Kattepension, 100 km radius af Århus?

Hej
Vi har brug for at få passet vores 2 norske hun-skovkatte på godt 1 år, i uge 26 og vil høre jer efter om i kender til et godt og trygt sted i nærheden af Århus (radius af ca. 100 km). Det vil skønt med en vindue de kan se ud af, og et ikke for småt bur, da de begge er indekatte og ikke skal vænne sig til at komme ud i en kattepension :wink:
Thomas

Ådalens Kattely har jeg hørt RIGTIGT meget godt om - har dog aldrig selv været der :slight_smile:

Lidt længere væk er der Aalborg Kattepension. Jeg har besøgt stedet og det er rigtigt fint - du kan også selv bestemme, om kattene skal have udeadgang. Lone, der har det, er en super flink dame. Vi har dog aldrig selv haft brug for en pension, men jeg ville overlade mine katte til hende uden at blinke!

I kunne også vælge at lade dem passe hjemme. Www.trinekattepasser.dk er en sød og omsorgsfuld pige med stor katteviden

Det ligger et sted ved Trige/Søften som Louise herinde fra har været rigtig glad for til sin Buster. Jeg husker ikke lige navnet på stående fod :slight_smile:

Det hedder noget så simpelt som Søften Kattepension…
Nu er det to år siden Buster har været der, og det er han begyndt at kommentere på :wink: Han elsker at være dernede, og vil faktisk ikke med hjem igen… Et ophold bør - ifølge Buster - vare mindst otte dage…

I Søften kan katte fra samme hjem dele en større boks. Derudover kommer alle katte dagligt på gangtur, hvor de kan strække sig og bliver aktiveret.

Jeg og Buster giver stedet de varmeste anbefalinger med maks antal stjerner :wink:

http://www.aadalens-kattely.dk/

hvis jeg nogensinde får brug for pasning ude af huset igen bliver det her. Jeg har dårlige erfaringer med kattepensioner, men har set denne, og tør godt risikere at sætte mine katte herhen. De har store bure, adgang til udelivet, og bliver lukket ud og kan gå lidt rundt på skift når der er personale i huset. Der vil jeg sende mine katte hen hvis det bliver nødvendigt

Helt klart ådalens katte ly vi bruger Helle fast . Hun har selv skov katte. Har uddannelse i katte adfærd. 10 stjernet luksus hotel for katte. Vores ville slet ikke med hjem igen når de har Været på ferie . Syntes med det hun giver til ens katte så et det billig hos hende. Mere sødt menneske findes ikke.

Jeg vil gerne istemme anbefalingen at Ådalens Kattely, det er et super godt sted. Jeg har tidligere fået mine katte passet der, men da der kom en kattepension 5 km fra hvor jeg bor skiftede jeg, da to af mine hader at køre i bil.

Jeg får mine tre passet hos Ålestrup Kattepension http://www.a-kat.dk Mona der har pensionen er super sød, tidligere klinik blæksprutte hos familiedyrlægerne, hvor hendes mand Claus er dyrlæge. Da jeg har en kat med HCM er det dejligt at vide at der er en dyrlæge på matriklen.

jeg har også brugt søften for snart 8 år siden - og der var det fint, stor boks til de 3 jeg havde, omsorg, rent og pænt. Alt i alt en positiv oplevelse dengang