Jeg skal ud og rejse i 1 mdr og skal finde pasning til mine 3 katte.
Jeg kan godt få min nabo til at komme ind og fodre og klappe dem en gang om dagen, men jeg ku godt tænke mig de fik mere opmærksomhed nu hvor det er så lang tid. Er der nogle der kender en mega god kattepension hvor de har store bure og kan gå samlet uden stress? Tænker de bliver snakket med der? Det helt ideelle ville jo være hos en privat som kunne have alle sammen og som ikke havde andre dyr… hjæælp.
Ved godt jeg er en dårlig kattemor, men bliver nød til at rejse.
Jeg kan se du bor i Østjylland så kunne denne kattepension være noget for dig http://www.aadalens-kattely.dk/ Jeg ved at Helle tager imod katte i længere tid af gangen. Det har hun i hvert fald gjort. Jeg har fået begge mine katte passet der og har været meget tilfreds. Helle er rigtig sød og hun bruger en masse tid med kattene hver især mens de er i pensionen. Der er rent og pænt og misserne har egen løbegård til hvert bur, hvilket var vigtigt for mig, da de har løbegård hjemme. Kan varmt anbefale dette sted.
Jeg ved at Louise herinde bruger den ved Søften, kan være den er noget? Umiddelbart kan de i hvert fald gå sammen, og synes billederne ser lovende ud.
Men du kender ikke en eller anden der har lyst til at bo hos dig i en månedes tid? Jeg gjorde det som 19-20 årig for min mosters veninde i en periode, mens de var ude at rejse (kendte dem ikke, men passede da gerne kat for dem og slap for mine forældre )