Kattepensioner på Fyn?

Hvilken kattepension på Fyn kan anbefales til en uges ophold for 2 (inde-)katte?

Jeg har googlet lidt, men jeg vil selvfølgelig helst høre om jeres personlige erfaringer :slight_smile:

Jeg har kun prøvet en, og den vil jeg langtfra anbefale.
Det er Verninge kattepension - hold dig langt fra den.

Jeg vil anbefale Catmilla i Vildbjerg. vi tog turen fra Odense og til Vildbjerg i sommers og det vil jeg uden tvivl gøre igen hvis jeg får brug for en pension. Så har I mulighed for at køre, så er det hvad jeg vil anbefale. Jeg synes ikke jeg kunne finde noget i Odense og omegn, der kunne opfylde de behov jeg havde. Men jeg vil sige at Kattens Værn i Odense også tager sig rigtig godt af deres pensionatskatte :slight_smile:

Alle forslag (og advarsler) er hjerteligt velkomne - afstanden fra Odense er ikke afgørende :slight_smile:

Hvor længe var de der? For det ser super lækkert ud :slight_smile:

I 3 uger og de blev OVERforkælet - de savnede os ikke engang :ked::wink: Jeg fik mmser i løbet af ferien, så vi kunne se hvor meget misserne hyggede sig og vi fik flere opdateringer. Camilla (datteren) nussede og børstede dem rigtig meget og hun kunne uden problemer kende forskel på dem (og endda meget hurtigt) selvom birmaerne alle er blåmaskede og ligner hinanden for folk der ikke kender dem :thumbup: Ja, jeg havde det næsten helt skidt med at tage dem med hjem igen når de nu hyggede sig sådan :klapper:
Jeg er helt tryg ved at overlade mine misser der igen og Lone og Camilla får mine varmeste anbefalinger :ok:

Det eneste “problem” er at man skal være i god tid

Jeg kan varmt anbefale Kattens Værn i Højby, Odense. Jeg har 2 gange fået passet Luna der. Luna bliver meget ked af det, når jeg er væk. Sonja, der er internatsleder der, passer Luna personligt og holder øje med, at hun får spist tilstrækkeligt, og første gang håndfodrede hun hende, ligesom hun sendte billeder og beskeder om Luna til mig under min ferie. De tager sig rigtig god tid til deres pensionatskatte, og Luna er blevet glad for at komme der. MEN du skal være i god tid for at være sikker på at få en plads. Rummene er venlige og lyse, der er vinduer højt placeret i rummets længde. Pensionatet ligger et roligt sted, og dine katte får lov til at komme ud i løbegård med en masse aktivitetsmuligheder, hvis de er vant til det, og såfremt de ved Kattens Værn ellers skønner, at kattene gerne vil ud der.

Jeg vil på det kraftigste fraråde Dyrehotellet ved Frørup til katte. Du vil ikke være i tvivl om hvorfor, hvis du besøger stedet.