Katterilogo?

Jeg har længe ønsket mig et logo til mit opdræt:bebe: - logoet skal bruges på hjemmesiden, burgardiner, visitkort, måske tøj, måske en mulepose, i diverse signaturer, i annoncer osv.

Jeg kan jo se i disse tråde med tegninger, at der er mange kreative mennesker her på kattegale:thumbup: - måske kunne de lokkes til at give et bud på et logo til mit katteri:?

Jeg forestiller mig gerne noget med en sølvblå/sølvgrå hjerteformet (afrundet trekant) katte-ansigt med runde peridot/olivin-grønne øjne - hvis øjenbrynskammene og de tydelige kindben kunne antydes ville det være super:ok: Hvis stamnavnet på en eller andet måde kan flettes ind også, ville jeg blive meget glad:kryds:, men det er nok den største udfordring-surrender - men jeg kan ikke selv tegne:ups:

Hvis jeg vælger dit logo, vil du selvfølgelig blive krediteret æren for designet på min hjemmeside.

Jeg prøver og prøver, men indtil nu er jeg ikke kommet frem til noget der er værd at presentere :høhø:

Prøv at spørge KSB - ham der vandt skattekats konkurrence - han laver fantastiske ting!!

Camilla, har du ikke et par billeder af korat’er til inspiration? :?

Udover at henvise til min hjemmeside www.korat.dk, hvor der er en hel del billeder af Korater:), kan jeg da komme med nogle billeder, som ikke findes på hjemmesiden:hjerte:

Aerostar Spectre:

Primprau’s Blue Emerald

Aerostar Spectre er på det første billede og den vedhæftede fil - hun var ganske simpelt den smukkeste Korat, jeg nogensinde har oplevet-love

Primprau’s Blue Emerald er den første hunkat af eget opdræt, jeg beholdte - hun var noget af det smukkeste, jeg har opdrættet-love Ikke at det har jeg har opdrættet siden, har været grimt:tihi: - men en mere flashy Emmy er og bliver et stort ønske for mig:kryds:
(Billedkvaliteten er ikke så god, da det var det allerførste billede, jeg tog med mit nye digitalkamera:ups: - Emmy skulle på ægte KOR vis undersøge, hvad jeg lavede, ved at stikke hele sit smukke hovede helt op i linsen:pote: - det kom der dette gode billede af hendes smukke ansigt ud af:thumbup:).

Ikke helt hvad du efterspørger men alligevel et bud :slight_smile:

Birthe,
Det er absolut ikke ueffent:thumbup: - ganske anderledes end det, jeg havde gjort mig tanker om… men måske endda bedre i al sin enkelhed:thumbup:
Har du det i høj opløsning? For så er du velkommen til at sende det til [email protected]

Jeg vil meget gerne have flere forslag:) - hold jer ikke tilbage:pote:

Tak Camilla, jeg kan lave den i høj opløsning imorgen og sende den til dig :slight_smile:

Jeg har lånt et billede fra din hjemmeside til mit forslag :seomkring:

Julie Hauge som jeg kender er uddannet på Animations værkstedet i Viborg og kan det der pis - hvis du vil have hendes mail, så skriv.

kan godt være jeg spørger dumt… Må man godt bruge nogle af dine billeder på din hjemmeside, for så vil jeg da prøve at lave et… Hvis jeg kan :slight_smile:

Det skal du være velkommen til:)

Det er hvad jeg kunne finde på… ikke så flot:tihi:

Det er rigtig flot IMHO :ok:

En sigende detalje kan der måske pusles lidt med: Den fine kattepotes tydelige kløer kunne signalere en lidt aggressiv type kat.
Og som jeg kender Camillas korater, så er de livlige, men meget blide og venlige (selvom de vist godt kan være uenige indbyrdes i flokken) :slight_smile:

Glæder mig til at se udfaldet af konkurrencen - uden at det ligefrem haster, det er jo et vigtigt valg for et katteri.

[quote=MiSi;456280]Det er rigtig flot IMHO :ok:

En sigende detalje kan der måske pusles lidt med: Den fine kattepotes tydelige kløer kunne signalere en lidt aggressiv type kat.
Og som jeg kender Camillas korater, så er de livlige, men meget blide og venlige (selvom de vist godt kan være uenige indbyrdes i flokken) :slight_smile:

Glæder mig til at se udfaldet af konkurrencen - uden at det ligefrem haster, det er jo et vigtigt valg for et katteri.[/quote]

det har du ret i…det var bare den eneste kattepote jeg lige kunne finde…

[quote=dkkorat;440906]Jeg har længe ønsket mig et logo til mit opdræt:bebe: - logoet skal bruges på hjemmesiden, burgardiner, visitkort, måske tøj, måske en mulepose, i diverse signaturer, i annoncer osv.

Jeg kan jo se i disse tråde med tegninger, at der er mange kreative mennesker her på kattegale:thumbup: - måske kunne de lokkes til at give et bud på et logo til mit katteri:?

Jeg forestiller mig gerne noget med en sølvblå/sølvgrå hjerteformet (afrundet trekant) katte-ansigt med runde peridot/olivin-grønne øjne - hvis øjenbrynskammene og de tydelige kindben kunne antydes ville det være super:ok: Hvis stamnavnet på en eller andet måde kan flettes ind også, ville jeg blive meget glad:kryds:, men det er nok den største udfordring-surrender - men jeg kan ikke selv tegne:ups:

Hvis jeg vælger dit logo, vil du selvfølgelig blive krediteret æren for designet på min hjemmeside.[/quote]

Jeg vil gerne prøve, men hvad er øjenbrynskamme? og hvilken farve vil du helst have katten skal være?

Du får en pb:)

Her er mit bud, sig til hvis du vil have det mere enkelt eller et eller andet.
:slight_smile:

[quote=Kylesa;472641]Her er mit bud, sig til hvis du vil have det mere enkelt eller et eller andet.
:)[/quote]

Har du selv tegnet hovedet? Den er flot…:hjerte::hjerte::hjerte:

Ja jeg har selv tegnet den inde i paint. :slight_smile: