Kattenes udendørs klatretræ

ENDELIG kom dagen, som misserne og jeg havde ventet med længsel på gennem den sidste måneds tid - nemlig at nattefrosten med sikkerhed havde sluppet sit tag, så man kunne grave dybt nok i jorden til at opsætte kattenes nye legetøj.
Og det blev leveret og opsat idag :wehu::wehu::wehu:

Et klatre/kradsetræ i lærketræ - dog er det ikke heeeelt færdig endnu, for som nogen nok vil bemærke, så mangler der stivere under flere af platformene - de bliver sat på i løbet af ugen, for Frans’ motorsav gik død - og det er ikke sådan lige at save indhug i træstammerne og vinkle afstiverne ordentligt til med en håndsav, så han kommer forbi en dag og gør arbejdet helt færdigt :thumbup:

Den højeste stamme er 3,5 meter høj - så det var lidt med bævende hjerte at jeg så Harry stryge til tops som den første :blegne:

Der blev også hurtigt lidt rift om pladserne:

Platforme store nok til at man både kan sidde og ligge behageligt:

Bimsefar Aztor højt til tops, med godt med vind i pelsen :slight_smile:

Det er bestilt ved Tina og Frans - DK Feldborg; Create a Free Website - 100% Free Website With Bricksite.com

Hvor ser det bare godt ud … og misserne hygger sig da vist med deres nye legetøj :smiley:

Hvor ser det bare ud til at det vakte glæde!

Btw - er der ikke hapiks i lærketræ?

Skønne billeder .
Stort tillykke med det nye flotte udendørs klatretræ, det ser jo ud til at det er godkendt også når det ikke helt er færdigt :slight_smile:

Så’n et vil vi os’ ha’!!! Når vores mor altså får købt en have til os :smiley:

Uuuuha, hvis jeg var kat ville jeg elske dig for evigt for at få sådan et træ i haven!!!:hjerte:

Hvor SER det bare ud til at være en succes:inlove:

Hvor ser det bare super godt ud!
Suk, hvis man dog bare havde en have…

Hold da op, hvor er det FEDT! Dét er da en fornøjelse at se på :slight_smile:

Super flot, naturligt og som billederne viser meget anvendeligt

Hvor er det flot og godt - tillykke med det! :smiley:

Med den højde kan hele kvarteret overskues, men det ville desværre ikke gå i vores lille have. Her ville det bare blive det sted, man hoppede over hegnet fra.
Men misundelig er jeg - meget endda… :wink:

Det er bare super fedt - jeg skal også ha et i løbet af sommeren - bare hjemmelavet :slight_smile:

Hold da op hvor ser det godt ud :rock: Imponerende!

Stort tillykke til de heldige misser med deres flotte træ, det er forståeligt at de allerede har set ideen med det :slight_smile:

…“Waaaaauw! Hvor er det flooooot… Vores mor siger at sådan et får vi også en dag… Problemet er bare hun har lovet os det længe længe… HVORNÅR får vi den have, mor?! Hva hva hva!!!” :rock: :rock:

FEDT træ altså… :ok:

wow super flot…
misserne her er slet ikke misundelige :ihhaltsåå:

Hvor er det fedt!!

Hvad måtte du af for det? Og hvor fik du det lavet? :smiley:

[QUOTE=Hellsus;582212]Hvor er det fedt!!
Hvad måtte du af for det? Og hvor fik du det lavet? :D[/QUOTE]

Under det nederste billeder står, hvem der har lavet det. Og på deres hjemmeside findes prisen også.
Yderst rimelig, vil jeg mene. :slight_smile:

Hvor er det flot :thumbup:

Jeg har lige vist det til handymanden herhjemme, og så håber jeg at han forstod hvorfor at han skulle se det :høhø:
Alle misserne ønsker nemlig også sådan et :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Tillykke med det nye udendørs klatretræ.

Hvor ser det flot ud !
Jeg er vild med at kattene kan springe rundt :thumbup: Det er kattene sikkert også.

Jeg forstår godt din nervøsitet mht. højden (har selv lige bygget et højt klatre/kradsetræ i haven)
men kattene klarer det fantastisk godt - og her er der rift om at ligge og “konge den” på toppen.

Jeg bliver så glad hver gang vores katte ligger og skuer ud over haven og nabolaget - dét er (også) kattetrivsel i højeste potens :høhø:

Du og kattene får med garanti mange fornøjelige timer i haven.

[QUOTE=Hellsus;582212]Hvor er det fedt!!

Hvad måtte du af for det? Og hvor fik du det lavet? :D[/QUOTE]

http://www.bricksite.com/DK-Feldborg…og-foedekasser

[QUOTE=FinnFrode;582229]Under det nederste billeder står, hvem der har lavet det. Og på deres hjemmeside findes prisen også.
Yderst rimelig, vil jeg mene. :)[/QUOTE]

Ja, jeg synes faktisk også det er en rimelig pris.
På mit træ er der så 2 ekstra platforme - en på toppen af de 2 høje stammer.
Man kan selv, hvis man har lyst, få lov at bestemme hvordan ens træ skal se ud - og så kommer de med en pris, hvad det vil koste.
Og prisen bliver jo oplyst incl. levering/opsætning og der gives 5 års garanti.
Og det tager faktisk noget tid at sætte op - jeg tror vi nærmede os de 4 timer igår - noget af forarbejdet har Frans gjort hjemmefra, men påsætning af platformene med dertil hørende indhug i stammerne, justering af stivere, det foregår fra bunden af under opsætningen - så det tager et stykke tid.

hold da maule det er flot - jeg vil utrolig gerne have et ægte klatretræ i løbegården…har noget nu men slet ikke noget total godt…det er kun de få, som tør vores, idet det er lidt risikabelt syntes nogle.

Får du slet ikke dårlige nerver over, at de kan klatre så højt - og falde ned?

KH Heidi