Kattesagaen

Du er en gutterpige og endda en af de store .
Der er ingen som tager ÆREN for noget som helst , vi er bare glade for at det er overstået

KNUUUUUSSSSSSSSSSSSS til dig

Det har hele tiden for mig kun handlet om kattenes ve og vel, ikke hvem der kan tage æren for noget som helst, derfor rammes jeg netop af Bentes indlæg så måske er ejg en tøs, men fred være med det.

MVH
Gitte

-thumbs enig

Fuldstændig enig med Birgitte og Sacala -thumbs

Bente, er der nogen grund til, efter du først er ved at kløjs i din egen selvforherligelse, at sparke til kattefolk som har været med til at løfte sløret for at der var katte som var ved at gå til i misrøgt og kalde dem ved navn? Hvis der ikke var rettet fokus på problemet, var det temmelig sikkert gået kattene endnu dårligere. Er der noget grund til at håne kattefolk, som oprigtigt er og har vist dyb bekymring, og mange som sidder rigtig mange kilometer væk, og ikke har værken evner, midler eller tid til at rejse og rent fysisk gøre en indsats, men som godt vil dele denne bekymring med andre ligesindede, er det ikke det vi har dette forum for? Jeg er rigtig sikker på, at mange meget gerne har ville bidrage økonomisk til at hjælpe disse stakkels katte ud i frihenden. Men med den adfærd du udviser, så er jeg desværre bange for, at mange vil betakke sig -øøøvvvs

Du ber om at der bliver givet et bidrag til denne redningsaktion, men du værger dig i den grad over at delagtiggøre folk i hvilket arbejde og indsats der er gjort i denne sag? Er det ikke almindelig god skik, at fortælle hvad man har gjort og hvad man agter at gøre og hvad et evt. bidrag skal gå til? Du er fornærmet over at skulle give oplysninger? Det virker da forkert :S

Kig på hvad andre organisationer der yder hjælpe til dyr og mennesker i nød gør. De er da nødt til at oplyse op hvad der sker og hvad man agter at gøre og og rent faktisk har gjort… Og det på en venlig, god og informativ måde, er det så svært? -rulleøjne


[bigloony] Denne gang tager du fejl…med garanti -høhø[/quote]

Fedt Anne P -forelsket[/quote]

Tak…jeg håber andre følger trop, for det bliver ikke billigt at få de misser på højkant igen, jeg har sendt via netbank, hvad jeg kan undvære denne månede og kan de penge gøre bare en lille forskel for misserne, så er jeg lykkelig -love

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Hvor det glæder mig, at så mange katte nu bliver hjulpet - og jeg håber, at de får gode og kærlige hjem, hvor de vil leve en tilværelse med masser af glæde.

Tak til dem, som har gjort dette muligt -thumbs

Hold da op!!!Hvor mange gange har vi (AR) ikke fået røvfuld inde på Hunde galleri fordi vi ikke opdaterede og informerede folk, som hjalp.Det skulle vi næsten gøre inden vi havde foretaget os noget.

Og jeg kan da sagtens sætte mig ind i at når man er inde i sådanne sager, så har man nok om ørerne, MEN igen så har folk da ret til at vide om de skal rykke ud eller ej.

Alle fik af vide herinde at DB var tilkaldt og at der ikke var nogen som skulle blande sig. Ja og DB vil så ikke og andre får så held af at hjælpe. Det er dejligt!

Men at sige folk er tøse fornærmet. Det synes jeg nok er lige groft nok. Mange har ligget søvnløse over dette her og vendt deres hjerner for at finde en måde at hjælpe på, så det mindste man kan gøre er vel at informere? Udover det så vil mange gerne støtte med penge og lignende, så mon ikke man skulle være glad for at folk står bag ved og støtter op?

Jeg er skiseme glad for at de katte kom ud og jeg hjælper gerne en anden gang uanset hvem der kører afsted med katte. Men hvis man gerne vil have folk til at støtte økonomisk så kræver det jo en grundig forklaring/opdatering!

Så nej jeg er ikke tøse fornærmet men glad for at der var så mange som kunne stå sammen og hjælpe når det gjaldt!!

Så skal vi ikke prøve alle sammen at være glade på kattenes vegne og så bagefter tænke på hvad man har kunnet lære af dette her.

Ingen sure opstød herfra, kun ros til ALLE som har hjulpet og tilbudt hjælp…

Jeg har siddet og fulgt med i alt dette på sidelinien. På et tidspunkt stod jeg simpelthen af, da jeg ikke kunne finde hoved eller hale i noget som helst.
For mig virkede det som en hel Soap-opera.
Jeg kunne pludselig ikke finde ud af, om det virkelig gjaldt om at redde kattene, eller hvad der lige var gang i.
Jeg sidder nu og glæder mig over at 21 katte er fjernet – og det må da være det vigtigste.
Hvem der har fjernet dem, kan vel være ligegyldig, bare der er nogen der tager hånd om sagen – og det er der jo blevet.
Jeg er fuld af beundring for alle de som har handlet.
Både de som er kommet med gode råd, og de som har været i hjemmet, og egentlig har fået alt dette sat i gang.
Håber i selv ved hvem I er

Enig -thumbs

Enig -thumbs[/quote:enxhccu6]

Enig -thumbs

Dyrenes Beskyttelse
Katteinfo
Animal rescue

Jeg er for så vidt skide ligeglad med HVEM der har fået kattene.

