Kedsomhed hos killing - endnu en kat?

Hvad anser du for at være “den rette alder”? Og hvor kigger du?

Har du besøgt kattehjem / internater ?. De bugner af katte/killinger lige pt

Jeg vil helst ikke have en over 2 år og helst ikke en killing… Men det ved jeg ikke, hvad synes i er den rette alder?
Jeg har ikke været nogle steder, da jeg stadig ikke helt har overtalt min mor, dog er har hun sagt, at hun er lidt ligeglad, fordi jeg tager den/dem alligevel med mig når jeg flytter, fordi det er min(e) kat(te).

[QUOTE=marissafausing;868270]Jeg vil helst ikke have en over 2 år og helst ikke en killing… Men det ved jeg ikke, hvad synes i er den rette alder?
Jeg har ikke været nogle steder, da jeg stadig ikke helt har overtalt min mor, dog er har hun sagt, at hun er lidt ligeglad, fordi jeg tager den/dem alligevel med mig når jeg flytter, fordi det er min(e) kat(te).[/QUOTE]

Det absolut letteste er en killing - op til ca. 6 måneder - og hvis du kigger på internaterne, er der rigtig rigtig mange af dem for øjeblikket :slight_smile:

Okay… Hvilke andre internater er der end Inges og Dyrenes Beskyttelse (som jeg dog herinde fra har hørt lidt skidt om :s)?

Kattens Værn på Frederiksberg - som inden længe får nogle killinger ind, der har været i plejefamilie i en lejlighed og som bare er superskønne og dejlige :hjerte::hjerte::hjerte:

Men hvis der står at de er udekat, kan de så godt leve inde i en lejlighed med en teresse? Fordi alle er jo udekatte åbenbart :frowning:

Lige netop dem, jeg taler om, vil/bør aldrig annonceres som udekat, da de størstedelen af deres af deres liv har boet i en lejlighed :slight_smile:

Okay, så vil jeg kigge efter det :slight_smile: Gizmo skal have en at lege med, det er det bedste :slight_smile: Vi er ikke så spændende kan man se… :stuck_out_tongue:

Husk i øvrigt at de fleste internater pt har rigtig travlt, og det langt fra er alle katte der kommer på deres hjemmeside. Et opkald derud kan nok bedre opklare om der er noget egnet til jer :slight_smile: