Kattene i udstuen

Lidt billeder taget i løbet af de sidste par uger. Åbenbart har jeg primært taget billeder i udstuen :slight_smile: Der er i hvert fald ikke andre.

Diego i en siv-transportkurv, han har tilsyneladende ikke helt fundet ud af at han er ret stor og mener derfor at han kan være i mange små ting -høhø

Diego afprøver det nye kradsetræ som Jako fik på hans 1 års fødselsdag d. 20. Maj.

Jako i hans nye kradsetræ for første gang

Mea, May og Jako

Skulle egentlig bare være et alm. billede af May. Men eftersom hun aldrig holder munden lukket, så er her et hvor hun siger Piiiiiv

Lækkert billede af Diego, taget her i eftermiddag

Dejlige billeder af de smukke misser :thumbup: :wehuu: :wehuu: :wehuu: :hjerte: :hjerte::hjerte:

Er du tosset hvor er dine misser bare lækre. -wehuu

Hvor er de dog pragtfulde :wehuu::wehuu:

Herlige billeder af dine katte, men er du sikker på ham Diego ikke har lyst til at flytte her hjem til mig, du må låne Betterøv i et par dage istedet for:tihi:
Det med et par dage er vist passende, for så gider du ikke den lille tykke stormvind mere-høhø-høhø-høhø
Knus Elin

:wehuu::wehuu:

Skønne-skønne billeder - og ham Diego med både sort/hvide knurhår - han forelsker mig rigtig meget.

:hjerte:

Ih Eva, dine katte er bare så dejlige! :wehuu:

Du må snakke med producenten af kattetræer, og bede dem lave nogle hylder og hængekøjer i XL, til den smukke Diego, det er jo lige før han ikke kan være der :tihi:

Denise, Sheer og Kaja - Mange tak skal I have :slight_smile:

Leopolds mor - Tjoeh, det kan vi da nok godt finde ud af - Diego sidder ikke just stille og opfører sig pænt selv -tihi

Therese - ja, det er lidt sjovt at han har det. Det er der flere der har kommenteret på. Den gang han begyndte af få sorte og hvide kunne man se to-farvede knurhår, det var ret specielt. :slight_smile:

Rimmen - Heh, jeg har godt tænkt det, men i betragtning af hvor mange små steder han insisterer på at skulle være på bekostning af større… -høhø

Smukke misser, og din tortie tøz, sikke smukke farver :iloveyou:

Pia - Hvilken af dem :wink: Er jo beæret med hele to tortie-hystader -love
Ej, gætter på at er May du mener? :slight_smile:

Eva, hende der gaber

Pia - Hehe, hun gaber ikke, hun siger piiiiiiiiiiiiv :slight_smile: Men tak, hun er også en lille charmetrold af en forkælet prinsesse -ove

Okay :slight_smile: men det kan jeg jo ikke høre -høhø

Smukke misser
Hilsen Lisbeth

Lisbeth - Mange tak :slight_smile:

Ja dét er nogle lækre katte - er vild med May - smukke farver, de ser alle dejlige ud -lovelove

Elisabeth - Mange tak skal du have :slight_smile:

Var da helt sikker på at jeg havde skrevet i denne tråd.

Du har altså nogle rigtig lækre misser, hver og en af dem :wehuu:

Birthe - Tak skal du have :slight_smile: