KBH: PetFun kradsetønde med hængekøje

Jeg sælger min PetFun MIA:

Link til PetFuns information: Mittelgroßer Kratzbaum Mia von Pet Fun mit Kratztonne, Kuschelkissen, Bettchen und Hängematte - PetFun Kratzbäume
Tønden er 42 cm, stammen 12 cm, hængekøjen er med ekstra polstring, bundpladen er ubehandlet.

Købt i august 2012. Ikke brugt ret meget af mine katte.
Sælges nyvasket.

Pris: 900 kr.

Forkert lokation og forkert måned :frowning: Misserne (jeg) har ønsket mig sådan et læææææænge.

:slight_smile:

Kender ikke PetFun … står det stabilt, hvis der kommer en kat i fuld fart og lander øverst på kradsestolpen ??

Hvis ikke Tut køber, så gør jeg :D. Så må vi lige skrive sammen :slight_smile:

:slight_smile:

Tag du det bare… Silke mangler ikke – synes bare, at det her er så pænt… :wink:

Det lyder da sørme godt, hvis det så hurtigt kan komme godt videre.
Jeg er lige i gang med at skille det ad, og få tørret af og vasket. Man kan selvfølgelig se, at det har fået sol, nu hvor jeg skiller det ad, men ellers synes jeg det er virkelig pænt. Man kunne sagtens lige tage at behandle det ubehandlede træ, inden det samles igen, så det er mere modstandsdygtigt. PetFun tilbød desværre ikke oliebehandling, dengang jeg købte kradsetræet.

Hvad er dine muligheder for at afhente det? Du kan evt. skrive privat besked.

Tante Tut: PetFuns står virkelig godt og stabilt. De er ret tunge og med massive stolper.

[QUOTE=pivnu;1222092]Det lyder da sørme godt, hvis det så hurtigt kan komme godt videre.
Jeg er lige i gang med at skille det ad, og få tørret af og vasket. Man kan selvfølgelig se, at det har fået sol, nu hvor jeg skiller det ad, men ellers synes jeg det er virkelig pænt. Man kunne sagtens lige tage at behandle det ubehandlede træ, inden det samles igen, så det er mere modstandsdygtigt. PetFun tilbød desværre ikke oliebehandling, dengang jeg købte kradsetræet.

Hvad er dine muligheder for at afhente det? Du kan evt. skrive privat besked.

Tante Tut: PetFuns står virkelig godt og stabilt. De er ret tunge og med massive stolper.[/QUOTE]

:slight_smile:

Tak, jeg synes at det er rigtig pæne ting de laver - så måske får Silke sådan et en dag… hun har gulv- til loft krads - og selvom det snart er 15 år gammelt - er det stadig helt og pænt.

Ja, de er pæne af kradsetræer at være :høhø:

Men nu har jeg lokket kæresten til, at vi skal have ommøbleret kontoret, så her er til at være med alle vores ting, når nu vi ikke kan finde ud af at købe et hus. Og så syntes jeg det var rimeligt, at jeg ofrede et kradestræ, som kattene alligevel ikke bruger ret meget, fordi vi ikke opholder os ret meget derinde.

[QUOTE=pivnu;1222119]Ja, de er pæne af kradsetræer at være :høhø:

Men nu har jeg lokket kæresten til, at vi skal have ommøbleret kontoret, så her er til at være med alle vores ting, når nu vi ikke kan finde ud af at købe et hus. Og så syntes jeg det var rimeligt, at jeg ofrede et kradestræ, som kattene alligevel ikke bruger ret meget, fordi vi ikke opholder os ret meget derinde.[/QUOTE]

:slight_smile:

Ja, hvis de alligeveller ikke bruger det - så er det da en god idé at lade andre katte få glæde af det :wink:

[QUOTE=pivnu;1222092]Det lyder da sørme godt, hvis det så hurtigt kan komme godt videre.
Jeg er lige i gang med at skille det ad, og få tørret af og vasket. Man kan selvfølgelig se, at det har fået sol, nu hvor jeg skiller det ad, men ellers synes jeg det er virkelig pænt. Man kunne sagtens lige tage at behandle det ubehandlede træ, inden det samles igen, så det er mere modstandsdygtigt. PetFun tilbød desværre ikke oliebehandling, dengang jeg købte kradsetræet.

Hvad er dine muligheder for at afhente det? Du kan evt. skrive privat besked.

Tante Tut: PetFuns står virkelig godt og stabilt. De er ret tunge og med massive stolper.[/QUOTE]

Kæresten og jeg har ikke bil så vi skal lige finde ud af hvor vi kan låne henne. Det kan også kun blive en weekende vi henter for at få hverdagen til at hænge sammen. Førstkommende weekend ved jeg det ikke kan blive. Finder lige ud af noget, også vender jeg tilbage så hurtigt jeg kan.

Tak Carina.
Nu er kradsetønden i hvert fald helt klar til afhentning, og tekstilerne er fine nyvaskede. Der er ikke pels i; det gør vi jo ikke så meget i her :wink:
Der er et ekstra sæt puder til hulerne i kradsetønden; jeg har ikke noget at bruge dem til.

Stjernekommentar :thumbup: og :tihi:

Er det solgt?

Jeg har i hvert fald sat mig på det :slight_smile:

Så er det godt Petfun er kram :høhø:

hæhæ siger du jeg er tyk

Naarh, bare lidt tungere end de fleste katte? :tihi:

Hehe :wink:

Så er det afhentet :slight_smile:

Og taget i brug og godkendt. Bruges dagligt af dem alle. Det er dælme noget kram det petfun. Var petfun novice inden