Kattepension i nordjylland?

Jeg håber jeg har lagt emnet det rigtige sted…

Jeg skal på ferie 14 dage i november, og skal bruge en god, pålidelig kattepension til min kat.
1.gang vi var på ferie, var han hos mine forældre, men de arbejder meget, og han vil måske kun få kontakt 1 time om dagen… det synes jeg egentligt er for lidt… derudover har han ikke mulighed for at komme ud (da han jo så bare vil løbe væk)…og jeg er også nervøs for, om de virkelig kan holde ham inde, da han er vant til at rende frit her.

Sidste år var han i Vejgaard kattepension, men han er ikke helt fantastisk med andre katte (nogle katte kan han med, andre kan han slet ikke med), og deroppe har de MEGET små bure, og hvis de ikke kan med andre katte, så er det begrænset hvor meget de så kommer ud…Jeg kunne se at han havde tabt sig da vi hentede ham…sikkert over stress over at kunne se de andre katte…(og så vil han ikke spise hvis hans mad står ved siden af bakken, og det var den nødt til i det lille bitte bur han havde)
Jeg besluttede sidste år, at det ikke var noget jeg ville byde ham igen…

Jeg er kræsen… Jeg vil gerne have en kattepension hvor hver kat har både inde- og udegård, og jeg vil også rigtig gerne, hvis de bliver lukket ud og snakket med… okay med andre katte, hvis personalet skønner at de kan sammen…

Er der nogen der kan anbefale en kattepension som kan leve op til mine krav? (ja, man er jo en pylret hønemor…)

På forhånd tak for hjælpen…

Prøv kattehjemmet Bæklund i Hjørring, som også har et pensionsafsnit Beskrivelse af kattepensionen

Der er også Suzette der oveni tilbyder pasning i hjemmet.
http://www.suzetteskattepension.dk/pasning.html

Marina

Er det nogen I har personlig erfaring med?
Bæklund har jeg set andre anbefale, men jeg synes bare deres hjemmeside ser noget kedelig ud…

Pasning i hjemmet synes jeg ikke rigtig er en mulighed, da han vil blive tosset af at skulle være inde i 14 dage, og vi har nemlig ikke nogen kattelem…

[quote=Namilla;435274]Er det nogen I har personlig erfaring med?
Bæklund har jeg set andre anbefale, men jeg synes bare deres hjemmeside ser noget kedelig ud…

Pasning i hjemmet synes jeg ikke rigtig er en mulighed, da han vil blive tosset af at skulle være inde i 14 dage, og vi har nemlig ikke nogen kattelem…[/quote]

Nej, jeg har ingen personlig erfaring, mine bliver passet i hjemmet af ven/veninde som bor her imens jeg er væk…og jeg har kattelem:høhø:

Jeg har kun hørt positivt om Bæklund og hvad så hvis hjemmesiden er kedelig, det har vel ikke indflydelse på, hvordan de tager sig af kattene på, som vel er det vigtigeste eller hvad?..du kunne evt. besøge stedet eller ringe og høre nærmere:)

Hej

Nu skiver du nordjylland,- så der er muligvis et stykke vej at køre, men jeg må, kan og skal altså albefale dig http://www.aadalens-kattely.dk/
De er ubetinget det allerbedste sted i heeeeeele verden :slight_smile: :slight_smile:

Hold da op… Aadalens ser virkelig lækkert ud!..men desværre får jeg ikke min kæreste til at køre til Langå…men skal vi engang på ferie sydpå i landet, så vil jeg helt sikkert bruge dem!

Jeg har haft snakket med Bæklund, men når jeg skulle opveje pris, størrelse og stand på ude- og indeanlæg, samt den tid som hver kat ville få med mennesker, så er valget faldt på Vivis kattepension… så det skal vi ud og se engang i løbet af ugen… Det er også det der er tættest på hvor vi bor.
Anden prioritet er Bæklund, hvis ikke jeg alligevel synes om Vivis…

Hej namilla. Vi skal ud og rejse i 2 måneder og i den periode skal vores kat wilma i pension. Jeg vil derfor høre om du endte med at sende din kat i vivis Kattepension? Det er nemlig der vi overvejer at få hende passet. Så vil gerne høre om din oplevelse af stedet. Håber du kan hjælpe;-)

Hvis du kigger i Namillas profil, vil du se hun ikke har været på dette forum siden juni 2011…jeg er bange for du ikke får svar

Hej Kattefolk

Jeg kan godt se at emnet er halvgammelt, men mit spørgsmål passer nu godt ind i tråden, så skriver her i stedet for at lave en ny.

Til sommer skal vi på ferie, og skal derfor have vores kat passet. Vores normalle kattepasser, kan ikke hjælpe os i år, så jeg har derfor været ved at forhøre mig om forskellige kattepensioner. Den som der er flest i min omgangskreds der roser er Johns kattepension http://www.aalborg-kattepension.dk/ er der nogen af jer der kender den?

Jeg kender ikke den pension du har linket til, men synes at det er lidt besynderligt at der ikke er billeder af pensionen, bure, tilfredste gæster mv. Selv bruger jeg Ålestrup Kattepension http://www.a-kat.dk/. Mona der har den er rigtig sød og det er et super godt sted, hvor mine tre misser elsker at være. Mona er desuden klinikassistent hos Familiedyrlægerne Himmerland, hvor hendes mand også er dyrlæge - så der er tale om virkelig trygge rammer.

Uanset hvilken pension du vælger så tag ud og se den først inden du køre afsted med katten. Jeg har desværre besøgt et sted i nærheden af Ålborg, hvor mine katte ikke skulle passes.

jeg har kun hørt den omtalt én gang - den i Aalborg - og det var desværre en uheldig oplevelse… men én oplevelse siger sjældent noget om stedet som helhed! :slight_smile: Så synes du skal aftale at komme ud og se stedet og se med egne øjne hvordan stedet fungerer, inden I bestemmer jer :slight_smile:
Nu ved jeg ikke hvornår I skal af sted, men man kan jo evt. høre herinde eller i sin omgangskreds, om nogle kan hjælpe med pasningen i de 14 dage.

http://www.aadalens-kattely.dk/

Vores misser skal på ferie her til april har hørt så meget godt om det og hende som har det har uddannelse som katte teraput . Virkelig flot og lækker sted som tager hensyn til katten

[QUOTE=hmm;1010857]http://www.aadalens-kattely.dk/

Vores misser skal på ferie her til april har hørt så meget godt om det og hende som har det har uddannelse som katte teraput . Virkelig flot og lækker sted som tager hensyn til katten[/QUOTE]

Det er også et super sted, som jeg brugte før Ålestrup Kattepension åbnede. Det kan jeg helt sikkert også anbefale selv om det ikke ligger i Nordjylland :slight_smile: