Keiko og Missy

Tog lidt billeder herhjemme…Men det var kun dem af missy og Keoko der blev gode…:hjerte::hjerte:

:klapper:

Gode billeder af smukke misse-tatte :wink:
Jeg er især vild med det første :hjerte:

Det kan godt være, at du siger at Missy ikke just stod først i køen til “skønhed”, men charme, det har damen ski. :hjerte:

ja hun er en virkelig charmetrold…

Orh, de er søde!
Enig, Maibrit - jeg synes så, at hun er en pæn perser, men personligheden lyser ud af den skønne pige love Jeg er SÅ glad for, at hun er hos Tine og får masser af kærlighed.

fine billeder…

til Missy…skønhed kommer indefra…det ved enhver fladnæse…og nu ved du det også

hvor er de dejlige, elsker altså din smukke chokotortie, hvor er hun bare dejlig

MVH
Gitte

Ja, Missy er skam en Charmetrold…
Dog synes jeg ikke hendes udseende er så slemt, som jeg synes, da jeg lige fik hende…
men hun kan godt nok lave nogle grimasser

Dejlige fotos…tak for kikket

Missy har et skønt udtryk - lidt ugleagtigt på første billede. :slight_smile:

Og Keiko, altså, som er blevet så stor siden sidst. Tabby med hvid og halen lige i vejret - det er bare Dansk Huskat, når det er bedst. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;704379]Missy har et skønt udtryk - lidt ugleagtigt på første billede. :slight_smile:

Og Keiko, altså, som er blevet så stor siden sidst. Tabby med hvid og halen lige i vejret - det er bare Dansk Huskat, når det er bedst. :D[/QUOTE]
Det har du ret i… vi overvejer om han skal udstilles…han er god til at charmere … og tror han vil elske det…

Jeg vil godt tro, at Keiko har temperamentet til det - og med det kan man komme langt.
Hvor var det godt, I tog ham til jer. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;704396]Jeg vil godt tro, at Keiko har temperamentet til det - og med det kan man komme langt.
Hvor var det godt, I tog ham til jer. :)[/QUOTE]
jeg er også glad for ham…MEGET…
Han er en lille bandit…Ham og ana er de to mindste her i huset, men dem der laver mest ballade og larmer mest :stuck_out_tongue:

Fine billeder :hjerte::hjerte: de ser rigtig søde ud!!!

Hold da op hvor er han blevet stor

Så smuk en stribe-plet Keiko er! :hjerte:

Hvilken farve har den lækre Missy? Er hun en sort tortie med meget rødt, eller? :slight_smile:

Åh der ER ikkenoget som lyserøde missenæser! Jeg ELSKER misser med lyserøde næser! Hvor er Keiko dog sød!

Og sikke en lækker farve Missy har, det er rigtigt der er noget ugleagtigt over hende :smiley:

[QUOTE=Eife;704464]Så smuk en stribe-plet Keiko er! :hjerte:

Hvilken farve har den lækre Missy? Er hun en sort tortie med meget rødt, eller? :)[/QUOTE]
hun er chokoladetortie

Tine - Ah, jeg lurede godt på om det var det hun mon var :slight_smile: Smuk er hun i hvert fald

Uhm - chokoladetærte. :yah: Hun:hjerte: er da også lige til at spise… :smiley: