Kattenus og en smule rødvin

Æææv… Håber der en dag er et jydetræf, jeg kan deltage i. Det kunne være sjovt at se jer allesammen! :slight_smile:

Øv, kan du ikke fange en orange billet? De skulle være helt nede på 79,- kr. og jeg samler dig gerne op på stationen :slight_smile:

Og jeg har en 1½ mands luftmadras jeg gerne reder op. :slight_smile:

Skide godt, så er der plads til 1/2 mere end Jane … nogen, der vil med :?

:tihi:

Åhh, ville gerne med, men fylder mere end en halv :wink:

Mon ikke vi finder en løsning der :slight_smile:

Vi har også en sofa der er ledig og den er ganske behagelig at sove på :høhø:

[quote=Wijelo;468588]Vræl :ked: Jeg havde håbet det blev d. 20/11.
Jeg elsker også Barolo.

Nå men I må have en rigtig hyggelig aften :D:D[/quote]

Hmm, måske kan vi lokke Tea til at gemme et par flasker Barolo til en “opsamlingsrunde”… D. 20/11 f eks :muhaha:

Vi kan jo kalde det et pelspleje-kursus :wink:

Jeg havde slet ikke set, at du havde skrevet, men jeg har lige checket orange-billetter, og de koster 241 kr, og det er bare den ene vej, så det har jeg desværre heller ikke råd til :frowning:

Så det må blive en anden gang, og hvis nogen har lyst til noget herovre, så lægger jeg gerne hus til. Jeg kan desværre ikke lige prale med at have en masse barolo’er liggende, men mon ikke man kan finde på noget alligevel? :wink:

[QUOTE=En forhenværende bruger;469183]Jeg havde slet ikke set, at du havde skrevet, men jeg har lige checket orange-billetter, og de koster 241 kr, og det er bare den ene vej, så det har jeg desværre heller ikke råd til :frowning:

Så det må blive en anden gang, og hvis nogen har lyst til noget herovre, så lægger jeg gerne hus til. Jeg kan desværre ikke lige prale med at have en masse barolo’er liggende, men mon ikke man kan finde på noget alligevel? ;)[/quote]

Hvor bor du henne?? Hva hva ??? :ups:

Jeg har også en sofa til “leje” hvis der er nogle der mangler et sted at overnatte :slight_smile: Og en kat eller to at drapere over :høhø:

Vi bor i Vejen.

Uhhh, der bor min storebror og hans familie.

Kunne der måske samles et jyllandshold?? Jeg prøver lige at hør lidt rundt og kigge billetter og sådan!

SÅ, nu fandt jeg ud af det.

Jeg kan godt komme på lørdag. :wehu:

Må jeg deeeeeet? :tihi:

Jeg tænkte, at jeg kunne tage noget tunmousse og flutes med:?

Må jeg også komme på lørdag? :ups: Kan tage en karton hvidvin med (til os med migrene problemer :tihi:) og noget snack…saltpinde?

Iiiiih, hvor bliver det hyggeligt :thumbup:

Yes, kom I bare. :slight_smile:
Og jeres forslag er bare super!

[quote=Tea;472831]Yes, kom I bare. :slight_smile:
Og jeres forslag er bare super![/quote]

:wehu: Jeg glæder mig!

Jeg kan ikke lige overskue tråden. :tihi: Hvor mange bliver vi så?

[quote=Blabl;472839]:wehu: Jeg glæder mig!

Jeg kan ikke lige overskue tråden. :tihi: Hvor mange bliver vi så?[/quote]
Det gør jeg også! :yah:

Haha, det kan jeg heller ikke. Men jeg prøve lige… (råb højt hvis jeg har glemt nogen!)

Vivi Fletcher
pivnu
DK Thomani
Blabl
Itzy Bitzy
Tea

Så 6 stykker = 12 hænder til mine drenge. :høhø:

Og Helene K! Så 7. :slight_smile: