Katteklubbens udstilling i Snejbjerg, d. 12-13/03-2011

[QUOTE=Rokakitho;540573]Bare Rolig

Jeg kommer [/QUOTE]

Okay :smiley: Nu er min lille Diva også meldt til… (Trøllagil´s Papaya) 5. dag i ungdyrs klassen :frowning: hi hi… Typisk
Det skal nok blive hyggelig som altid. Så slapper jeg forhåbentlig lidt mere af denne gang :stuck_out_tongue:

Hvis jeg dog bare havde en kat og tage med… Men synes ikke rigtig der er nogen af mine som er værd at slæbe med for tiden…

Men kan da være jeg kommer og kigger på.

Og jeg har så lige afmeldt - håber I andre får en skøn udstilling

:ked: ØV nu havde jeg lige glædet mig til at se babyen og den lækker steg

Det skal nok blive super hyggeligt, og man bliver heldigvis lidt mindre nervøs med tiden :slight_smile:

Glæder mig også til at skulle på udstilling igen, og til at møde andre kattetozzer :slight_smile:

Hilsen Sanne

Jeg har tilmeldt 2 hankastrater om søndagen,
og glæder mig rigtig meget til at udstille igen.

[QUOTE=Ann K;540246]
Brian har alle chancer for at blive TICA Supreme Champion Alter og måske endda Regional Winner… :thumbup:
Og Thane er ved at ligne noget pænt, så måske han endelig kan få gang i karrieren? :)[/QUOTE]

Hold da op er han allerede nået så langt op i titlerne, hvaaa har du været afsted på en udlandstur du ikke har fortalt om :høhø::slight_smile:

Hvornår sker det :tihi:

Chimel - Sådan omkring 4.-8. udstilling :høhø:

Sjovt jeg er først nervøs på dagen, men nu er det også kun udstilling nummer to :slight_smile:
Mangler kun at pakke burgardinet, men først skal det lige vaskes og stryges (pokkers, skal have pakket mit strygebræt og strygejern ud, nu har det ikke været i brug i omkring 4 år)

Hi hi. Jeg tror aldrig jeg vender mig til det.Jeg bliver SÅ nervøs. Ryster og mit hjerte galopere afsted. Ikke fordi jeg er nervøs for hendes bedømmelse, men fordi jeg er mega nervøs for hun skaber sig… Sids jeg var afsted var det hendes første gang, og synes ikke det var sjovt at blive holdt.
Denne gang er hun lige rykket op i ungdyr, så har ikke den store chance, men så kan vi forhåbentlig begge få lidt øvelse i at komme aftes :stuck_out_tongue:

SÅ har jeg også fået tilmeldt, og vi kommer med:

Morgunstrálans Jelly Bean, NFO n 09, gr. 2, klasse 12

Dét glæder vi os rigtig meget til :smiley:

[QUOTE=En forhenværende bruger;545703]SÅ har jeg også fået tilmeldt, og vi kommer med:

Morgunstrálans Jelly Bean, NFO n 09, gr. 2, klasse 12

Dét glæder vi os rigtig meget til :D[/QUOTE]

Og jeg har tilmeldt hendes brødre:

Merlin, NFO w, gr 9, klasse 12
Tom, NFO a 09, gr 2, klasse 12
overvejer om jeg skal tilmelde en hankat mere…tænke tænke…

Jane - Det kan jeg godt forstå! Bliver spændende :smiley: :ok:

Jeg kommer med DK * JeaTri´s Jumanji MCO ds 22 gruppe 7 klasse 11 .
Både han og jeg har godt af lidt øvelse.

Det gør det nemlig! Og samtidig skal vi flashe nye burgardiner - det glæder jeg mig også lidt til :tihi:

Jane - Hehe, det kan jeg også godt forstå. Er det så sådan nogle rigtig fancy nogen som I har købt, eller? :slight_smile:
(Jeg har jo selv liige været igennem det samme med første nye avlskat, og fancy nye burgardiner til hende for 4 mdr siden :tihi)

Nu k0m jeg altså til at tilmelde alligevel…

DK Robdrups Askja, NFO n23 i åben klasse.

[QUOTE=Eife;546839]Jane - Hehe, det kan jeg også godt forstå. Er det så sådan nogle rigtig fancy nogen som I har købt, eller? :slight_smile:
(Jeg har jo selv liige været igennem det samme med første nye avlskat, og fancy nye burgardiner til hende for 4 mdr siden :tihi)[/QUOTE]

Ja, vi har købt nogle af Eva, så de er vist ret fancy at se på - men det bedste af det hele er, at de ikke fylder noget! Vores gamle er i tykt stof, så de fylder en hel sportstaske, og man har altså nok at slæbe på, når man skal på udstilling.