Kattenes udendørs klatretræ

[QUOTE=Hellsus;582212]Hvor er det fedt!!

Hvad måtte du af for det? Og hvor fik du det lavet? :D[/QUOTE]

[QUOTE=Con Meo;582310]hold da maule det er flot - jeg vil utrolig gerne have et ægte klatretræ i løbegården…har noget nu men slet ikke noget total godt…det er kun de få, som tør vores, idet det er lidt risikabelt syntes nogle.

Får du slet ikke dårlige nerver over, at de kan klatre så højt - og falde ned?

KH Heidi[/QUOTE]

Joh, lidt til en start :høhø:

Men platformenes størrelse er lavet beregnet til MCO’er - så de er altså faktisk ganske pænt store - også så 2 katte sagtens kan passere hinanden på dem. Og kattene virker nu til at have styr på det :smiley:
Men jeg vil så også sige, at de indendørs også færdes meget i højderne - idet jeg i flere rum har væghylder kun til kattene for at give adgang til fx toppen af garderobeskabe.

Men jeg er nu glad for, at jeg fik platforme på toppen af de 2 store stammer - for jeg havde nok fået temmelig dårlige nerver af at se på en coon balancere på toppen af den store træstamme - de er jo ikke ligefrem kendt for deres koordination og balance :S :stuck_out_tongue:

Hvor er det sejt!!!

Wooow wow wow, hvor er det fedt :smiley: Sådan et ville jeg også gerne have til misserne :slight_smile:
Hvor er de heldige, dine mislinger :slight_smile:
Og sikke nogle flotte billeder af dem, med den skyfrie blå forårshimmel bag :hjertehop:

Så blev klatretræet lavet helt færdigt igår :juhu::juhu::juhu:

Så sådan blev det endelige resultat, efter at platformene havde fået en omgang rå linolie (som selvfølgelig havde fået lov at tørre natten over inden kattene fik adgang igen :wink: ).

Så nu mangler vi bare, at få ryddet helt op i alt savsmuldet og græstørv ved bunden af det :slight_smile:

Men det kan virkelig anbefales - kattene elsker det - især at sidde på de øverste platforme og udspionere naboerne :høhø:

Det er bare SÅ flot. Savsmuldet skal du ikke tænke på…det tager de med ind …i pelsen.

Ja, Sparky (som på nr 2 billede lige anes at ligge i græsset mellem stammerne) har fundet sit nye formål her i livet - at ligge og rulle sig godt og grundigt i savsmuldet og så løbe ind i stuen efterfølgende og ryste sig - min støvsuger er på overarbejde i øjeblikket :tihi:

Wow, hvor er det fedt! :smiley:
Iiiih, hvor må de være lykkelige! :yatta::yatta::yatta:

Det er da godt nok også en lækker flok du har! :hjerte::savle::hjerte:

Jeg synes bestemt også, prisen er rimelig - men jeg kunne godt tænke mig en leverandør på den “rigtige” side af Storebælt :smiley:

Flot og solidt ser det ud. Tillykke med haveskulpturen. :smiley:

Men det kan virkelig anbefales - kattene elsker det - især at sidde på de øverste platforme og udspionere naboerne :høhø:

  • Og det er med sikkerhed noget kattene kan lide. :høhø:

ja, det er bare blevet så flot :slight_smile: ønskeseddelen herhjemme er opdateret

Wauu!! Jeg er måløs! Er du svimmer Sådan et træ skal jeg have mig hvis jeg ikke får en have med et godt æbletræ i. Det er bare så flot!!

Hvor er det flot. Har I selv lavet det - eller kan man købe det et sted? Mvh Lene