Fire afsnit
DR1 i aften 21.30 til 23.15
de efterfølgende kommer fra i morgen og frem
Fire afsnit
DR1 i aften 21.30 til 23.15
de efterfølgende kommer fra i morgen og frem
Er den god :?
Jeg har aldrig set den eller læst bøgerne…
Uh godt du lige skrev det!!
Men føj ha da… Til kl 23.15
o O (Hvorfor har jeg ikke tv i soveværelset??)
Tak, dem må jeg da se.
Synes det er kanon når der filmatiseres de bestsellerbøger, som man ikke selv har haft tiden til at læse, når alle andre gjorde.
[quote=•~ Rikke ~•;526043]Er den god :?
Jeg har aldrig set den eller læst bøgerne…[/quote]
Bogen er fantastisk!
Okay det ku da godt være, man skulle sætte hardisken til at optage den så
Hader når de sender en serie 4 hverdage i træk … det duer mit liv ikke til …
Det overvejer jeg også :høhø:
Bogen er rigtig god, og jeg synes også at mini serien i 4 afsnit er god jeg så den hver mandag i nov.
Bogen er fantastisk og ifølge min chef, der fik miniserien til jul er filmatiseringen nøjagtigt lige så god
Jeg kan næsten ikke vente til den starter 21.30.
der er linet op med pepsi max og masser af sofapuder. Så mon ikke jeg klarer mig.
Ej hvor jeg glæder mig.
Hilsen Sanne
Tak for et godt tip, Lis
Jeg kender hverken bog el. film, men har googlet lidt,
og den lyder spændende.
Der er gjort klar til optagelse her i huset
Jeg tror da også, at den skal optages - så har jeg noget at give mig til, mens Flemming er i Kina (igen) om et par uger
Bogen er fantastisk. Filmen har lidt mangler synes jeg, men det er også svært at få alle 1000 sider med i en film Har den på DVD og så den i starten af december.
Bogens efterfølger Uendelige Verden er absolut også værd at læse og den skal også ses, når den engang kommer på DVD
[quote=Marianne K;526181]Bogen er fantastisk. Filmen har lidt mangler synes jeg, men det er også svært at få alle 1000 sider med i en film Har den på DVD og så den i starten af december.
Bogens efterfølger Uendelige Verden er absolut også værd at læse og den skal også ses, når den engang kommer på DVD :)[/quote]
Og efterfølgeren igen: Giganternes fald - der er jeg nu nr. 90 i køen på biblioteket.
Jeg skal også ha’ linet op og tisset af inden den starter - uha jeg glæder mig …
Den fik jeg til min fødselsdag og jeg er meget spændt på, om den lever op til mine forventninger
Den fik jeg til jul!! Er meget spændt på den, mangler dog lige 500 sider i en anden bog (“den femte dag” - på lige godt 1000 sider … :surrender1:) + en anden bog fra biblioteket…
Men satser på at den er lige så god som de foregående
Vi har også sat den til at optage Og så må der sættes god tid af en dag, eller weekend til at se den
Bogen har Mogens læst bogen og anbefaler den også varmt, så jeg må få den læst
[quote=Lis Dahlstrøm;526214]Og efterfølgeren igen: Giganternes fald - der er jeg nu nr. 90 i køen på biblioteket.
Jeg skal også ha’ linet op og tisset af inden den starter - uha jeg glæder mig …[/quote]
Sidst jeg reserverede en låner var der 138 hos os…MEN du skal huske at dividerer antal i res-rækken.
Vi har en politik der siger at kommer der så mange res. der er mere end 3-4 måneders ventetid, så supplerer vi antal.
Fik forøvrigt et gammelt ex. (jordens søjler) op på mit skrivebord idag. Bind og indmad er i to, men ellers er bogen fin. Måske jeg skulle købe den for den gængse pris vi tager for kasserede bøger 5 kr. (og sælge den for mere)
Skal da også se filmen, efter jeg så de sidste 1½ time på tysk tv.
Men bogen er nu at foretrække…
Efterfølgeren synes jeg til gengæld kunne ikke hamle op med ‘Jordens søjler’.