Katten i nøglerne

I netto den anden dag faldt jeg over det skønneste tilbehør til nøglerne!

Jeg anskaffede naturligvis en og måtte så kort efter afsted efter to mere.

Jeg fik gaflet den sidste jeg kunne finde, så hvis nogen skulle være interesseret så kan den medbringes til en udstilling.

Jeg har givet 20 kr. for dem som skal dækkes.

Den er egentlig lavede til de gamle runde nøgler, men med lidt stædighed og en lille smule velplaceret mængde vold så kan de altså godt komme over en firkantet nøgle.
Min sidder på en firkantet nøgle…

hvor er den sød … skal vist i Netto

Jeg vil gerne købe den :slight_smile:

Det er iorden Pia… Jeg tager den med til Køge :smiley:

AFSAT

Hvor er den sød…måske jeg skulle begynde at handle i Netto :slight_smile:

Jeg kunne i hvert fald ikke stå for den :wink:

Nej, det kan jeg godt forstå…:slight_smile:

Man kunne også få i andre former som en frø, gris og en bil… Og bevares de var da søde meeeen selvfølgelig skulle det være en kat :tihi:

Jeg glæder mig til at få min i Køge :wehu:

Har både din og Pia’s med :wink:

Jeg var også heldig at få en før der var udsolgt, og da jeg var deroppe senere var de væk :-)…tænkte nemlig osse på at købe ,så de der ikke fik fat i en ,kunne købe en hos mig :slight_smile:

Jeg har lige tømt Netto i Bjerringbro for dem (3stk), plus at jeg købte 2 nøgleringe med det samme søde katteansigt.

Hvis jeg ikke finder aftager blandt ungerne herhjemme regner jeg med at give resten til Brita, som så kan tjene lidt til hittekattene.

Jepp… jeg havde jo også oprindeligt bare købt en, men måtte så ud og hamstrer :tihi:

[QUOTE=KKH;941329]Jeg har lige tømt Netto i Bjerringbro for dem (3stk), plus at jeg købte 2 nøgleringe med det samme søde katteansigt.

Hvis jeg ikke finder aftager blandt ungerne herhjemme regner jeg med at give resten til Brita, som så kan tjene lidt til hittekattene.[/QUOTE]

JAA, det ville være fint. Jeg tror også lige jeg vil besøge Netto i Galten efter arbejde imorgen