Kattepasser listen :)

Jeg vil blot gerne sige tak til alle jer der har meldt jer på listen over kattepassere…

listen rummer ca 40 medlemmer herindefra der har lyst til at bruge deres fritid på at passe andres katte så de kan komme på dejlige ferier og familiebesøg velvidende at deres øjestene er i gode hænder…

Jeg synes det er så flot at så mange gerne vil være med, og jeg ved fra alle de mails jeg har fået som webmistress, at brugerne at listen (også alle dem der ikke selv er medlemmer) er meget meget glade for at vi tilbyder denne formidling…,.

Så derfor vil jeg gerne sige stor tak til alle jer der er på listen… i har gjort rigtig mange folk meget glade… og det synes jeg er er utrolig dejligt!!

I fortjener en stor :kram: allesammen :slight_smile:

Ihhhhhh, jamen tak :smiley:

Og den bliver bestemt brugt. Jeg har to gamle orientaler katte, jeg skal ud og passe i næste uge. :slight_smile:

Hvor skriver man sig på listen? Det vil jeg da rigtig gerne :slight_smile:

Der står at man skal skrive til webmaster… http://www.kattegale.dk/index.php?pageid=kattepasning

man skriver bare til mig på [email protected] - så kommer man på såsnart jeg har tiden til lige at opdatere listen :slight_smile:

Hov - jeg vil da også gerne melde mig som kattepasser :wink: Sender fluks mail :smiley:

Dejligt, at den blir brugt :slight_smile:

Tror jeg vil til at trække lidt mere på den med mellemrum, når mine dygtige passere ikke kan:-) I denne weekend var det fx lidt svært for Elin at nå helt herop, men så trådte PiaH heldigvis til, men måske jeg skulle tjekke listen også ind i mellem.

Jeg ser jo helst, at de forkælede kræ får 3 besøg dagligt, så jeg er storforbruger af passere :slight_smile:

[quote=lenschow;360182]Dejligt, at den blir brugt :slight_smile:

Tror jeg vil til at trække lidt mere på den med mellemrum, når mine dygtige passere ikke kan:-) I denne weekend var det fx lidt svært for Elin at nå helt herop, men så trådte PiaH heldigvis til, men måske jeg skulle tjekke listen også ind i mellem.

Jeg ser jo helst, at de forkælede kræ får 3 besøg dagligt, så jeg er storforbruger af passere :-)[/quote]

Selvfølge vil jeg passe dem nr jeg nu kan og bor så tæt på, og de er jo dejlige :iloveyou:
Du har jo lige trukket på en fra listen, jeg står der :slight_smile:

jamen tak tak :slight_smile: hjælper altid gerne en ejer i nød, og så er det da altid hyggeligt at hilse på nye katte :smiley:

regitze - min mail strejker

men jeg vil gerne på listen også

kira
bor i tranbjerg
pasning i århusområdet, og syd for.
kørsel : dækning af udgifter ( bus/tog)

Kan se jeg er tilføjet nu.

Bopælen i Fredericia er rigtig nok - men altså, jeg passer ikke katte i Silkeborg Byzone :wink:
Dog gerne de 20 km fra Fredericia

[quote=AliceM82;360846]Kan se jeg er tilføjet nu.

Bopælen i Fredericia er rigtig nok - men altså, jeg passer ikke katte i Silkeborg Byzone :wink:
Dog gerne de 20 km fra Fredericia[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL ahh - lidt transport fra eller til ???

ej jeg retter det med det samme :slight_smile:

kan se du havde byttet med Camilla der bor i SIlkeborg og nu passede katte i ca 20 km radius og du havde nu taget Silkeborg byzone… -LOL