Kattetis på betongulv

I vores hus har vi haft kattebakkerne stående under en trappe i entreen, hvor der er betongulv… Desværre har der været et par upsere så der er kommet urin på gulvet :venter:.

Nu hvor vi har fået kattelem besørger alle katte fint udenfor, og bakkerne er fjernet, men jeg kan lugte det betongulv… Har voldsprayet det med sådan en antibakteriel spray, der skulle fjerne lugt fra bla sure kondisko m.m., men synes stadig at der er lugt. Er løsningen at male gulvet eller er der noget jeg kan vaske det i først?

Urine off eller lignende kan være værd at prøve…

I øvrigt tror jeg det er at indbyde til uheld at have fjernet kattebakkerne helt - hvis f.eks. der kommer en fremmed kat udenfor, så jeres katte ikke er trygge ved at besørge udenfor, eller til vinter hvor det er mere koldt og ubehageligt at gøre det udenfor :slight_smile:

Tak, det husker jeg lige :slight_smile:

Har godt tænk om den skal ind igen senere på året… må lige se hvordan det går. Der render en vildkat her (Killingernes far), men han har været her hele tiden.

Jeg ville også lade en bakke stå - da jeg boede på nedlagt landbrug besørgede de tre katte også udendørs - DOG brugte de bakken en sjælden gang, hvis vejret var MEGET vådt eller koldt eller snefyldt eller blæsende. Det er synd, de skal ud i det vejr for at besørge - det ville man jo heller ikke selv bryde sig om. :wink: