Katteworkshop - adfærd, råfodring og alternativ medicin til katte

Sammen med www.utika.dk i Arden holder jeg en katteworkshop for alle kattevenner og nysgerrige den 30. marts.

Jeg fortæller lidt om sprog og adfærd og Jan Bo, der driver Utika og er meget vidende om råfodring fortæller om råfodring af katte. Endelig kommer der en rigtig sød dyrlæge som har med alternativ medicin at gøre - jeg husker simpelthen ikke navnet - spørg Utika - det er en de kender mere end jeg gør - og fortæller om de alternative muligheder for katte og medicin. Blandt andet har hun også en holdning til hvor tit man skal vaccinere og mod hvad, som nogle herinde nok vil nikke genkendende til - plus nogle argumenter, som kan sætte en masse tanker i gang selv hos folk, der har haft katte i mange år.

Der er tilmelding til Utika - eventuelt via deres facebookside - den kan I finde via min side www.nemokatoghund.dk

Der kan naturligvis stilles spørgsmål til alle oplægsholdere undervejs - og det koster gratis at deltage:-)

Håber at se mange kattegale

Så fandt jeg lige navnet - Lise Bang Hansen -naturligvis! :slight_smile:
www.alternativdyrlaege.dk

MVH og undskyld min famlen med den del:-)

Er tilmeldt - glæder mig rigtig meget til at høre dig igen. Det var et super arrangement sidste uge hos Familiedyrlægerne i Aalestrup, det gav “food for thought” :slight_smile:

Tak Anja:-) Det var dejligt at høre

Vi gentager i marts i Aalestrup… Jeg slår det op senere, men det er det samme som du hørte. Hos Utika bliver det noget nyt:-)

Tilmeldt… for filan da, vil ikke komme for sent igen :smiley:

Jeg slår lige den op igen - der er nemlig 12 tilmeldte og plads til flere:-)

Den 30. marts 2012 klokken 19 til 22 deltager Helle Lenschow fra NEMO i en katteworkshop hos Utika (www.utika.dk), hvor Helle fortæller om katteadfærd og kattesprog samt forebyggelse af adfærdsproblemer hos katte. Der er også indlæg om råfodring af katte samt besøg af en alternativ dyrlæge, der fortæller om denne type behandling af katte med fokus på vaccination af katte.

Mange fodrer deres katte med tørkost, men er det det mest optimale? Hvordan læser du din kat bedst, og hvordan forebygger du adfærdsproblemer? Hvor tit skal en kat egentlig vaccineres - er det virkelig hvert år? Hvilke alternative behandlinger findes der for katte?

Kom og stil tre eksperter spørgsmål inden for hver deres felt. Udover eksamineret adfærdsrådgiver Helle Lenschow, der har trænet og adfærdsbehandlet katte i mere end syv år, deltager Jan Bo Larsen fra Utika. Han vil dele ud af sin store viden om BARF/Råfodring af katte. Dyrlæge Lise Bang Hansen deltager og fortæller om hømeopatisk medicin og vaccinationer til katte. Gå ikke glip af muligheden for at møde tre fagfolk inden for katteverden på en aften.

Det er gratis.

Tilmeld dig allerede i dag til Utika på mail [email protected]
eller telefon 9829 8969

Du kan også tilmelde dig via Utikas Facebookside, som du finder her