Kattetis - del DIN historie!

Inspireret af tråden om “pizza og kattetis i håret” kom jeg til at tænke på at vi sikkert er mange der har sjove/skøre/ADDDR-historier at dele om “utætte katte”

Så del her, så vi allesammen kan få et godt grin over at vi ikke er alene.

Jeg lægger ud med en historie om vores gamle siameser, Bøv.

Bøv var længe fertil fordi det ikke rigtigt gav nogle problemer at ha’ ham gående med klokkeværket intakt.

MEN så skete der det der fik os til at bestille tid ved dyrlægen sådan pronto:

Vores hus er i 2 etager. På det tidspunkt havde vi et “alrum” på 1. salen, hvor blandt andet akvariet og en sofa stod.

I den sofa sad jeg fredeligt og læste da Manden pludselig skreg nedefra hvad jeg dog lavede… om min thekande var væltet eller hvad?

Da jeg sad stille og min thekande stod oprejswt ved siden af mig anede jeg i første omgang ikke hvad manden fablede om. Indtil jeg kom til at se Bøv…

Alrummet (som afsatsen så smukt var benævnt på tegningerne over huset) var adskilt af trappen med et tremmegelænder. Og dér stod Bøv. Og sigtede sandsynlinligvis efter en af tremmerne. Men som med alt hvad Bøv gjorde, så havde han ikke HELT fattet konceptet. Han mente nemlig også at NÅR man sku’ strinte, så tømte man blæren HELT… så det stod han og forsøgte at sigte mod en af de dejlige lodrette stolper. Altså lige med det “men” at han ramte ved siden af og derfor stod og pissede lystigt ud over trappen… så det pladrede ned af trinene… Med halen sitrende og helt i sin egen verden…

Et par dage efter vvar han en h?n L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;970308]Inspireret af tråden om “pizza og kattetis i håret” kom jeg til at tænke på at vi sikkert er mange der har sjove/skøre/ADDDR-historier at dele om “utætte katte”

Så del her, så vi allesammen kan få et godt grin over at vi ikke er alene.

Jeg lægger ud med en historie om vores gamle siameser, Bøv.

Bøv var længe fertil fordi det ikke rigtigt gav nogle problemer at ha’ ham gående med klokkeværket intakt.

MEN så skete der det der fik os til at bestille tid ved dyrlægen sådan pronto:

Vores hus er i 2 etager. På det tidspunkt havde vi et “alrum” på 1. salen, hvor blandt andet akvariet og en sofa stod.

I den sofa sad jeg fredeligt og læste da Manden pludselig skreg nedefra hvad jeg dog lavede… om min thekande var væltet eller hvad?

Da jeg sad stille og min thekande stod oprejswt ved siden af mig anede jeg i første omgang ikke hvad manden fablede om. Indtil jeg kom til at se Bøv…

Alrummet (som afsatsen så smukt var benævnt på tegningerne over huset) var adskilt af trappen med et tremmegelænder. Og dér stod Bøv. Og sigtede sandsynlinligvis efter en af tremmerne. Men som med alt hvad Bøv gjorde, så havde han ikke HELT fattet konceptet. Han mente nemlig også at NÅR man sku’ strinte, så tømte man blæren HELT… så det stod han og forsøgte at sigte mod en af de dejlige lodrette stolper. Altså lige med det “men” at han ramte ved siden af og derfor stod og pissede lystigt ud over trappen… så det pladrede ned af trinene… Med halen sitrende og helt i sin egen verden…

Et par dage efter vvar han en h?n L[/QUOTE]

:tihi:

Fertile katte af begge køn kan medføre tvivlsomme fornøjelser :wink:

Tammy var storstrinter, mens han var fertil. Han tømte også gerne blæren på et lodret mål et nyt sted:S

Det værste, jeg endnu har oplevet, var Kitty, min første hunkat, der strintede i løbetid. Jeg lå og sov sødeligt:zzz: - så sødeligt som jeg nu kunne for hendes brølen (hendes løbetider burde have fået mig til aldrig at starte opdræt - de var noget af det værste, jeg endnu har oplevet:uha:) - og mærkede pludseligt en varm stråle lige midt mellem øjnene!:what: ALDRIG har jeg råbt så højt eller kommet så hurtigt ud af sengen!:eksplosion: Hun strintede aldrig på mig igen - så noget gjorde jeg rigtigt:høhø:

Mit bidrag er så gammel at det er fra før den første tavlekat flyttede ind. Stanldens antal af mus og rotter er altid blevet holdt i skak af et par katte. Engang havde vi en fertil han gående. Det skete der jo ikke noget ved mente huses herre indtil katten strintede ham op og ned af benet. Så blev den lettet.

Den jeg husker bedst er min hankat Warwick. Han gik inde i huset og strintede faktisk ikke.

En nat kommer Lasse så halvløbende, fordi han vil ind i min seng, fordi han løber lidt vågner jeg op. Warwick er lynhurtig, smutter forbi Lasse op i sengen til mig, hvor jeg har rejst mig halvt og pisser på min natbluse.

Tror lige Warwick skulle have markeret, at han havde førsteret til mig :tihi:

åhh jeg har vist flere…

Vi havde været over i kbh i en weekend og kom sent hjem. DA jeg kom hjem ringede jeg til min hunkat Tickies opdrætter for at sige vi kom godt hjem. Jeg sad på gulvet og snakkede og Ticki gik rundt om mig og krævede nus, men da jeg åbenbart glemte hende vendte hun røven mod mig og tissede på mig… Nøj hvor hendes opdrætter grinede da jeg begyndte at råbe og grine… Tickie forlod mig derefter med en meget højt løftet hoved og hale…

Saga var godt nok kastreret på dette tidspunkt, men hun havde en ide om at alt, hvad hun ikke brød sig om, også blev kommunikeret ud, så selv vi mennesker fattede budskabet…
Normalt foretrak hun at pisse på Jans (dyre) cowboystøvler, men de var ikke til rådighed ved følgende episode…

Jan og jeg arbejde begge som pædagoger dengang og vi havde begge tvunget lukket mellem jul og nytår… Vu brugte ferien på at få lagt gulv i selve huset, hvilket betød at alle møbler og skrammel fra stuen var stablet op i hhv udestuen og soveværelset…
Saga kunne jo ikke med vores andre katte, og boede derfor for sig selv i vores soveværelse/anneks, men var ellers fritgående, så hun trivedes fint trods de begrænsede indendørs areal…
MEN - vi skulle jo have et sted til Aske, Tjalfe og Ranje også, og det blev så til udestuen, som, Saga ellers kulle bruge for at kunne komme ud…
Gulvlægningen var bergnet til at vare fem dage (der skulle også slibes og lakeres) og det mente vi i vores naivitet nok skulle kunne gå an at holde Saga inde…

I samme periode læste jeg på Åbent universitet og skulle til eksamen lige efter nytår, så vi havde med nogen møje og besvær fået plads til et et lille bord i soveværelset, så jeg havde et sted at læse ved… Der var naturligvis stablet godt op med bøger og noter rundt om…

Aftenen før min eksamen pakkede jeg min rygsæk med bøger og noter, men lukkede den ikke helt til - det gjorde jeg sjældent…

Selve eksamen foregik, som sådan noget nu engang gør… man kommer ind til et bord, trækker et nummer og får udleveret eksamensspørgsmålet, hvorefter man går ind i et tilstødende lokale for at forberede sig…
Derinde åbnede jeg min rygsæk…
Og tog min notemappe frem… min drivende VÅDE notemappe… min drivende våde og STINKENDE notemappe!!! :GRR::eksplosion::argh::mad:
Resten af taskens indhold var lidt i samme kategori - heldigvis var de allerdyreste bøger dog blevet beskyttet af mappen…

Omgående begyndte jeg at fantasere om Sagas ophold på sæbefabrikken… og glemte derfor alt om min nervøsitet for en eksamen i et fag, jeg ikke på noget tidspunkt have fattet ret meget af…

Se, det var så historien om, hvordan jeg fik 10 i religionsfilosofi… trods at jeg måtte indlede eksamen med at undskylde for stanken :klapper:

Her var det Zambezi, selvfølgelig, han havde boet herinde nogle uger, men havde allerede sat reglerne, en aften var der en udsendelse jeg godt lige ville se færdig inden sengetid, osse selv om sengetiden så blev overskredet med 10-15 min. Zambezi begyndte som sædvanligt at jokke rundt på mig og sige at det er NU. Jeg skubbede ham lidt væk et par gange, og så mente han at det var tid til at tage det hemmelige våben i brug, så han vendte r*ven til og strintede op og ned ad mig.

Nej han fik ikke sin vilje, jeg så mit program færdigt, derefter blev mit tøj og tæppe smidt på badeværelset, så faktisk tog det længere tid før vi kom i seng, så han har ikke prøvet det stunt igen grin

:klapper::klapper: Oh gud :klapper:

Selv har jeg kun oplevet en kat der protest pissede, nemlig vores gamle sure hankat Bisse. Ja han var kastrat men det hjalp ikke en bønne.
Når han syntes hans bakke trængte til at blive tømt (osse selv om jeg lige havde tømt den) eller når nogen ringede på ringeklokken/bankede på døren - Så gik turen ud i gangen og op på sko-reolen og så pissede man lystigt på alle de sko man ellers kunne ramme på en blærefuld. Havde vi været længe væk (for længe i hans bog) så fandt vi også små visit lorte i skoene. Dem var han også skrap til at sørge for blev fordelt i så mange sko som muligt.
:GRR:*

Hans utæthed var kun en del af grunden til at vi valgte at sige stop, hovedgrunden var at han var aggressiv over for gæster i sådan en grad at vores venner var bange for at besøge os fordi han angreb dem. Over for os var han skam sød nok, men gæster tålte han bare ikke.

Jaa… Jeg har også meget kattetis, men ikke på den sjove måde…
Tilgengæld har jeg en om Bamse :wink:

Bamse skal altid kløes på maven. Og da han var yngre havde han svært ved at holde sig når han blev glad…
Og en dag gik min ven indtil ham og sagde… HAAAARRRRJJJJJ Bamse… Også blev han pisset i munden … Hehe :slight_smile:
Det var selvfølgelig ikke Bamses skyld :slight_smile:

tak for et smil på læben! :slight_smile: nogle er sjove!

Min er dog knap så sjov…

Det var da jeg var 15, så jeg anede ikke alt det som katte, som jeg gør nu…
Men vi havde så fået to katte hjem fra Inges kattehjem (eller som jeg siger Kattes ingehjem :S)
Den ene havde så fået blærebetændelse, og tissede så på min dyne mens jeg sov…

Rimelig klamt! men den kom så os til dyrlægen med det samme…

men behøver jeg at fortælle, at jeg var sur? :stuck_out_tongue:

Jamen jeg har en mere, om dynetisseri :slight_smile:

Jack protesttissede nemlig altid på MIN dyne (aldrig Mandens) hvis han mente at bakken ikke var ren nok til ham. Så det hændte jævnligt at jeg kom op til en våd og ildelugtende dyne. EN gang gjorde han det mens jeg lå under den. Der var han godt nok tæt på at blive første orientaler i kredsløb… :GRR:

Vi er kun blevet tisset på ganske få gange. :wink:

I sensommeren skulle vi til Bruxelles (uden katte), og da vi stod i Kastrup ved bagagedroppet, lugtede der pludselig umiskendeligt af kattepis. Hvor kom det fra? Jo, nogen havde åbenbart tisset på Thomas’s pas. Jeg kan love for, at det kun blev flashet meget kortvarigt i lufthavnen, og selvom der vist er et par år tilbage på det, så skal han have et nyt NU! Eeeewwww! :tihi:

Magic var tæt på at få ørerne i maskinen, da jeg en dag opdagede, at han havde tisset inde i brusenichen. Havde det så endda bare været i afløbet, men nej - det var ovre i den ene side. En stor, gul sø lå der. Heldigvis nåede jeg ikke at gøre noget ved det i forhold til Magic, før jeg opdagede, at det var en flaske med gul hårshampo, der lå i sæbeskålen og lækkede :høhø:

Nu har jeg så fået en lille dynetisser. To gange har Chili tisset på min dyne. En tredje gang gik også ud over dynen, men det var kun, fordi den lå nedenunder den bluse, hun satte sig på - og som jeg stod og skulle have på, fordi jeg skulle skynde mig ud af døren :venter:

Jeg har fået mit livs første protestpisser… Aslan. I foråret tog vi af sted på en meget kort tur til Jylland. Aslan havde lige været syg, men svigermor blev installeret på sofaen, så misserne ikke var alene, og så der kunne blive holdt øje med Aslan. Da vi kom hjem åbnede jeg min nye kuffert i stuen for at tømme den og resolut satte Aslan sig op og tissede i den. Da vi så i September tog til Tyrkiet og svigermor igen var installeret på sofaen, tænke jeg meget over Aslans sidste bedrift da vi kom hjem, og besluttede at holde kufferten lukket og uden for rækkevidde. Men eftersom Thomas var lidt dårlig da vi kom hjem og smed sig i sengen, gik Aslan i stedet ind i soveværelset og tissede på gulvet ud for Thomas’ hovedgærde… Suk Så kan vi lære ikke at rejse nogen steder hen… uden ham i hvert fald…

Dengang Leopold var en lille prik på 14 - 16 uger legede han og vores gamle røde Hans Otto tit fangeleg om natten. Turen gik selvfølgelig hen over os, der lå i vores søde søvn.
Når man er en lille killing og har det sjovt, er det altså ikke nemt at afbryde legen, for at gå på bakken, og slet ikke når den røde mis gad at lege. Så på er tidspunkt drøner først Otto hen over mit hoved og dernæst lille Prik, der lige giver sig tid til at lave en sø mellem mine øjne…
Aldrig er jeg kommet så hurtig ud af sengen og aldrig har jeg råbt så højt efter nogen. Mogens var ved at dø af grin og kattene var omgående faldet i en dyb søvn i deres senge.
Så den stod på hårvask og skiftining af sengetøj klokken meget sent om natten og for at runde historien af, var Leopold den første der puttede sig i mit rene sengetøj.
Knus Ellin