Kattepasning ved Vodskov

Nu vi er kommet noget længere nordpå end vi har boet før, så er vi lidt kommet i problemer mht kattepassere.

Er der nogen af jer, der kender til nogen, som tager ud og passer katte i hjemmet i Nordjylland/Vendsyssel?

Vi kender godt til Aalborg Kattepension, og jeg ved, at katte er i de bedste hænder hos Lone. Men det er en ret dyr og besværlig løsning, når man som os har lidt mere end et par katte :slight_smile: Samtidigt er der også 1-2 af dem, som klart vil have det bedst med at blive passet hjemme.

Jeg deler lige dit spørgsmål til et par kattetosser jeg kender i Vodskov - det kan jo være de er med på den.

Det er du mere end velkommen til :thumbup:

Vi laver også meget gerne lidt ‘hjælpeordninger’. I Randers var vi en tre stykker, som passede hinandens katte, når nogen skulle noget :slight_smile:

Jeg kan sagtens kigge forbi 1 til 2 gange om dagen, hvis det er, det kniber :slight_smile:

Mange tak for det tilbud!


Lige nu ser det ud til at knibe en del med pasning heroppe. Vi har kontaktet 3-4 pensioner for at høre, om de kender til nogen, der tager ud og passer (vi kunne jo være heldige), men det gjorde de ikke. Vi har kunne finde EN, som kommer ud og passer katte i området - hun er så desværre flyttet til Bjerringbro :frowning:

Så hvis nogen af jer har ideer, så tager vi imod med kyshånd!

Prøv Dittes Hjemmeservice i Vodskov https://ditteshjemmeservice.dk/

Hun er kattetosset, oprettede pelsbørn.dk (har nu solgt det) så måske du allerede har mødt hende på udstillinger rundt omkring.
Hun er garanteret god til katte! Ved ikke om hun har kattepasning på skemaet, men du kan da prøve at høre hende :slight_smile:

[QUOTE=HolmeInc;1300994]Prøv Dittes Hjemmeservice i Vodskov https://ditteshjemmeservice.dk/

Hun er kattetosset, oprettede pelsbørn.dk (har nu solgt det) så måske du allerede har mødt hende på udstillinger rundt omkring.
Hun er garanteret god til katte! Ved ikke om hun har kattepasning på skemaet, men du kan da prøve at høre hende :-)[/QUOTE]

Det var dælme en god idé! Hende skriver vi da lige til!

Tak :blomst:

Jeg har hørt at hende der Charlotte Andersen er en megasød kattesitter… :tihi: Hvis I får brug for kattesitning siger I bare til :høhø:

Mange tak, Charlotte :smiley:

Hvor er det en go ide at vi måske hjælpe med at passe hinandens katte. :slight_smile: Er det lavet et netværk herinde omkring det?

Hende kan jeg kun anbefale :slight_smile: Selv mine mærkværdige katte synes hun er mega sød :thumbup:

Jeg mindes også, at vi har brugt hende før med fuld tilfredshed hos kattene :tihi:


Jeg har også hørt fra Dittes Hjemmeservice. Hun laver gerne noget kattepasning :slight_smile: Så hun er også i baghånden.