Jeg må hellere lave min egen tråd om emnet i stedet for at skrive i den om pasning i Vodskov. :S
Kender nogen af jer til nogen, der passer katte i hjemmet i midtjylland? Vi skal måske rejse i en uge og derfor undersøger jeg lige, hvad der findes. :? Findes der noget om det her på hjemmesiden?
Prøv evt at se her
Jeg tror dog ikke den er ret aktuel
Det har du ret i!
Prøv at Google Trine Dyrepasser
Nu ved jeg ikke, hvor i Midtjylland du er, men vi har tit haft Anita fra Min Ven Katten Hobro til at komme. Hun er så god til katte og et rigtigt dejligt menneske
Tak for henvisninger. Jeg bor i Horsens kommune. Jeg må se om der skulle findes noget her.
Vi har mange gange benyttet os af Trustedhousesitters.com og fået par fra udlandet til at flytte ind i vores hus. 4 gange har vi gjort det, den ene gang i 3 måneder. Eneste ulempe er, at det vist er ved at blive så stor en succes, at det er ret pebret at melde sig ind nu (vist 500 kr). Vi har haft utrolig søde og ansvarlige mennesker til at passe vores dyr, og et enkelt par, der var nogle grissebasser, men det var også nogle unge studerende fra England, som vi ikke screenede, så det bad vi vist selv om Jeg foretrækker at nogle flytter ind, fordi så er der også nogen til at sove med kattene om natten, og de har selskab om dagen, som de er vant til.
Respekt for den løsning! Jeg tror desværre, at jeg er for stor en pyllerrøv til at turde lade fremmede flytte ind her og passe mine misser, mens jeg var på ferie. :S Jeg har for nylig haft indbrud, så jeg er også blevet ekstra sårbar omkring mit hjem.
Hvor I Horsens Kommune? Jeg bor lige syd for byen og kunne måske godt kigge til dine misser i en ferie, hvis det har interesse Men det afhænger af afstanden og tidspunktet. Skriv evt. PB
Tak det var sørme et pænt tilbud. Jeg bor lidt vest for Horsens. Har du bil? Jeg ligger lige med hold i ryggen, så jeg vender tilbage.
Så kan vi måske skrive i PB og høre lidt om hinanden? Vi har ikke bestilt ferie endnu. Og skulle det blive aktuelt, så vil jeg naturligvis give dig noget for det.
Måske jeg også kunne hjælpe den anden vej, hvis du ikke har kattesittere?
[QUOTE=Frida;1301393]Tak det var sørme et pænt tilbud. Jeg bor lidt vest for Horsens. Har du bil? Jeg ligger lige med hold i ryggen, så jeg vender tilbage.
Så kan vi måske skrive i PB og høre lidt om hinanden? Vi har ikke bestilt ferie endnu. Og skulle det blive aktuelt, så vil jeg naturligvis give dig noget for det.
Måske jeg også kunne hjælpe den anden vej, hvis du ikke har kattesittere?[/QUOTE]
Ja, jeg har bil. Du skriver bare, når du engang er frisk - og god bedring
Jeg er så heldig at have min kusine og hendes to store og meget katteglade piger kun få km. herfra, så jeg er som regel dækket ind, når der er behov De har også en nøgle liggende, hvis der skulle opstå et nødstilfælde (ligesom her altid ligger en opdateret pasningsvejledning + et kattetestamente…livrem og seler :cool2:)
[QUOTE=Beydana;1301396]Ja, jeg har bil. Du skriver bare, når du engang er frisk - og god bedring
Jeg er så heldig at have min kusine og hendes to store og meget katteglade piger kun få km. herfra, så jeg er som regel dækket ind, når der er behov De har også en nøgle liggende, hvis der skulle opstå et nødstilfælde (ligesom her altid ligger en opdateret pasningsvejledning + et kattetestamente…livrem og seler :cool2:)
[/QUOTE]
Jeg har skrevet en PB til dig.