Jeg ser ikke Bentes indlæg som nedladende. hun har været nede ved Lone 3 dage i streg, for at snakke med hende og Jan.

Hun har ikke haft tid til at svare herinde - og så er hun nedladende?

Jeg kan se, at der er en “krig” kørende mellem en del mennesker, så det afholder ikke nogle mennesker fra at kaste med mudder.

Det er så usmageligt.

Jeg troede at essensen var, at hjælpe Lone, og at hjælpe de katte - men jeg har måske taget fejl… Måske - og jeg siger måske - handler det i bund og grund om, hvilken organisation der kan smide sit navn på denne redningsaktion??

Jeg er ikke med i nogen organisation, da jeg mener det er dyrene vi skal beskytte - ikke et navn…

Åhhh hvor er jeg led over denne omgang mudderkast… Det gør sq ondt helt ind i mit hjerte…

Jeg overvejede at skrive hele MIN oplevelse hos Lone og Jan, men ved faktisk ikke om jeg vil… det vil sikkert også blive betragtet som mudderkastning.

Jeg ville blot hjælpe til, men tror faktisk at jeg er færdig med at hjælpe fremover, hvis det kun afføder sådan en gang P**.

Annette>>

Jeg står helt af overfor det du skriver. Enten misforstår jeg ALT det der er blevet skrevet eller også så gør du??

Jeg orker ikke at kommentere mere herinde omkring denne sag, da det åbenbart ALTID vil blive misforstået af nogle personer, Så det er faktisk omsonst at prøve og forklare noget!!

Men flot arbejde til ALLE dem som har hjulpet, så har jeg vist ikke trådt nogen over tæerne i denne omgang!!

Enig -thumbs

Jeg skriver - eller mener - at det er så trist at læse, at nogle bliver skide sure over ét eller andet.

hvis man gør en ting, så er det forkert, gør man en andne så er det forkert…

Jeg mener virkeligt at ALLE skal have ros for det der er gjort. Ingen er bedre end andre… Men jeg ser, at nogle mennesker kun vil gøre alt hvad de kan, for at skabe en dårlig atmosfærde omkring andre…

jeg nævner ingen specifikke… jeg siger, at det er mig fuldstændig ligegyldig HVEM der fik kattene - så længe de er kommet ud, og (forhåbentligt) får et andet hjem…

Jeg forstår ikke, hvorfor der skal smides med mudder?
Hvorfor kan I (eller vi alle) ikke bare klappe os selv på skulderen og sige “skide godt gået”…

det er det jeg mener…

Jeg skriver - eller mener - at det er så trist at læse, at nogle bliver skide sure over ét eller andet.

hvis man gør en ting, så er det forkert, gør man en andne så er det forkert…

Jeg mener virkeligt at ALLE skal have ros for det der er gjort. Ingen er bedre end andre… Men jeg ser, at nogle mennesker kun vil gøre alt hvad de kan, for at skabe en dårlig atmosfærde omkring andre…

jeg nævner ingen specifikke… jeg siger, at det er mig fuldstændig ligegyldig HVEM der fik kattene - så længe de er kommet ud, og (forhåbentligt) får et andet hjem…

Jeg forstår ikke, hvorfor der skal smides med mudder?
Hvorfor kan I (eller vi alle) ikke bare klappe os selv på skulderen og sige “skide godt gået”…

det er det jeg mener…[/quote:114acn5a]

Ja jeg istemmer og siger rigtig godt gået :smiley:

Jeg skriver - eller mener - at det er så trist at læse, at nogle bliver skide sure over ét eller andet.

hvis man gør en ting, så er det forkert, gør man en andne så er det forkert…

Jeg mener virkeligt at ALLE skal have ros for det der er gjort. Ingen er bedre end andre… Men jeg ser, at nogle mennesker kun vil gøre alt hvad de kan, for at skabe en dårlig atmosfærde omkring andre…

jeg nævner ingen specifikke… jeg siger, at det er mig fuldstændig ligegyldig HVEM der fik kattene - så længe de er kommet ud, og (forhåbentligt) får et andet hjem…

Jeg forstår ikke, hvorfor der skal smides med mudder?
Hvorfor kan I (eller vi alle) ikke bare klappe os selv på skulderen og sige “skide godt gået”…

det er det jeg mener…[/quote]

Ja jeg istemmer og siger rigtig godt gået :D[/quote:3owduqg7]

Tak skal du have - og i lige måde -thumbs

Jeg kan kun juble af glæde over udfaldet -lazykitty og endnu engang glædes over alle de der trods alt er der for dyrene

Enig -thumbs

Blev også lidt ked af den negative start på denne tråd. Den kunne have været SÅ positiv, f.eks.
Kære venner. Jeg har i dag fået overdraget kattene af Lone og de er nu hos DB eller hvor de er, og vi vil gøre alt for at de kan blive raske og der er så og så mange katte tilbage på ejendommen, og vi vil gøre sådan og sådan. I stedet for hak, hak, hak, hak.
Skønt kattene er kommet væk og hvem har gjort hvad er jeg ligeglad med, MEN hvorfor er der katte tilbage, og er der indgivet anmeldelse, ja der er masser af spørgsmål, som slet ikke rager os, der bare sidder og skæpper -rulleøjne