Kattetelt

hejsa

imorgen/idag holder maxizoo søndags åbent og de har et iglotelt lavet specielt til katte, det er ca 40x40 cm og er blå, det koster 30 kr, sådan et skal jeg ud og købe til misserne.
se mere her
www.maxizoo.dk

de er gode til udstillinger, fylder ikke meget i oppakningen, og kattene elsker at sove til middag i dem.

Tak for info. Det kunne være man skulle kigge forbi i Herlev. -thumbs
Og selvfølgelig har de også tilbud på Hills tørmad, efter jeg fik brugt næsten 1200 kr i Bonnie i går, der indbefattede køb af både Hills kylling og Lam poser -argh

Var lige inde og kigge og sørme om de ikke har det kattegrus jeg bruger til en vanvittig billig pris.
Jeg plejer at give 129,- for 15 kg og der skal jeg kun give 199,- for 4*15kg, så det kan være vi ses i Maxizoo -høhø

Ja, jeg så det også lige. Vi har dog ikke MaxiZoo her i vores område. Teltet du nævner er alt for lille til vores store katte Johnny. Jeg købte et legetelt til børn i en genbrug til 10 kr. i efteråret. Kattene har virkelig meget ud af at lege i og omkring det. Der er ofte 3 igang med at lege sammen der.

ja er ski heller ikke sikker på at daffy ka være der og så alligevel, han ka gemme sig på de mindste steder. nu skal det prøves

Det kan da være det er elastisk, kunne det ikke se fikst ud?

Det kan da være det er elastisk, kunne det ikke se fikst ud?[/quote]

Jo for pokker da - et rundbuetelt -høhø -høhø

Gizmo kan faktisk godt være i sådan et telt - både når han skal ind, ud og endda når han skal dreje rundt indeni det.

At det så er rigtigt sjovt at se på for både to- og firbenede er en ekstra bonus -høhø

Og katte kan jo nu engang godt lide senge og huler der er alt for små til dem -thumbs

ja daffy kan ihvertfald ikke være i teltet, han har forsøgt sig, han mgl lige at få røven indenbords osse

Vi havde et for 2 år siden, vi fik sammen med royal canin foder. stængerne knækker når de stor katte " og vores fravhund " leger i og på den, med det resultat at, der var glasfiber splinter over det hele.

Jeg tror jeg gør som May-britt, og køber et børne legetelt istedet for.

Så må du i Ikea og prøve et af deres: Produkter - søg efter produkter. Få et komplet overblik her - IKEA

Det er lidt aflangt, så der burde hele røven kunne komme med -tihi

Ja, så har vi 2 telte slået op på græsset. Der er snuset og det er så det. Misserne kiggede og spurgte om der virkelig ikke var noget i deres størrelse, Quini kan jo kun få hovedet ind -høhø

Denise
Næste gang skal I købe et villatelt …så kan I også alle 7 lege telttur i haven…det er da hygsomt -høhø
Det eneste telt vi har er et lille rødt fra RC…det står i saunaen og keder sig -shhhh
Men det er også mest til mislinger, og dem har vi ingen af.
Godt nok mener Ranya han stadig er misling, men det er kun fordi han aldrig bliver voksen…hvis han havde nok hjernekapacitet ville han være hjerneskadet…heldige ham -shhhh
Måske det forklarer hvorfor Quini er sådan…hæhæ samme genetik -what

Og manden ryster igen, igen på hovedet når jeg farer ud og køber noget misserne vil sk… et stykke. Fik også købt nogle blå dimser til at lægge foran kattebakkerne, så de ikke spreder sandet så meget, tja så stiger man da bare ud til den anden side -rulleøjne

De der dimser fungerer optimalt her hos os foran de lukkede kattebakker. Der er kun én vej ud og det er en tur omkring dem -høhø

Johnny hvis det er samme størrelse som de røde fra RC…så har jeg da et par stykker i overskud… jeg havde gemt dem til evt killinger…men det har vist laaaaange udsigter

Et godt råd til de der har misser der har 1836454 km i timen efter toilatbesøg og som derfor tager 4 tons grus med ud på gulvet.
Stil kattebakken på en måde man som kat IKKE kan fræse så voldsomt ud af bakken …eksempelvis 20 cm fra væggen. De fleste stiller kattebakken så den gaaaaaber ud i rummet…stil den omvendt. Det har bl.a. den fordel jeg har sklrevet MEN også den fordel katten har mere privatliv OG man som homo sapiens ikke skal glo ind på en pølle af og til. -høhø
Desuden er verdens bedste opfindelse i disse sammenhænge en håndstøvsuger. Jeg fik en lææækker èn i julegave. Den sidder i sin oplader og når en mis har taget grus med ud på gulvet, tager jeg støvsuger-børgen og støvsuger det op i en hurtig vending. Ikke noget med at finde Nilfisken feem og rulle 3834745534 meter kabel ud. Det er bare VUPTI…frem med den lille handy-børge og 2 sekunder efter er grusen fjernet.

jeg har længe ledt efter en god håndstøvsuger…

hvilket mærke er din ??

[http://www.worldshop.eu/products/product_detail.jsp?PRODUCT<>prd_id=845524441783174&FOLDER<>folder_id=2534374302043292&ASSORTMENT<>ast_id=1408474395181218&DESIGN_ASSORTMENT<>ast_id=1408474395181278&CONTENT<>cnt_id=10134198673247951&bmUID=1212342993322&bmLocale=de_DE/url]

Denne her er genial. Den er ledningløs og kan fungere som enten en lille håndstøvsuger eller også som almindelig støvsuger, og så er den rigtig godt til at tage kattehår af gulvtæpper. Kan støvsuge ca 80 m2 på en opladning.