Kattenes nye udendørs klatrestativ

Vi har lavet drivhus i år, og er så blevet enige om også at lave udendørs klatrestativ til misserne. Søren nåede til det punkt i dag, så her er et billede af vidunderet. Drivhus og terrassen foran er en del af projekt drivhus, som langt fra er færdigt.

hvor ser det bare fint ud :slight_smile: godt arbejde

Men det der er lavet, så dælme godt ud! :thumbup: Både for katte & mennesker :ok:

Flodt og solidt arbejde. :ok: Det bliver misserne glade for. :smiley:

Det har han sørme gjort godt :ok: Ikke alene er det funktionelt, men det er også pænt samtidig :smiley:

Og det er gigt venligt. Nederste platform er 50 cm høj, og der er så 50 cm op til den næste, hvilket betyder højeste platform er 2 meter. Og Whiskey kan klare 50 cm, så han kan også komme op. Ingen, ud over en musvit, har dog endnu indtaget øverste platform.

Det er meget flot… og en rigtig god inspirationskilde… både kradsetrå og drivhus :slight_smile:

:ok::ok:

Hvor er det bare flot lavet, Lone - sikke en skøn oase for både jer og kattene :slight_smile:

Det er rigtig rigtig flot! :ok:

Vimmer hvor er det hele bare FLOT!

super fedt lavet det klartetræ :slight_smile: sådan et vil jeg også have!!!

Damm må sørge for at konen ikke ser dette…
eller vil hun jo bare mene at jeg skal gøre dig kunsten efter ude i haven…

Ser super godt ud men tror altså ikke mine tømmer færdigheder kan hamle helt op med det der :slight_smile:

Wow hvor er det godt lavet :thumbup: Super flot.

Tusind tak for de pæne ord. Min mand har lavet det, og han er såmænd ikke håndværker. Bare mægtig handy. Alt i alt brugte han nok en halv dag på det. Det blev lidt i mellem byger.
Og så bare for at vise, at kattene bruger det. Det er Ziggy på øverste platform og Tikko nedenunder.

Det er vel nok flot :ok:Og nogle gode store hylder at slænge sig på :slight_smile:

Det ser rigtigt godt ud :rock:

Lækkert klatrestativ :slight_smile:

Ihhh jeg må vise billedet til min dejlige nabo, han har en masse træ tilovers fra terassebyggeri, måske jeg kunne lokke ham… Det ville passe perfekt i casaen her, med den lille have.

MH
Linda

[QUOTE=mea culpa;1085339]Ihhh jeg må vise billedet til min dejlige nabo, han har en masse træ tilovers fra terassebyggeri, måske jeg kunne lokke ham… Det ville passe perfekt i casaen her, med den lille have.

MH
Linda[/QUOTE]

Det er da en god ide. Den øverste platform er også rester fra terrassen i drivhuset. Resten blev så købt til formålet!