Katteklubbens udstilling i Køge, d. 22.-23/01-2011

[quote=DK Thomani;517808]Jeg har helt glemt at skrive hvem jeg har tilmeldt :ups:

Jeg kommer lørdag med:

Gidahmir’s Diamonds Are For Ever - EXO f 02 62
Søndag:

Rebicats Alta - NFO gruppe IV, klasse 7.

Rebicats Max Line Speed - NFO gruppe VI, klasse 11.

Thomanis Cherry Garcia - NFO gruppe VIII, klasse 11.[/quote]

Jeg framelder Alta igen i aften, da der er mulighed for at hun er blevet parret :kryds:

[quote=DK Thomani;517808]Jeg har helt glemt at skrive hvem jeg har tilmeldt :ups:

Jeg kommer lørdag med:

Gidahmir’s Diamonds Are For Ever - EXO f 02 62
Søndag:

Rebicats Alta - NFO gruppe IV, klasse 7.

Rebicats Max Line Speed - NFO gruppe VI, klasse 11.

Thomanis Cherry Garcia - NFO gruppe VIII, klasse 11.[/quote]

Jeg har fået frameldt Alta og medbringer i stedet for:

S*Fridalas Qalla NFO gruppe VII, klasse 9.

Jeg har skiftet Hei Sejrcoons Shout By Lulu med hendes bror mand Hei Sejrcoons Let´s Groove :hjerte: gr 3 - kl 11

Jeg har tilmeldt Bailey til om lørdagen. Håber at det går godt. Sidst var han lidt sur… :slight_smile:

[quote=DK Thomani;525550]Jeg har fået frameldt Alta og medbringer i stedet for:

S*Fridalas Qalla NFO gruppe VII, klasse 9. [/quote]

og nu har sørme også afmeldt Qalla, da hun HELT SIKKERT er parret :wehu:

:thumbup::thumbup::thumbup:

Juhuu Opdagede lige at tilmeldingsfristen er rykket,så nu kan jeg også nå det:ups:

Morgan skal på sin første udstilling ,som voksen:thumbup:Han fik nogle fine udtalelser,som ungkat,men der manglede lige lidt,så spændende om han er blevet bedre endnu:kryds:

Tine

Æv æv, bare udstillingen ikke var opdelt, så alle racerne kunne udstilles begge dage :frowning:

Så skal du jo bare vente 14 dage,så er der atter udstilling i Køge og det er en-dags.

Tine

Nu vil jeg gerne se en dommerfordeling - kald mig bare utålmodig :smiley:

Ja den tålmodighed er en dyd :smiley:

Men en opreklameret en :stuck_out_tongue:

Jeg har lige fået oplyst i min øresnegl (på Facebook) at KK først plejer at komme med den om fredagen. Kan det virkelig passe? :frowning:

Jeps… de plejer i hvert fald at melde sent ud… desværre!
For en gangs skyld er jeg nemlig også utålmodig efter at se en dommerfordeling :smiley:

ØV! :frowning:

Vi havde vist samme diskussion sidste gang KK holdt udstilling, men ja, de plejer ikke at offentliggøre deres dommerfordelinger før torsdag eller fredag lige før udstillingen.

Til gengæld vil jeg meget gerne se en liste over inviterede dommere til Snejbjerg, for hvis de IGEN har inviteret XXX, så springer jeg over!

Ville også ønske at liste over inviterede dommere til Snejbjerg snart kommer. Men den kommer nok efter weekenden , når de har Køge udstillingen overstået.

Forhåbenlig er den der efter weekenden, vi pønser nemlig på at tage heeeelt til jydeland med Askebaske.

Jeg tager også turen over broen med;
SP. DK NeuCoons Sierre Leone mco gr. 5 kl. 2