIP-raflestanden have, men resten er til salg og alle pengene går til hittemisserne
Man kan selv vælge om det skal være missernes pakker eller om det skal væfre en BÅDE mis og misseejer-kalender
Stoffet er med en julemand og kat på og RIGTIG juleagtig
Den færdige kalender bliver ca. 60 bred og knap 1 meter høj
Den kommer til at koste afhængig af pakkernes værdi

…glemte…det koster nok omkring 70-80 at sende for pakken bliver stor
Kalenderen er med 24 ringe hvori der hænger en fin pakket pakke i hver ring. Det er blot om at hænge kalenderen op i et søm eller lig, i det fine silkebånd der danne ophænget

[QUOTE=kamikaze;979557]Jeg sidder faktisk i skrivende stund og syr den flotteste kalender. Stoffet er doneret af SusanneW og jeg har til 4 kalendre plus, måske et par mere fra sidste eller forrige år)
To af dem skal FIP-raflestanden have, men resten er til salg og alle pengene går til hittemisserne
Man kan selv vælge om det skal være missernes pakker eller om det skal væfre en BÅDE mis og misseejer-kalender
Stoffet er med en julemand og kat på og RIGTIG juleagtig
Den færdige kalender bliver ca. 60 bred og knap 1 meter høj
Den kommer til at koste afhængig af pakkernes værdi[/QUOTE]

Sådan en vil jeg gerne have - jeg må af og til forkæle mig selv lidt :smiley:
Og dem du laver er bare SÅ flotte

Men ellers var det nu mere en årskalender for 2013 jeg tænkte på :tihi:

[QUOTE=Eva;979565]Sådan en vil jeg gerne have - jeg må af og til forkæle mig selv lidt :smiley:

Men ellers var det nu mere en årskalender for 2013 jeg tænkte på :tihi:[/QUOTE]

Måske var det en ide med en kattegale kalender med alle månedens kat som emne printet hos vista print - overskud går så til FIP forskning :slight_smile:

JA! :ok:

[QUOTE=Eva;979565]Sådan en vil jeg gerne have - jeg må af og til forkæle mig selv lidt :smiley:

Men ellers var det nu mere en årskalender for 2013 jeg tænkte på :tihi:[/QUOTE]
Åh, så MIsforstod jeg…og hvor var det da godt, jeg gjorde, for det blev jo liiige givtigt for hittemisserne
Men du skal vide det er en lidt dyr kalender men den ER også speciel og findes jo af gode grunde ikke i mange eksemplare.
24 pakker, indpakningspapir, gavebånd og kalenderen og de 24 små ringe pakkerne hænger i er jo ikke gratis, og så skal der også være en pænt ovberskud til misserne.
MED porto kommer den nok til at koste omkring 500 kr…men det er så også lige en halv hittemis…betalingsmæssigt (ikke så ringe endda

[QUOTE=kamikaze;979574]Åh, så MIsforstod jeg…og hvor var det da godt, jeg gjorde, for det blev jo liiige givtigt for hittemisserne
Men du skal vide det er en lidt dyr kalender men den ER også speciel og findes jo af gode grunde ikke i mange eksemplare.
24 pakker, indpakningspapir, gavebånd og kalenderen og de 24 små ringe pakkerne hænger i er jo ikke gratis, og så skal der også være en pænt ovberskud til misserne.
MED porto kommer den nok til at koste omkring 500 kr…men det er så også lige en halv hittemis…betalingsmæssigt (ikke så ringe endda[/QUOTE]

Prisen er bare helt i orden Brita - og jeg er sikker på, at den er hver en krone værd :ok:

Yes - hvor får man fingre i denne kalender???

Jeg kan garanterer dig du IKKE bliver skuffet. verken over kalender eller pakker
Spørgsmålet er blot???
Skal det være 24 missepakker eller skal 1/3 være til dig. Altså så I alle tre får en pakke hver 3. dag?

[QUOTE=kamikaze;979604]Jeg kan garanterer dig du IKKE bliver skuffet. verken over kalender eller pakker
Spørgsmålet er blot???
Skal det være 24 missepakker eller skal 1/3 være til dig. Altså så I alle tre får en pakke hver 3. dag?[/QUOTE]

Det må meget gerne være både til mig og missene - orv, jeg glæder mig allerede

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

[QUOTE=kamikaze;979604]Jeg kan garanterer dig du IKKE bliver skuffet. verken over kalender eller pakker
[/QUOTE]

Jeg stemmer lige i Brittas kor her :slight_smile: Der kommer en superflot pakkekalender i rafflet hver dag i Vissenbjerg (TAK for indsatsen, Britta - jeg kan jo ikke det, der bare ligner at sy!) - og Britta har derudover 2 at sælge af for Hittekat! Og her kan man så se motivet - er det ikke fantastisk, hvad man kan købe på Ebay :thumbup: Jeg køber og slæber med hjem, Britta syr - jeg synes det er en fantastisk arbejdsfordeling :tihi:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;979614]Jeg stemmer lige i Brittas kor her :slight_smile: Der kommer en superflot pakkekalender i rafflet hver dag i Vissenbjerg (TAK for indsatsen, Britta - jeg kan jo ikke det, der bare ligner at sy!) - og Britta har derudover 2 at sælge af for Hittekat! Og her kan man så se motivet - er det ikke fantastisk, hvad man kan købe på Ebay :thumbup: Jeg køber og slæber med hjem, Britta syr - jeg synes det er en fantastisk arbejdsfordeling :tihi:
VH
Susanne

[/QUOTE]

Hvor er den flot :juhu:

Det er altså utroligt, hvad Brita kan nå - gad vide om hendes døgn har flere timer end andres ?

[QUOTE=Susanne W;979614]Jeg stemmer lige i Brittas kor her :slight_smile: Der kommer en superflot pakkekalender i rafflet hver dag i Vissenbjerg (TAK for indsatsen, Britta - jeg kan jo ikke det, der bare ligner at sy!) - og Britta har derudover 2 at sælge af for Hittekat! Og her kan man så se motivet - er det ikke fantastisk, hvad man kan købe på Ebay :thumbup: Jeg køber og slæber med hjem, Britta syr - jeg synes det er en fantastisk arbejdsfordeling :tihi:
VH
Susanne

[/QUOTE]

Vil gerne bestille sådanne en til næste år, tom - til Baby P men betaler selvfølgelig prisen - det det så koster at fylde gaver på kan så gå til misserne :slight_smile:

Jamen jeg ser om ikke de kan lade sig gøre at finde nogen tilsvarende til næste år også :slight_smile: Og melder mig heeeelt frivilligt til at tage over og hente :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg har to liggende på mit sybord til FIP-standen og desuden to mere hvoraf Eva har bestilt den ene.
Ydermere har jeg 2 eller 3 andre…også nogle SusanneW har doneret. De er blot fra andre år.
Jeg når KUN at sy to til fipstanden.
Syntes heller ikke jeg behøver at have dem i hittekattestanden. De skal ses i fip-standen
Jeg har så meget andet at sælge
Men de andre kan man sagtens bestille…så sender jeg inden 1. dec

Jeg har kun 24 timer i døgnet, men indrømmer jeg gerne ønskede flere.
Jeg får dog alt den søvn jeg behøver og tror faktisk jeg sover mere end de fleste

Ih hvis den er lisså god som den jeg var så UFATTELIG heldig at vinde sidste år, så viljeg bare sige: I kan godt begynde at glæde jer! Og bruge MANGE penge på FIP-rafflet! Den er det hele værd :smiley:

og jeg synes det er en fantastisk idé at lave en kalender med alle Månedens Kat billederne :smiley:

Det er debatteret et par gange før her og her.

Med konklusionen er vist at billederne ikke alle er af kvalitet som kan blæses op.

Ja, se… det var noget jeg kunne og ville støtte :thumbup:
Rigtig god ide!

[QUOTE=Ann K;982766]Ja, se… det var noget jeg kunne og ville støtte :thumbup:
Rigtig god ide![/QUOTE]
:enig: