Imorgen lukker vi op for tilmeldinger til vores oktoberudstilling som i år også er en 25 års jubilæum udstilling.
Dommere:
Navn Nationalitet Kategori
Argia Laura Burani Ferrari Italien All round
Hanne Sofie Sneum Danmark All round
Leslie van Grebst Danmark I, II
Charles Spijker Holland All round
Alexey Shchukin Holland All round
Stephe Bruin Holland All round
Olga Kamissarova Estland All round
Ændringer kan forekomme
Lørdag vil der være burmeser breed bis såfremt der tilmeldes min. 50 burmesere og min. 50 yderligere kategori 3 katte.
Begge dage Best of Best fertil, kastrat og nu også Junior (klasse 11 og 12).
Katteklubbens Halloween udstilling er også vores jubilæumsudstilling. Vi fejre at Katteklubben fylder 25 år. For at fejre dette har vi valgt at holde en gallaudstilling med et twist. Oktoberudstillingen har jo en tradition med Halloween og denne gang kombinerer vi de to…galla og halloween - og så ender vi op med GALLOWEEN!! Find din gamle gallakjole frem og giv den et uhyggeligt præg…så er du klar til at have en festlig weekend sammen med os
Der er konkurrencer begge dage hvor vi belønner:
Bedste halloween bur
Bedst udklædte kat
Bedst udklædte udstiller
Bedst udklædte barn
Som noget nyt har vi et Sturdi lotteri. Der er 30 lodder pr. Lotteri. Der udlodes , i samarbejde med Mysterycoon Petshop, en sturdi habitat og en sturdi bag. Lodderne koster 100kr købes ved tilmelding til udstillingen og vinderen udtrækkes på udstillingen. - for yderligere information kig forbi katteklubben.com
Jeg regner med at tilmelde… Og jeg kan regne ud at der nok ihvertfald kommer en balineser killing fra mig af, men nok også en fertil hankat… Sejt med lotteri, det bliver vi nok nød til at købe et lod eller to til (er lotteriet kun en dag og har i sat et max i forhold til antal lodder man må købe)
PS… Hvornår kan man købe lodderne fra… De var ikke på betalings listen
Hej Line,
Vi glæder os til at se dig, og med hensyn til lotteriet så er der 30 loder pr ting - om du køber 1 2 eller 3 er op til dig - vi kører efter princippet først til mølle… Jeg skal nok lige give lyd når de er på betalingssiden…
Hm - det må vel være den 18. og 19. oktober? Ellers er det en fredag og lørdag
Nå, men jeg har faktisk et gavekort på et udstillingsgebyr, så hvis ikke det skal gå til spilde, så bliver jeg vel nødt til at finde en kat, der har lyst til en tur til Kolding…
VH
Susanne - der desværre ikke længere kan skrue sig i sin gamle galla kjole i str. 38
Hold da op - vågnede i morges helt panikken, fordi jeg har glemt at få betalt og åbenbart bildt mig selv ind det SKULLE gøres i dag Men nu jeg kom i tanke om det, så kan det jo lisså godt blive gjort
Pia - Hvis det er, så kan du også få en plads hos os om lørdagen Vil tro vi da nok også kan mase jer begge ind, selvom vi skal forbi efter Eva - så må I bare slås om, hvem der skal have Hugo på skødet