Kattepension i nærheden af Aalborg?

Hej
Jeg skal på ferie de først 14 dage af september, så nu er tiden kommet til at finde kattepension.

Sidste gang blev mine katte passet i Suzettes Kattepension i Brønderslev og det var jeg rigtig godt tilfreds med. Men nu virker hjemmesiden ikke? Har hun lukket pensionen?

Jeg har kigget på den nye ude ved Nibe, er der nogen af jer, der har nogen erfaringer med den?

http://aalborgkattepension.dk/forside

Det her sted er anbefalelsesværdigt :thumbup:

Ja det er den jeg har kigget på. Åh jeg ved godt, at det selvfølgelig ikke er gratis, men synes alligevel at 2600 kr er mange penge… Synes dog også det er længe hvis de skal passes herhjemme i 14 dage…(vi kan godt få naboer til at give mad og vand, skal alligevel have dem til at passe akvarium…men synes bare det er længe?)

Er der nogen løsninger jeg ikke har tænkt på?

Jeg har aldrig haft kat i pension. Men jeg har set faciliteterne hos aalborg kattepension, og det virker helt i top. Og ejen Lone er så sød en person at snakke med :slight_smile:

[QUOTE=Namilla;1175178]Ja det er den jeg har kigget på. Åh jeg ved godt, at det selvfølgelig ikke er gratis, men synes alligevel at 2600 kr er mange penge… Synes dog også det er længe hvis de skal passes herhjemme i 14 dage…(vi kan godt få naboer til at give mad og vand, skal alligevel have dem til at passe akvarium…men synes bare det er længe?)

Er der nogen løsninger jeg ikke har tænkt på?[/QUOTE]

Tjaaa…bliv hjemme. :tihi:

[QUOTE=Namilla;1175178]Ja det er den jeg har kigget på. Åh jeg ved godt, at det selvfølgelig ikke er gratis, men synes alligevel at 2600 kr er mange penge… Synes dog også det er længe hvis de skal passes herhjemme i 14 dage…(vi kan godt få naboer til at give mad og vand, skal alligevel have dem til at passe akvarium…men synes bare det er længe?)

Er der nogen løsninger jeg ikke har tænkt på?[/QUOTE]

Få nogen til at flytte ind?

Få en veninde/mor/moster eller lignende til at flytte ind i de 14 dage :slight_smile:

Ålborg Kattepension er super, men jeg tror hvis du spørger kattene vil de helst blive hjemme og vil naboerne kigge til dem er det den bedste løsning. På en kattepension sidder de jo også en stor del af tiden for sig selv men på mindre plads og i fremmede omgivelser.

Og ja, Suzette er stoppet med kattepensionen for lidt over et halvt års tid siden.

Marina

Jeg har ikke noget netværk, så jeg kan ikke få nogen til at flytte ind. Mine forældre skal med på ferien.
Det er da ikke en løsning at blive hjemme. Rejsen er bestilt. Hundene skal også i pension. Man går for meget op i sine dyr, hvis man ikke kan tage fra dem!
Vi har genboer som også selv har katte, de vil nok gerne komme og fodre og vande. Men det bliver jo ikke meget nusning de får.

Selvfølgelig skal du ud at rejse, misserne skal nok overleve fjorten dage, især når de har hinanden. De afpasser sig situationen og har jer de resternede mange dage og uger af året:)

Marina

Tak for svar. Tror jeg prøver at spørge genboerne. Vores katte har godt nok ikke meget glæde af hinanden. Hunkatten er “vildkat” og undgår helst os og den anden kat (hendes eneste “ven” er den ene af hundene). Hankatten derimod er en kælepot og kommer nok til at savne os. Men jeg kan lægge en trøje eller andet, der lugter af mig, så han har noget at putte i. De er delvist udekatte, så de er også meget ude.

[QUOTE=Namilla;1175190]Jeg har ikke noget netværk, så jeg kan ikke få nogen til at flytte ind. Mine forældre skal med på ferien.
Det er da ikke en løsning at blive hjemme. Rejsen er bestilt. Hundene skal også i pension. Man går for meget op i sine dyr, hvis man ikke kan tage fra dem!
Vi har genboer som også selv har katte, de vil nok gerne komme og fodre og vande. Men det bliver jo ikke meget nusning de får.[/QUOTE]

Selvfølgelig skal man kunne tage på ferie.
Jeg har selv rejst meget før i tiden, men jeg har altid haft det bedst med at have fundet en pasning til kattene, før jeg bestilte en rejse. :slight_smile:
Jeg har altid været så heldig, at en af mine veninder har flyttet ind i min lejlighed med barn/børn og har passet kattene…

Men som sagt har jeg ikke noget netværk (ingen venner/veninder og ingen familie ud over mine forældre, som selv skal med).
Der er stadig længe til september, så jeg føler der er tid nok. Det er jo ikke om 14 dage.

[QUOTE=Namilla;1175207]Men som sagt har jeg ikke noget netværk (ingen venner/veninder og ingen familie ud over mine forældre, som selv skal med).
Der er stadig længe til september, så jeg føler der er tid nok. Det er jo ikke om 14 dage.[/QUOTE]

Jeg tænker så lige på en ting…måske var det en mulighed, at naboen fx kunne være i dit hus et par aftener og fx se tv…så har de da lidt selskab.

Måske er der kattegale, der kunne besøge dine katte nogle timer…og fx blive lukket ind af naboen.

Jeg ved allerede at min kæreste vil stejle ved tanken om at have fremmede mennesker i huset, så det er ikke en løsning. Men jeg vil da prøve at foreslå om naboerne kunne være her lidt ind imellem. Det kan også være vi kan få svigermor til at køre herud ind imellem, men det bliver ikke så tit, for de skal i forvejen passe den ene hund, mens vi er væk.