Kattesagaen

Er for mit vedkommende slut med dette indlæg.

Der er udvist surhed over manglende info, fordi som en skrev , "det er vel noget vi er fælles om "

Flere af jer har ment at have krav på info …Hvorfor ? har I deltaget med andet end at sidde herinde og skræppe ?

En sjællandsk pige lagde onsdag aften bil til og brugte op imod 2000 kr. på den tur . Jeg er sikker på I gerne må få hendes konto nr. hvis I vil give et bidrag ( til fællesskabet )

En anden pige har betalt en dyrlægeregning , også her kan der sikkert gives et tilskud ( til fællesskabet )

Jeg kørte op og fik overdraget killinger , også her kan der gives et tilskud ( til fællesskabet )

Jeg ( katteinfo.dk ) har i dag fået overdraget 21 katte, også vi modtager gerne et tilskud ( til fællesskabet )

Min mand er blevet ringet op med besked om at prøve at forhindre mig i at køre derop.

Familien blev ringet op og en person fortalte at killingerne har været ved dyrlæge og at jeg havde fået på skrift at de havde været udsat for vanrøgt og at det eneste jeg var ude på var at slagte familien. Så derfor skulle de ikke give mig kattene . Intet kunne være mere forkert , jeg er ikke ude på at slagte familien , men at få kattene ud.

Jeg har selv fået besked om at nogen er sure fordi jeg har gjort dette, for det var noget der var arbejdet på i laaaang tid .
Okay godt så , det tog mig 2 dage . En familie som ikke mere magtede de mange katte erkendte det og overdrog kattene til mig …dette er vel essensen i det hele …eller er der en skjult dagsorden et sted …det er jeg faktisk ret lige glad med

konto numre udbedes…

Bente

Jeg tager virkelig hatten af for det du har gjordt på disse to dage og du fortjener virkelig en KÆMPE tak for det.

Og jeg er virkelig ked af alt det andet der er sket.

Men jeg håber at der nu kommer til at falde ro på det hele.
Og du også får ro på det hele derhjemme.

[bigloony] Det eneste jeg har behov for at vide er at der er taget hånd om alle kattene -forelsket

Jeg er ked af du og din familie er blevet udsat for den slags opkald :frowning: …øv altså -sorry

Jeg giver gerne et tilskud til de udgifter alle I fantastiske mennesker har haft i denne sag…et lille brev i postkassen om til hvem og hvordan, så sender jeg denne månedes overskud…

Et kæmpe -kramer herfra for en fantastisk indsats til jer alle…

det eneste kontonummer der er offentlig tilgængeligt er katteinfos og det kommer her:

Konto oplysninger: Reg: 9506 Kontonr. 457 607 7211

Flot at du har fået de killinger med dig hjem og flot at du har fået 21 katte ud. Synd at din mand har fået sådan en opringning. Og brand ærgeligt at familien har fået forkerte informationer.
Og nej der er ingen andre end de implicerede der har krav på en opdatering.

Men her stopper min enighed til dit indlæg.

Synes faktisk det er forbandet ærgeligt at du ikke lige husker på at rigtig mange har tilbudt økonomisk hjælp til dem der har haft udgifter ved dette her, og mange har tilbudt økonomisk hjælp til kattene.
Flere har stadig vist interesse for at hjælpe familien med en omgang rengøring.

Så fællesskabet og hjælpen er her da.

Godt for kattene at de kom væk derfra, så må vi håbe at de kan magte dem som de beholdte.

Godt gået til dem som hjalp! I ved selv hvem i er :slight_smile:

Enig -thumbs

Jeg synes det er flot, at der er blevet taget hånd om kattene, og jeg håber at man har intentioner om opfølgning -thumbs
Bente du sidder og bryster dig og mener faktisk at folk som ikke valfartede til Lones adresse bare har siddet og skræppet… Nu er det dig som skræpper, hvor var du i debaten da den kørte herinde?
Nu er du her pludselig med skræppende lyd.
Og med de anklager du kommer med overfor de mennesker, der sidder og har været urolig for hvad der skete på besøget de anklager er ikke særlig pæne.
Tænk om nogen af disse skræppende mennesker i ventetiden havde forsøgt at finde hjem til en eller flere af de stakkels katte, det havde Sacala ex, men ikke engang hun kunne få besked om det var en nødvendighed at fortsætte med at finde aktuelle hjem, istedet, bryster du frem her med se hvad du kunne i løbet af 2 dage, fint og flot, men hvilken respekt for sine medmennesker -øøøvvvs
Hvor befinder kattene sig nu? Er de delt ud imellem helle katteinfos hjælpere, eller har du dem selv?

