Katten er bedre end brandalarmen!

En hyldest til alle katte!

Kat reddede sin ejer fra flammerne
06-01-09: 16:33 | af: dabu
En 40-årig mand kan efter alt at dømme takke sin kat for, at han er i live. Natten til mandag lå han og sov, mens hans sommerhus af træ i Skæring stod i flammer. Det skriver TV2 | ØSTJYLLAND på sin hjemmeside.
Mandens perserkat hoppede simpelthen op på hans mave og vækkede ham. Manden nåede akkurat at komme ud af sommer­huset, før han besvimede. Brandmænd fandt ham liggende foran sommerhuset, der udbrændte totalt.
Han fik ilt, hvorefter han blev kørt til observation på sygehuset.
Perserkatten langhårede pels blev svedet, men heltemissen, der er en hankat og hedder Cesær, har det godt.

Sikke en bedrift! Jeg håber den lever kronede dage resten af sit liv! :slight_smile:

Det håber jeg også! Dygtig kat!

Dygtig misser og selvfølgelig var det da en Perser :tihi:

Hæhæhæ!

Må jeg være så streng at sige min første tanke uden at blive halshugget?

Det er sådan lidt groft og mest i joke, så jeg håber ikke perser-elskerne bliver sure på mig thi-hi

Jeg tænkte “Gud! En perser?! så KAN de bruges til andet end fluffy pyntepuder! Damn!”

Haha, jeg tænkte dog ikke som Gry. Men jeg tænkte også lidt ang. at racen var en perser og ikke en støjende race - men så så jeg metoden :wink:

[quote=Gry Gressbakken;94967]Det er sådan lidt groft og mest i joke, så jeg håber ikke perser-elskerne bliver sure på mig thi-hi

Jeg tænkte “Gud! En perser?! så KAN de bruges til andet end fluffy pyntepuder! Damn!”[/quote]

Helt klart…en Perser er da den perfekte vagtmis også…altså hvis den er vågen :tihi:

Hahahaha! :slight_smile:

Døøøgtig misser.

Jeg blev helt beroliget da jeg læste det var en perser, min venindes ex-mand bor nemlig også i et sommerhus i Skæring med deres to katte - men de er husmisser. Var lige bekymret for om det var dem der havde haft brand, men det var det så ikke.

Det var da heldigt at det kunne udelukkes så :slight_smile:

Hehe - jeg tænkte

åhh gud Perser - mere pels der kan nå at antænde - ved first hand hor hurtigt missepels brænder da Sethi mistede noget af halen i et stearinlys

men først til SIDST stod der at katten var ok :doh:

Dygtig mis og godt den også var uskadt :slight_smile:

Dygtig misser.
Jeg er sikker den mand vil elske katten og katte resten af sit liv, og han vil helt sikkrt være en af dem der aldrig mere siger en kat er dum, hvis han altså ellers har sagt det før.

haha Gry, mig træder du ikke over tæerne-høhø
Jeg indrømmer da gerne min perserpige er en finurlig fætter, og lyde er der ikke mange af - men stadig formår hun at vække mig om natten når hun ælter rundt i sengen:ok: