Katteseng?

Rags kan også varmt anbefale Brittas (Kamikaze) nullerputter, som vi p.t. har fire af:

Men ellers viser Barkys billeder udmærket pointen - katte ligger sig, hvor de vil. Her Snehvide… :smiley:

Ja, en radiatorseng er også et stort hit her. Og den bliver det nok endnu mere, når der snart kommer lidt mere varme i radiatorerne :slight_smile:

Men man skal lige være opmærksom på, hvilke radatorer man har, og hvordan ophænget ser ud. Opdagede jeg, da jeg havde købt en til stuen, som så ikke kunne hænge på etlagsradiatorerne.

Hos os har der også været succes med nullerputter - her er det Bølle der hygger sig.

Tja denne nullerput var købt til vores hund, men det er lige så tit katten der nupper den.

[QUOTE=Barky;953641]Mine katte har ikke nogen ægte nullerputter… De har måtte nøjes med at par runde senge til ildere (der er ca 1/4 - 1/6 del mindre end katte) og:

Alt for små hængekøjer!

Jow Teddy! FOR SMÅ!! Du hørte mig godt…!

Nå, jeg ønsker mig nu også et par nullerputter engang… Det har jeg egentlig gjort længe, jeg har bare ikke fået gjort noget ved det… (onde katteejer jeg er. :tihi: )[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Suveræne billeder…:hjerte:

Hvorfor er de fleste katte så vilde med noget, de skal skrue sig ned i ??

Suveræne billeder…:hjerte:

Hvorfor er de fleste katte så vilde med noget, de skal skrue sig ned i ??[/QUOTE]

ja hvorfor mon, vores skrummel af en kat gaia syntes at den nullerputseng som en killing knap kan være i er passende til hende og hun er altså en velvoksen mco dame på knap 7 kilo

Så det må være råd nr 2 :smiley:

nr. 1 : køb en nullerput

Nr. 2: Hvis du tror den er for lille… så passer den sikkert perfekt :wink:

Haha tak for alle jeres svar og sjove billeder!

Det bliver helt sikkert en nullerput eller to!! :slight_smile: (vidste ikke, at de eksisterede!)
Skal man kontakte Kamikaze her eller har han/hun en hjemmeside? :slight_smile:

Så kan det være, at jeg også skal prøve at finde en radiatorseng. Tror bare ikke, at de eksisterer til mine fine gamle radiatorer :confused:

Hun hedder Brita og hendes brugernavn herinde er Kamikaze og det er også hendes opdrætsnavn. Men bare send en PB herinde.
Her er mit sidste indkøb af nullerputtere :tihi:

hun kan osse kontaktes igennem hendes hittekatteside hvor der bla er mail og tlf til hende, dog tager hun sjøldent tlf i dagtimerne da hun der støver bøger af el noet :smiley:

Har fået kontakt til hende og er i gang med at bestille 2 nullerputter! :slight_smile:

Hvor er i søde…og sikke billeder. Bedxre reklame kan man ikke ønske sig. TUSIND tak.
Bestillingen er tikket ind…nu skalvi…HOV Xiong Mao er på tastaturet
Nu skal vi bare finde ud af sengens størrelse, farve m.m.
Jeg kan ALTIS fanges på 20660119 i hvert tilfælde sms-mæssigt. Og for det meste også når jeg er hjemme på 86068260 og ellers svarer jeg så hurtigt jeg kan på
[email protected]
Det er et under dette indlæg er lavet med en hærgning overalt. Imorgen bliver han neutraliseret så er han nok for en tid læs: et par timer eller mere noget mere stille. JØSSES her er liv og glade dage

[QUOTE=Barky;953641]Mine katte har ikke nogen ægte nullerputter… De har måtte nøjes med at par runde senge til ildere (der er ca 1/4 - 1/6 del mindre end katte) og:

Alt for små hængekøjer!
Jow Teddy! FOR SMÅ!! Du hørte mig godt…!

Nå, jeg ønsker mig nu også et par nullerputter engang… Det har jeg egentlig gjort længe, jeg har bare ikke fået gjort noget ved det… (onde katteejer jeg er. :tihi: )[/QUOTE]

Jeg laver gerne nogle til dig. :slight_smile:
Både hængekøjer og senge, hvis jeg bare har målene.

Men hvordan laver man sådan nogle Nullerput senge?

… Jeg har et kreativt gen, og kunne godt finde på at lave nogle, og sende overskuddet til Hittekat…
(Og donere nogle til Dyreværnet i Rødovre)

En nullerputseng har alle mål, for den kan være lige fra størrelse 200 gram hamster til 55 kilo Berner Sennen hund. Det er vist de to yderligheder jeg har syet i de…hmmm…omkring 11 år jeg har syet sengene.
Nogle er helt runde, andre lidt ovale (så de bedre passer i udstillingsburene d.v.s. så de ikke tager så meget plads i buret) andre igen med små kanter og andre igen med høøje kanter. Nogle syet i sart silke, andre i kunstlæder og nogle i blødt fleece og nogle i smukt jaquardstof. Nogle med høns på, andre med køer eller bier ELLER med katte på og jeg har endda syet nogle med hunde på.
Det er som med så meget andet…vi har alle vores favoritter og derfor syr jeg sengene så tæt på folks smag, som det er muligt.
Nogle kan lide limegrøn, andre lilla og nogle vil have en ternet seng og andre en seng med striber.
Prisen er materialerne d,v.s. stof plus pladevat OG så omkring 50 oveni til hittemisserne, og NU er det oven i købet ægte nullerputsenge fordi en søs kattegalebruger har doneret fine stofdimser der syes i sengen hvorpå der står…den ÆGTE nullerputseng og i linie to…støtter Hittekat.dk og med en fin illustration på begge sider af en mis.
NÅ, nu skal jeg op og sy. Har spundset rundt med kattegrusskovl, og mad og vandskåle og støvsuger og vasketøj, så nu er dagens dønt gjort og så er det ovnmad og symaskine resten af dagen

Jeg hjælper gerne med at sy nullerputsenge, hvis du mangler en hånd…

Diego stemmer i koret - især den med at hvis du tror den er for lille, så er den bare perfekt :tihi:

Milly lå i alt, hvad hun kunne skrue sig ned i. Her en frugtskål…