Kattemad på afveje

Jeg har bestilt hos Zooplus.com igen igen :stuck_out_tongue:
Jeg har modtaget den ene pakke i går, men den anden pakke (den med alt maden) er vist forsvundet. Jeg kan ikke trace den på gls hjemmeside, og hos Gls (som jeg har ringet til) har de ingen informationer om den.
Så jeg har nu mailet til Zooplus.

Hvis nu at pakken kommer når jeg intet tørfoder har tilbage (JWB, Orijent) kan jeg så bruge iams hairball indtil maden dukker op igen ???

Tænker på om iams hairball ikke er bedst til maverne når der ikke er en glidende overgang mellem fodret ??

Du kender bedste dine missers maver, så det er du der kender svaret bedst.
Men mine dyrs maver ville være total ligeglade.

Irriterende at pakken sådan bliver væk … Nå, men mine katte kan også fint klare at få noget uvant i en periode, så det ville jeg ikke tage så højtideligt.

Feline har en ret sart mave og kan ikke bare lige tåle pludseligt at komme på anden foder.
Det er også for dumt men jeg mente jeg havde en ekstra sæk Orijent, men enten husker jeg forkert ellers har vi nisser - for væk er den ihvertfald.

Men de har tidligere fået Iams Hairball, for 2-3 mdr siden så mon ikke hun klare det. Det er vel også Iams Hairball eller hills i/d man skifter til (uden overgang) ved tynd mave, ikk ??

Det er virkelig ærgerligt, at de lokale forhandlere af Orijen og Acana måtte lukke igen. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor meget du har brug for, men hvis du er fuldstændig på den, kan du godt låne lidt Orijen af mig. Godt nok har jeg ikke så meget tilbage selv, men jeg bestiller i dag, og så skulle jeg jo gerne have det midt i næste uge. Det er den gule variant, jeg har noget af. Jeg har lige vejet det, jeg har, og inklusive posen (som godt nok er en heavy duty sag) er der ca. 1,2 kg. Jeg vil såmænd også gerne levere det, hvis det skulle være :slight_smile:

Mange tak Ingrid :thumbup: Jeg har lige ringet til Zooplus, da de ikke har svaret på min mail og de siger GLS modtager pakken i dag så jeg burde have den senest tirsdag. Hvis det holder så burde jeg have nok - prøver at serverer noget mere vådfoder, selvom de ikke er så vilde med det.
Er der intet nyt tirsdag, kan det godt være jeg kontakter dig :slight_smile:
Ja prøvede nemlig luksusfoder.dk - tænkte nok de ikke eksisterede mere, da deres hjemmeside ikke virker.

[QUOTE=Fire misser;561190]Er der intet nyt tirsdag, kan det godt være jeg kontakter dig :slight_smile:
Ja prøvede nemlig luksusfoder.dk - tænkte nok de ikke eksisterede mere, da deres hjemmeside ikke virker.[/QUOTE]

Du siger bare til, hvis det bliver aktuelt :slight_smile:

Luksusfoder.dk sendte for nogle uger siden en nyhedsmail ud om, at de var nødt til at stoppe. Men jeg har en liste over danske forhandlere, og det lader til, at der er en forhandler mere i Odense, Dalum Dyrehandel.

Forhandlere

Det er ikke sikkert, de sælger til Zooplus-priser, men i en snæver vendig kan man vel altid lægge en 50’er til en 400 g-prose.

Dalum Dyrehandel ligger lige hvor jeg bor, og jeg kender godt Pia der har den.
Ringer lige til hende for jeg har aldrig set Orijen kattefoder i butikken… men har så heller aldrig kigget efter det dernede :tihi:

Har lige talt med dem - og nej de har ikke Orijen i butikken.