Faktisk er det sagen uvedkommen hvor kattene befinder sig efter min mening, men igen får du det til at lyde som se mig hør mig, selv overskriften fortæller mere i ord for mig.
Efter en gang nedladende ord fra dig, har jeg mistet lysten til at yde bidrag, beklager.

ja nu vil jeg da heller ikke længere støtte uha nej da -muhaha

fis og kartofler, jeg vil væde med der ikke bliver sat en krone ind, og det har aldrig været intentionen.
sorry men det er prøvet før, jeg har selv ligget og kørt DK tyndt og sikke mange der klappede mig på ryggen, og helt bestemt nok skulle give et tilskud til de 1000 km jeg kørte, ikke en eneste krone dukkede der op, det var fællesskabet -mai !

og dette er ligesådan, bevis jeg tager fejl, det ville være dejligt -shhhh

og i 4 damer der nødvendigvis dukker op nu hvor Bente har gjort sig bemærket kan i ikke bare tage jeres had og hævngerrighed og glemme det lidt, det ville være så forfriskende.

Enig -thumbs

Jeg betragter mig som en af dem der hjalp, så jeg takker -thumbs

Godt at kattene er hentet, og jeg håber virkeligt, at Lone og Jan kan tage vare på de sidste katte…

Bente - Jeg synes det er synd, at din mand har fået sådan en opringning. Og det er virkeligt super trist at familien har fået forkerte informationer.

Annette O>> Ja du gjorde en kæmpe indsats og det synes jeg da bestemt at du skal takkes for.

Det havde nu været rart om du havde læst den del af mit indlæg du her kommenterer, det er stilet til dem som bare har skræppet :stuck_out_tongue:

Ved du hvad Bente, syntes simpelthen ikke du kan være bekendt og være så nedladene. Jeg tog netop ikke op dagen efter andre havde været der, da jeg blev frarådet det. Jeg satte i stedet en masse i gang for at finde hjem til kattene og fandt i løbet af 1½ time 3 som var villige til og ligge hus til.

Pludselig læser man så at dyrenes beskyttelse tager over og vi bare skal mere eller mindre blande os uden om. Senere viser det sig så nu det er katteinfo som har kattene ? Undskyld mig, kan sgu godt være vi er flere som ikke havde muligheden for at styrte ud af huset og afsted, det kan være manglene bil, kørtekort, børn what ever der grunden. Men tror du det havde hjulpet Lone og kattene vi var mødt 50 kattemennesker op på matriklen ?

Jeg tilbød at åbne dørene her for nogen af kattene og selb betale div. udgifter… så du skal ikke få mig eller andre til og fremstå så skræppene kvinder som ikke har ville yde noget. Mange har villet yde men kunne ikke få infoen om hvad der var bedst og gøre

Men det der glæder mig er kattene nu forhåbentlig er på vej ud til gode blivende hjem når de kommer så langt i proccesen, i såfald så vil jeg gerne informeres da jeg ved nogen kunne være interesseret.

MVH
Gitte

[bigloony] Denne gang tager du fejl…med garanti -høhø

[bigloony] Denne gang tager du fejl…med garanti -høhø[/quote]

Fedt Anne P -forelsket

Enig -thumbs

Jeg har ikke tidligere blandet mig i debatten her… selv om jeg har læst alle trådene. I stedet har jeg fældet mine tårer for de stakkels katte i stilhed. -ked

Årsagen er simpel: Som det stort set altid sker i katteverdenen, når man forsøger at stå sammen om noget, endte meget af denne debat i personfnidder og mudderkast, frem for at fastholde fokus på det, hele historien drejede sig om; nemlig KATTENE! -blåblå

Alligevel bliver jeg nødt til at kippe med flaget og sende den største buket virtuelle roser til jer, der rent faktisk HANDLEDE!!! -thumbs Takket være jer - ikke mindst Bente - er 21 katte nu reddet ud fra virkelighedens kattehelvede. Hold k***, hvor er det bare stærkt gået; I har alle min største og dybeste respekt!!! Og sikkert også kattenes, hvis de ellers havde kunnet udtale sig. -storrespekt

Samtidig vil jeg sende et par tanker til Lone og en ros for, at du har indset, hvad der er/var bedst for de mange katte, og handlet derefter. Jeg håber kun det bedste for dig og de katte, du nu har tilbage og forhåbentlig bedre kan overskue at holde. -thumbs

Og det var så mine 25 øre i denne debat. :slight_smile:

Helt ærligt…

Sikken en omgang LORT OG LAGKAGE…

Iiig hvorfor skal der laves sådan et påstyr?? Kattene er bragt et andet sted hen, og jeg er sikker på, at der nok skal gives besked til de personer, der har et hjem - eller fundet et hjem…

for fanden - sååå tøsefornærmet har jeg sjældent set folk…

GUD hvor skulle I skamme jer.

Handler det her om HVEM der kan tage æren for noget? Eller handler det ikke om at sikre, at kattene får det godt fra nu af…

Undskyld mig, men det her er for latterligt…

Ja I kan hagle mig fra nu af og til evigheden, men det er sq da for åndsvagt… Og I er voksne mennesker???