Kattene er billigt til salg

5 killinger på 7 uger, 1 fertil hunkat og 2 kastereret hankatte. HELT GRATIS! Kom og hent!

Ej, pjat…

Men de var sq lidt billigt til salg da jeg stod op i morges… Jeg skal ud på toilettet, og skal så igennem stue, køkken og gang.

Da jeg kommer til køkkenet er der jord fra stuen og ud i gangen… og jeg tænker… “hvad fanden er det?” Kommer så ud igangen, og der er ingenting… Videre ud på toilettet… SKRIG Kattene har sluppet en edderkop fri…

Det er heldigvis ikke en stor en… men lidt stor er den nu alligevel… og så render den frit i mit hus… argh…!

Jeg flyttede lige på stedet. FOR JEG HADER VIRKELIG EDDERKOPPER.

Kender det godt… Især det med de væltede planter (med ituslåede krukker).

Edderkopperne rører ikke mig for jeg er slet ikke bange for dem. Jo det passer ikke. Havde engang en langbenet fanden til at rende rundt i hytten, og den var så stor at den med udstrakte ben kunne fylde en underkop…FØJ for den lede. Også den eneste edderkop jeg har haft betænkeligheder ved at fange, for tænk hvis den sprang op og bed mig i næsen -what

En edderkop på størrelse med en underkop…sikke en kop Og sikke et måltid.
-pote Kamikaze’s Pepita Sarafina -neje

Be om adressen hvor den bor…mums
-pote Kamikaze’s Ranya Raoul [cat01.gif]

Osse mig BE’ om -shhhh
-pote Kamikaze’s Ouna Fortuna -upssa

Findes de også i Solsorte-størrelse [smilie=hate-tunz.gif]
-pote Sarafinas Mandalay -fløjte

Og med kylle-smag -tænkekitty
-pote Kamikaze’s Beloki Boy -dans

Be’ om en blå -tak
-pote Kamikaze’s Habibi -kitty

-xxrotflmao -xxrotflmao

Kan man lege med sådan en? -engel
Eller dør den bare ligesom mine venner Hr. Bille og Frk. Flue? -riprip
-pote Mufti

-xxrotflmao Brita din ost -xxrotflmao

Den er da død og skyllet ud for maaaaaaaaaaaaaange år siden -xxrotflmao

-ked hvor synd…når der nu er så mange der gerne vil lege med den… -høhø

JØSSES, lugter jeg SÅ meget -uha

Jeg har syet nullerputsenge oppe i den anden ende af huset, og min puter har stået tændt. Hvad mine kræ laver imens, er jeg ikke hverken herre eller quinde over -høhø
Men jeg kan da godt se de har haft travlt. [cat01.gif]
Jeg skal nok tage en alvorlig snak med dem over en kylle eller to iaften. -hyp
Brita -smutter

Godt vi har fået de sorte, de ved hvad det handler om i-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

-what -what Får helt kuldegys her i haven -what
Nu kalder jeg så bare på misserne, eller manden. Hvis jeg var alene hjemme før i tiden, ja så tog jeg nogle gange støvsugeren, der skal helst være meeeget langt mellem min hånd og kræet, og så smed jeg støvsugere uden for døren for at være sikker på den ikke løb ud igen, så måtte manden tømme når han kom hjem [bigloony]

havde de væltet teraiet?? De synes da sikkert ikke der skulle være nogen dyr spærret inde hos jer. -høhø

HVA !!!
Det er vel ikke SÅDAN en sag fra et terrarie, så kan den jo slet ikke komme gennem en støvsuger slange -what -what -what -what
Nu sidder jeg og får kuldegysninger her i varmen -bleg

Selfølgelig er det da fra et terrarie… Ellers var kattene ikke billigt til salg :wink:

-what -what