Kattemagasinet

Den skal være klubben i hænde torsdag - det er den dag klubberne skal aflevere bladlisten. Men send Simone et praj, for hvis først den er sat til overførsel torsdag og dermed først når frem fredag (eller Sanne tillader sig at holde fri fra at checke bankkonto hver eneste evige dag…), så er det faktisk for sent. Rent praktisk i hvert fald :wink:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1033737]Den skal være klubben i hænde torsdag - det er den dag klubberne skal aflevere bladlisten. Men send Simone et praj, for hvis først den er sat til overførsel torsdag og dermed først når frem fredag (eller Sanne tillader sig at holde fri fra at checke bankkonto hver eneste evige dag…), så er det faktisk for sent. Rent praktisk i hvert fald :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Hvis jeg nu går ind og sætter den til i morgen i stedet, er det så fint, eller skal jeg stadig give Simone et praj? :slight_smile:

Så burde Sanne kunne nå at fange den :slight_smile:
Og så er jeg spændt på hvor mange der om en måned fortryder og påstår de aldrig har hørt om det, selv om vi har gjort hvad vi kan for at informere :surrender1:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1033900]Så burde Sanne kunne nå at fange den :slight_smile:
Og så er jeg spændt på hvor mange der om en måned fortryder og påstår de aldrig har hørt om det, selv om vi har gjort hvad vi kan for at informere :surrender1:
VH
Susanne[/QUOTE]

Okay, godt… :slight_smile:

TAK for denne tråd! Jeg læste det godt nok i sidste blad, men var fuldstændig kommet fra det! Nu er der betalt, så jeg kan få bladene i papirform :slight_smile:

Jeg er SIMPELTHEN SÅ ærgelig over at have mistet det sidste nye… det må være røget ud sammen med reklamerne :frowning: Katten på forsiden var så vidunderlig og smuk!! :wehuu: