Kattenus i Århus området?

Nu skal der jo kattenusses i Nordsjælland, og det vækker en lille tiger i mig!!:tihi:

Så jeg tænker på om der er interesse for noget lignende i Århus området? Noget hvor vi besøger hinanden på skift og krammer katte, sladrer og hygger…

Har I nogle idéer? Har I lyst? Og alt dét der:tihi:

(Jeg er ekstremt dårlig til at planlægge og komme med idéer, men jeg er god til at føre dem ud i livet, når alt er på plads:tihi:)

kommer an på datoen for kattenus. Har du noget i tankerne ? :slight_smile:

Jeg er næsten sikker på at eife arrangere noget :slight_smile:

Det har Henriette jo ret i :høhø:
Jeg har tre uger gamle killinger nu her, og når de er lidt ældre så regner jeg med at holde noget killingenus…
Jeg bor på grenåvej i Egå (altså i Århus)

Åhhh, jeg overlader det GERNE til Eva - håber det skal være hos hende, så vi kan komme og nusse killinger:tihi::wehuu: - Åhhh, der var Eva hurtig!!!:thumbup:

Nej, jeg har ikke tænkt dato eller noget som helst andet for den sags skyld…:tihi: Det eneste jeg tænkte på var, at det kunne være super hyggeligt. Lisbeth (TrekkieGirl) og jeg snakkede lidt om det for et par uger siden, jeg har bare glemt at gøre mere ved det…:tihi:

Jeg har lige holdt to kattenus i juli/august, men min dør er altid åben for andre Kattegale der gider nusse med Devi, Junior og Niggi.

Buster stiller sig altid til rådighed for nusning - jeg er bare for dårlig til at få inviteret…
Men skal se om jeg kan få gjort noget ved det…

Jamen jeg er helt klart med på katte-(og specielt stribekillinge-)nus!

Og vil da også gerne lægge hus til, men jeg har jo ikke killinger så jeg stemmer for Eva i denne omgang :wink: Så kan vi jo altid lave et spidsnæsenus hos mig en anden dag :slight_smile:

Der er jo så bare lige det at jeg arbejder ret uforudsigeligt - men jeg har fri i weekender i lige uger så hvis der kan tages et hensyn til dét, så ville det være super :slight_smile:

Jeg synes også det lyder som en super hyggelig idé :smiley: Desværre har jeg ikke pladsen til at invitere hjem til mig :frowning:

Trekkie - Forløbig er udfordringen vist at finde en passende weekend hvor der ikke er udstilling :tihi:

Men jeg vil også meget gerne ud og se alle dine små flagermus (og Adelie og Phumba :tihi:), og så regner jeg med at vi skal få Kira til det på et tidspunkt også :engel2: (Hun bor i Tranbjerg og venter killinger på sin foreign white nu her)

[QUOTE=Eife;705113]Trekkie - Forløbig er udfordringen vist at finde en passende weekend hvor der ikke er udstilling :tihi:

Men jeg vil også meget gerne ud og se alle dine små flagermus (og Adelie og Phumba :tihi:), og så regner jeg med at vi skal få Kira til det på et tidspunkt også :engel2: (Hun bor i Tranbjerg og venter killinger på sin foreign white nu her)[/QUOTE]

Ja, der ER ret mange udstillinger lige heromkring O.o

Nåmen jeg har jo osse fri på hverdage, det er der bare ikke sådan noget fast mønster over :slight_smile:

Og ja… Kira og hendes hvide… altså den HAR bare at få ene piger! Så jeg ikke bli’r fristet over evne… jeg skal IKKE ha’ 6 katte…

nej jeg skal ej

ikke engang selvom de er små og søde

og hvide

argh!

Ja, Trekkie - dine banditter vil jeg også gerne se…:thumbup: (Jeg har, som jeg fortalte dig, ikke den store viden om de der flagermus:gruble:) Og KILLINGER kan jeg heller ikke få for meget af…:wehuu:

Jeg har ikke meget plads, men kattene og jeg har hjertevarme, så vil I en dag ud til mig, er der altid åben dør… Dejligt at I også syntes det kunne være hyggeligt:thumbup:

gør hun det, er jeg simpelthen nødt til at komme med !

jeg glæder mig allerede Eva. Og så håber jeg på at jeg ikke igen bliver forhindret af sygdom, som jeg gjorde til Helle’s

:juhu: Killingenus og så af sølvstriber …det bliver vist ik meget bedre!!:juhu:
Jeg vil IKKE hjem til Lisbeth (trekkie) for så kommer jeg nok bare til at tage Stevie med hjem :høhø:…han er sååååå nuuttet :love2:

Jeg håber også det bliver en dato hvor jeg har bilen hjemme ellers kommer jeg nemlig ingen vegne.

jeg er også klar…og misserne er, de små skal lige være noget større dog

når engang tid kommer og om alt går godt, så skal vi have fundet en dag hvor i kommer her !

Skønt at der er en del, der syntes de kunne være hyggeligt.

Jeg glæder mig til at møde jer IRL og ikke mindst se jeres skønne dyr:wehuu:

Tradaaa :slight_smile:
Killingenus i Århus

vi invitere osse gerne til kattenus, men er heller ikke skidegode til at få inviteret, vi har jo så heller ikke killinger , men derimod et stk gaia som gerne vil nusses og kæles med, trixie er lidt mere tilbageholdende, men vil osse gerne nusses på hendes præmisser, de vil osse begge 2 gerne leges med