Kattepension Fyn/Jylland

Jeg har før brugt Catmillas kattepension, men den har Lone lukket. Så hvem kan jeg mon nu overlade mine pelskugler til?

Det bedste ville selvfølgelig være hvis vi kunne finde et i Odense, men jeg hører gerne om gode oplevelser med kattepensionater i jylland og på fyn op til ca 1,5 times kørsel fra Odense.

Jeg kan nemlig ikke finde et der tiltaler mig ud fra deres hjemmesider.

Ålborg kattepension og er det for langt væk så Søften Kattepersion. Eller hvad med Min Ven kattens pension lidt syd for o’nse:)

Helt klar Ådalens kattepension .

http://www.aadalens-kattely.dk/

10 Stjernet luksus hotel for katte. Helle er utrolig sød og ved hvad hun har med og gøre .

Buster og jeg vil til enhver tid anbefale Søften Kattepension.
Hjemmesiden er ikke så vild - kattepensionen er fantastisk…
Og skal du køre efter det, ligger den perfekt kun et par km fra E45.

Pensionen har det ry at kattene ikke vil med hjem igen - i hvert tilfælde herinde på KG :wink:

Ådalens og Søften - helt klart :smiley:

Eller Sonja hos Min Ven Katten… hun kunne faalov at passe mine tilenhver tid.

Er Brædstrup for langt væk?

glemte og sige Ådalens ligger tæt på motorvejen også

helt enig :slight_smile:

det var også det jeg ville vælge hvis mine to små guldklumper skulle passes.

Sonja må meget gerne passe mine katte, men jeg kender forholdene og det er ikke det jeg leder efter (selvom de er fine!). Lone havde et bur perfekt til mine katte. De fik to bokse, hvor der var kattelem imellem. Så kunne Sookie være for sig selv de første dage, da hun ikke er så god til nye steder, og så kunne lemmen åbnes når hun var faldet til. Derudover var der nogle fine volierer til. Havde Sookie ikke været her, så røg de til Sonja.

Nej, det er det ikke.

Lene Balle har en fin pension. Du kan fange hende på 2845 7999. Hun er meget omhyggelig med dyrene og er selv opdrætter så viden er ikke en mangelvare.