[quote=lenschow;419247]Jeg annoncerede på vildkat.dk og Elin og Mogens henvendte sig - sådan blev vi venner:-)
Straks jeg så dem var jeg ikke et sekund i tvivl om at DE skulle passe mine dyr. Hvis du er i tvivl, så vælg en anden.
Ud over dem var der så en ung pige, der passede dem, men jeg havde arrangeret det sådan, at Mogens og Elin kom senere samme dag, så den unge ikke stod alene med ansvaret - det vidste sig heldigt for forskellige ting skete med pigen, så hun udeblev.
Så fik jeg kontakt til pia H herinde fra, og så kom hun i stedet. Jeg har heller aldrig været i tvivl om Pia kunne passe dem.
MEN MEN MEN
JEG ER MEGET PYLRET!
I starten ringede jeg hjem, hvis de ikke skrev sms STRAKS, og en gang var jeg ved at stå af halvvejs til KBH fordi en hoveddør var smadret, og en anden gang gav jeg Nanoq en silkesnor til middagsmad (ikke med vilje dog) lige før jeg skulle ud af døren og ringede hjem hver time for at høre om han havde kastet den op, og en gang klagede jeg over, at bakkerne ikke var tømt helt, og en gang… Siden er det blevet bedre:-)
Jeg har lært, at mine katte er i gode hænder - også uden mig. For mig handlede det om at slappe lidt af, at vise andre tillid og ikke tro, at jeg alene sidder med nøglen til at passe de dyr.
Jeg skal med min opførsel være glad for, at de stadig passer mine dyr. I starten fik de benzinpenge for det, men i dag er Mogens/Elin medejere af Fie, så det er en del af opdrættet at passe dem (Som jeg også gør med mine to nye halv-katte Knud og Viggo - og dertil naturligvis husets øvrige katte, selv om de ikke er mine) og Pia bor en spytklat væk, så der er ikke penge imellem os.
Jeg passer også deres, men de er ikke så pylret som jeg… Jeg har lært af mine passere må jeg indrømme… at tage det roligt
MVH[/quote]
Ja du er en pyller
men det skal jeg lige fortælle dig jeg også er, jeg vil bare ikke lade det styre mig
, det er skide svært ikke at lade sig styre, til trods for jeg ved de bliver passer til UG
Og så er det altid en fornøjelse at passe de de 5 tozzede katte der bor lige om hjørnet 
Om jeg vil tage 50,- eller 100,- for et kattebesøg pr. dag afhænger helt af hvor langt jeg skal køre.