Lykke
19. Marts 2015, 11:23
1
Vi er jo flyttet til Randers og kender desværre meget få i byen, så kattepasning er lidt svært.
Vi skal afsted et par weekender (og gerne en uges ferie) i løbet af i år, så vi har brug for at finde en løsning.
Så ved nogen, om der er nogen i Randers, der kan komme ud og passe katte i hjemmet? Vi vil selvfølgeligt gerne give noget for det.
Tina, Gizzemissen, bor i Randers Syd. Måske kunne hun overtales;)
Venligst
Dorthe
hmm
19. Marts 2015, 20:09
3
Ådalens kattly i laurbjeg nærmere randers . Helle som har stedet kan vi kun anbefale billig sted og 10 stjernet hotel for katte
Lykke
19. Marts 2015, 21:33
4
[QUOTE=Elwarth;1233805]Tina, Gizzemissen, bor i Randers Syd. Måske kunne hun overtales;)
Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Tak for forslaget
Jeg kender skam godt Tina, men hun har ikke bil, så turen ville være noget besværlig
Min tanke var, at der måske var nogen der fast gjorde det for penge - ved der er et par stykker i Aalborg.
Tak
Jeg kender godt til Ådalens, men som skrevet vil vi gerne have kattene passet i hjemmet så vidt muligt
Jeg bor på deltid i Randers lige uden for centrum, så afhængig af hvor henne i Randers i bor og hvornår på året det er så kan det være jeg kan hjælpe
Og ellers kender jeg en kattepasser der har det som sit arbejde. Jeg har en flyer fra hende, den kan jeg finde hvis det bliver nødvendigt. Hun hedder Trine og et eller andet -sen-navn
Lykke
25. Marts 2015, 15:50
7
Vi bor i centrum (10 min gang fra gågaderne), så det ku da være super, hvis det kunne passe
Men jeg gætter på, at du nok ikke er i Randers så tit i weekender og ferier?
Du må meget gerne sende hendes info i en PB
[QUOTE=Lykke;1234805]Vi bor i centrum (10 min gang fra gågaderne), så det ku da være super, hvis det kunne passe
Du må meget gerne sende hendes info i en PB :)[/QUOTE]
Jeg kan gøre noget endnu bedre…sende hendes folder med når jeg sender jeres nye nullerputseng
Lykke
25. Marts 2015, 18:33
9
Tak
Har vist aldrig før modtaget reklamer sammen med Hittekatprodukter
Og ellers kan jeg nok for et par dage trække lidt på et af mandfolkene i familien med bil. Så er der en til at nusse imens jeg gør det praktiske
[QUOTE=Lykke;1234805]Vi bor i centrum (10 min gang fra gågaderne), så det ku da være super, hvis det kunne passe
[/QUOTE]
Lige p.t arbejder jeg i midtbyen på min læreplads og skal først i skole igen til August Jeg har selv min kat herovre (lidt endnu) så er i Randers hver weekend… bortset fra min studietur i maj og min egen sommerferie i den første og sidste uge i juli så er jeg i byen og kan sagtens hjælpe hvis i skulle have brug for det
Lykke
25. Marts 2015, 19:39
12
Det kunne da godt ske, at du pludseligt fik en meget sød mail
Ah ok Troede bare, at det var omvendt du var i byen