Katteri Tomiss*DK siger pæn goddag til alle her på forumet

Hej til jer alle.

Jeg må være den sidst ankomne til dette forum, så en lille hilsen fra mig er på sin plads.
Når jeg finder ud af det, hvordan jeg kan indsætte mit banner, så vil jeg jo gør det :slight_smile: Ellers skal jeg lige snuse lidt rundt, så jeg få en fornemmelse af, hvordan det tekniske bag bl.a. skrivning af indlæg og signatur hænger sammen herinde :slight_smile: -lyside

For dem, som ikke kender mig, så opdrætter jeg Norske Skovkatte i sølv og smoke.
Men alt det og mere til kan i læse på min hjemmeside http://www.tomiss.dk . Den har også en gæstebog.
Ellers spørger i bare, hvis det er noget.

Og nu går jeg ind og læser om jer andre [bigloony]

Hilsen Edith

Hej Kære Edith -velkommen

Lad mig være den første til at byde dig kæmpe stort velkommen -gruppekram Jeg håber du kan finde dig rigtig godt tilrette, vi er en flok rigtig søde kattegale. [bigkiss] [bigkiss] [oregonian_bear9.gif]

Hejsa -velkommen

Og velkommen herind til vores dejlige lille forum.
Du falder hurtigt til, er jeg sikker på.

Stort -velkommen herfra, håber at du bliver rigtig glad for at være her

Hej og velkommen til de kattegale. Du skal nok falde til hurtigt og der er masser af hjælp at hente under hjælp til brugerne
blandt andet også med hjælp til banner. Og finder du ikke det du skal bruge spørger du bare… [bigloony] -velkommen

Også et stort -velkommen her fra mig.
Håber at du bliver rigtig glad for at være her på siden med os andre gale katteelskere.

[oregonian_bear9.gif] -HUG -gruppekram

velkommen til -kitty

Hej i tråden.

Sådan en varm og kærlig velkomst.
Jeg er helt rørt over alle de indlæg på så kort tid. Man kan kun føle sig velkommen, når der bliver taget så godt imod en.
Mange tak skal i have.

Hilsen Edith

Et stort -velkommen til dig Edith. Hvor er jeg glad for, at du er kommet med her. Jeg ved, at du har holdt dig meget langt væk fra diverse forums, fordi du ikke ønsker at deltage steder, hvor der er sladder og fnidder. Jeg kan ikke love dig, at det kan undgåes, men jeg håber, at du også finder ud af, at her er flere meget skønne mennesker, som virkelig har hjertet på rette sted. Jeg vil i hvertfald være her for dig -velkommen

Dejligt at høre at du føler dig velkommen -thumbs det er også bare en rigtig hyggelig katteside -partytime -partytime -partytime -kattedans -weee -weee -gruppekram -HUG

Hej
Også velkommen fra mig til dette superforum -velkommen

-velkommen til [smilie=hate-smile.gif]

Håber du finder ud af det herinde,det er ikke så svært [bigloony]

Kære Edith

Så blev det min tur til at ønske dig hjerteligt velkommen til KatteGale.
Jeg håber du kommer til at trives herinde!

Mange kærlige hilsner
Annette

-velkommen Edith

Jeg vil også gerne have lov til at byde dig hjertelig velkommende - og det skal gøres med et varmt knus. Håber også at du kommer til at nyde at være her [bigloony]

Hej Edith.
Stor -velkommen herinde hos de kattegale -joker
Du får også lige et velkomst -HUG [bigloony]
Håber du bliver glad for at være herinde
Vi ses jo nok snart [bigloony]
I morgen stikker jeg jo af til Berlin , for at besøge min lille ny -kat1 -hop
-pote Anne

Hej alle i tråden.

Mange tak endnu engang for denne varme velkomst.
Man kan kun føles sig hjemme, med sådan en kongelig modtagelse [bigloony]

Hilsen Edith

Hey…

Velkommen Til…

-thumbs

heeeeeey Edith

den varmeste -velkommen herfra og dejligt at se dig herinde -hop

Knuser og -pote dask

Et stort -velkommen herfra, og jeg håber, du kommer til, at nyde dit ophold herinde -bananer

-velkommen Stort velkommen til dig, Edith. [bigloony]

Jeg håber, at du bliver gald for at være herinde´blandt alle os kattegale -engel