Kattenus i Karup

Jeg laver cheesecake og tager med :juhu: Skal bare lige hitte ud af en måde at køle den på undervejs… :gruble:

Det lyder lækkert, har jeg aldrig smagt…

Køletaske?

Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra + manden - medbringer hjemmelavet kartoffelsalat
Mijv -
Camilla - medbringer pølsehorn
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt
Henriette + manden - rugbrød m. div. pålæg
Celina + manden - cheesecake

Jeg vil have kaffe, sodavand (de billige) samt vand, ønskes the, bedes du selv medbringe breve, jeg skal nok koge vandet :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;663644]Det lyder lækkert, har jeg aldrig smagt…

Køletaske?[/QUOTE]

Ja men de indvendige mål er for små - jeg tænker måske at købe sån en kølepose og så smide et par køleelementer i…
Jeg har fået meget ros for min cheesecake - den er friskere end de fleste og er ikke kvalm synes jeg… EDIT: Dvs det kommer an på hvor meget man spiser om man får kvalme :høhø:

[QUOTE=Celina;663658]Ja men de indvendige mål er for små - jeg tænker måske at købe sån en kølepose og så smide et par køleelementer i…
Jeg har fået meget ros for min cheesecake - den er friskere end de fleste og er ikke kvalm synes jeg… EDIT: Dvs det kommer an på hvor meget man spiser om man får kvalme :høhø:[/QUOTE]

Hehe okay, håber det lykkedes for dig, altså at finde en måde at transportere den på :slight_smile:

Har flere gange overvejet at prøve og lave en selv, men har simpelthen ikke modet til det

Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra - medbringer hjemmelavet kartoffelsalat
Mijv - medbringer frikadeller
Camilla - medbringer pølsehorn
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt
Henriette + manden - rugbrød m. div. pålæg

Jeg vil have kaffe, sodavand (de billige) samt vand, ønskes the, bedes du selv medbringe breve, jeg skal nok koge vandet :slight_smile:

Iiihh… Vi glæder os :smiley:

Status:

Lørdag d. 27. august uge 34
Saphirra - medbringer hjemmelavet kartoffelsalat
Mijv - medbringer frikadeller
PivC + manden - medbringer forskelligt frugt
Henriette + manden - rugbrød m. div. pålæg

Jeg vil have kaffe, sodavand (de billige) samt vand, ønskes the, bedes du selv medbringe breve, jeg skal nok koge vandet :slight_smile:

Forresten, rygning er forbudt inde i huset, skal foregå udenfor.

Jeg ryger, manden gør ikke… Og det genere mig ikke det mindste at gå ud, dette gør jeg også her hjemme :slight_smile: Øhm… Vi vil gerne have en adresse :wink:

Har du ikke fået en pb, sendte en ud tirsdag :slight_smile: ellers sender jeg den gerne igen :slight_smile:

Har lige læst den nu :ups:
Ikke så tit jeg får PB´er… havde ikke lagt mærke til den… :høhø:

[QUOTE=PivC;668698]Har lige læst den nu :ups:
Ikke så tit jeg får PB´er… havde ikke lagt mærke til den… :høhø:[/QUOTE]

Bare i orden, du har lige fået to mere, så nu kommer du i træning :slight_smile:

Haha… ja det kunne jeg se :smiley: Ses i morgen! :smiley:

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag :slight_smile:

Killingerne er rigtig trætte og gider bare ikke mere nu, to ligger under sofaen, to under reolen og to i kurven :slight_smile:

Og i lige måde! Det var rigtig hyggeligt… Her er vi også trætte… en i sengen med computeren og en ved spisebordet med computeren :wink:

Ja tak for idag! :slight_smile:
Har en MEGET træt hund! hehe…
der er blevet lagt billeder ind under galleriet…