Ken Folletts Jordens søjler

Fire afsnit

DR1 i aften 21.30 til 23.15

de efterfølgende kommer fra i morgen og frem

Er den god :?
Jeg har aldrig set den eller læst bøgerne…

Uh godt du lige skrev det!!
Men føj ha da… Til kl 23.15 :open_mouth:

o O (Hvorfor har jeg ikke tv i soveværelset??)

Tak, dem må jeg da se.

Synes det er kanon når der filmatiseres de bestsellerbøger, som man ikke selv har haft tiden til at læse, når alle andre gjorde. :slight_smile:

[quote=•~ Rikke ~•;526043]Er den god :?
Jeg har aldrig set den eller læst bøgerne…[/quote]

Bogen er fantastisk! :thumbup:

Okay det ku da godt være, man skulle sætte hardisken til at optage den så :slight_smile:

Hader når de sender en serie 4 hverdage i træk … det duer mit liv ikke til …

Det overvejer jeg også :høhø:

Bogen er rigtig god, og jeg synes også at mini serien i 4 afsnit er god jeg så den hver mandag i nov.

Bogen er fantastisk og ifølge min chef, der fik miniserien til jul er filmatiseringen nøjagtigt lige så god :thumbup::thumbup:

Jeg kan næsten ikke vente til den starter 21.30.:thumbup:

der er linet op med pepsi max og masser af sofapuder. Så mon ikke jeg klarer mig.
Ej hvor jeg glæder mig.

Hilsen Sanne

Tak for et godt tip, Lis :thumbup:

Jeg kender hverken bog el. film, men har googlet lidt,
og den lyder spændende.

Der er gjort klar til optagelse her i huset :slight_smile:

Jeg tror da også, at den skal optages - så har jeg noget at give mig til, mens Flemming er i Kina (igen) om et par uger :slight_smile:

Bogen er fantastisk. Filmen har lidt mangler synes jeg, men det er også svært at få alle 1000 sider med i en film :slight_smile: Har den på DVD og så den i starten af december.

Bogens efterfølger Uendelige Verden er absolut også værd at læse og den skal også ses, når den engang kommer på DVD :slight_smile:

[quote=Marianne K;526181]Bogen er fantastisk. Filmen har lidt mangler synes jeg, men det er også svært at få alle 1000 sider med i en film :slight_smile: Har den på DVD og så den i starten af december.

Bogens efterfølger Uendelige Verden er absolut også værd at læse og den skal også ses, når den engang kommer på DVD :)[/quote]

Og efterfølgeren igen: Giganternes fald - der er jeg nu nr. 90 i køen på biblioteket.

Jeg skal også ha’ linet op og tisset af inden den starter - uha jeg glæder mig …

Den fik jeg til min fødselsdag og jeg er meget spændt på, om den lever op til mine forventninger :kryds::kryds:

Den fik jeg til jul!! Er meget spændt på den, mangler dog lige 500 sider i en anden bog (“den femte dag” - på lige godt 1000 sider … :surrender1:) + en anden bog fra biblioteket…
Men satser på at den er lige så god som de foregående :thumbup:

Vi har også sat den til at optage :ok: Og så må der sættes god tid af en dag, eller weekend til at se den :slight_smile: Bogen har Mogens læst bogen og anbefaler den også varmt, så jeg må få den læst :slight_smile:

[quote=Lis Dahlstrøm;526214]Og efterfølgeren igen: Giganternes fald - der er jeg nu nr. 90 i køen på biblioteket.

Jeg skal også ha’ linet op og tisset af inden den starter - uha jeg glæder mig …[/quote]

Sidst jeg reserverede en låner var der 138 hos os…MEN du skal huske at dividerer antal i res-rækken.
Vi har en politik der siger at kommer der så mange res. der er mere end 3-4 måneders ventetid, så supplerer vi antal.
Fik forøvrigt et gammelt ex. (jordens søjler) op på mit skrivebord idag. Bind og indmad er i to, men ellers er bogen fin. Måske jeg skulle købe den for den gængse pris vi tager for kasserede bøger 5 kr. :gruble: (og sælge den for mere) :tihi:

Skal da også se filmen, efter jeg så de sidste 1½ time på tysk tv.

Men bogen er nu at foretrække…:sorry:

Efterfølgeren synes jeg til gengæld kunne ikke hamle op med ‘Jordens søjler’.