Katteseng?

Jeg skal til at købe forskelligt hjem fra zooplus og i den forbindelse vil jeg købe en ekstra soveplads / hyggeplads til kattene, da jeg syntes de mangler en…
Jeg ville rigtig gerne have en radiatorhængekøje, men har desværre ikke noget sted, jeg kan hænge den…

Så har I nogle huler / senge / hyggehuse I kan anbefale???

Har selv kigget lidt på denne her: Kattehule & Kattekurve | Køb billigt på zooplus.dk
Som er et “hyggehus”.

Jeg kan kun anbefale en nullerput som bla. kamikaze herinde fra laver :slight_smile:
De koster ikke ret meget og du støtter hittemisserne på samme tid

[QUOTE=Rumle;953553]Jeg kan kun anbefale en nullerput som bla. kamikaze herinde fra laver :slight_smile:
De koster ikke ret meget og du støtter hittemisserne på samme tid[/QUOTE]

:enig:

[QUOTE=Rumle;953553]Jeg kan kun anbefale en nullerput som bla. kamikaze herinde fra laver :slight_smile:
De koster ikke ret meget og du støtter hittemisserne på samme tid[/QUOTE]

Enig…og du kan få den lige som du vil næsten, i farver og mønstre og størrelse :slight_smile:

Magic i nullerputten:

Abasi i nullerputten:

Endnu en nullerput:

Er ganske enig med de andre.
Denne er stadig et hit, trods den er over 3 år gammel

Hold op, Johnny og jeg er ikke enig om det er, Frederik eller Nicolaj. Der er på billedet, utroligt som de har forandret sig. De bliver 4 år i november.

En kat kan ikke få for mange hyggesteder, men nullerputsenge er absolut et hit.

Jeg må melde mig enig.
Nullerputterne fra Brita er klart de foretrukne sovepladser herhjemme.

Margrethe stemmer for NULLERE :tihi:

Både dem med høns…

Og dem med bier…

og med guld…

og bare hvid…

Alle har været super dejlige - og er blevet skiftet i takt med at de har været for “pelsede”… Margrethe synes gerne hun vil have at jeg støtter hittemisserne ved samme lejlighed :høhø:

Jeg stemmer i koret on Nullerputter.En anden ting er så at en radiatorkøje godt kan hænge på en dør også, og gi’ en fin udkigsplads (hvis altså katten kan komme derop, evt via et kradsetræ.

Hvis det ikke skal være nulleput så er mine rigtig glade for den her Udløbsmodeller til katte billigt hos zooplus samt denne her dog i pink. Der er en lille pude løs inden i og begge dele kan lige smides i vaskemaskinen Kattehule & Kattekurve | Køb billigt på zooplus.dk

jeg stemmer med , nullerputsenge er bare nr 1
vi har så lige købt sådan en katteseng til at hænge på væggen og det er bare blevet gaias absolutte yndlingsplads

Jenkas radiatorsenge, er lavet til både gamle og nye radiatorer. Brita har lavet nyt betræk til mit, så det er en nullerradiatorseng.

Nullerputter er rigtig gode. :smiley:
Radiatorseng har vi på væggen hængt på en lille håndklædestang. Det kan mine godt lide :slight_smile:

Genialt - nu har jeg en undskyldning for at inddrage gangen til katterum også … et par hylder og vupti - døren står alligevel altid åben :smiley:

Det var da en god ide :smiley:

Mine katte har ikke nogen ægte nullerputter… De har måtte nøjes med at par runde senge til ildere (der er ca 1/4 - 1/6 del mindre end katte) og:

Alt for små hængekøjer!

Jow Teddy! FOR SMÅ!! Du hørte mig godt…!

Nå, jeg ønsker mig nu også et par nullerputter engang… Det har jeg egentlig gjort længe, jeg har bare ikke fået gjort noget ved det… (onde katteejer jeg er. :tihi: )

[QUOTE=Barky;953641]Mine katte har ikke nogen ægte nullerputter… De har måtte nøjes med at par runde senge til ildere (der er ca 1/4 - 1/6 del mindre end katte) og:

Alt for små hængekøjer!

(onde katteejer jeg er. :tihi: )[/QUOTE]

Du er en ond ond katteejer… :klapper:

Guilty!!! -LOL