Kend dig selv gennem din kat

Lilla katte:
raffinerede, usædvanlige, sødme, fantasi, æsterisk væsen, har noget barnligt over sig, synes at være bevidste om deres unikke farve, kan være lidt diktatoriske, fulde af sjov, mystik, intelligens og kærlighed, ikke altid så uskyldige som de ser ud, ejer en skønhed, som har noget drømmeagtigt over sig.

Ejere af lilla katte:
folk vælger lilla katte af tre grunde; det feminine aspekt, blidheden, det usædvanlige, har behov for at være anderledes, leder efter eget feminine aspekt, behov for at være i kontakt med drømmeagtige og æstetiske karakter i sig selv.

Katte tortier, trefarvede, skildpaddefarvede:
det kvindelige princip, modsat røde katte i karakter, men dog rød!, lykkefarven i Japan, moderegenskaber, smuk og dekorativ, betragter livet med ro, men går ikke af vejen for skæg og ballade, intelligent og kærlig, charmerende “uskyldig”.

Ejere af disse katte:
trygge ved livets blide sider, venlige og følsomme, kan være for følelsesbetonede, fantasifulde og kreative, kattene er fulde af numre - dette kan også vise sig hos ejeren:-)

Katte sort/hvide:
ro og balance, godt og ondt, yin og yan, jord og himmel, gode som guld eller dybt uartige, katten rummer to sider, katteverdenens klovn, velklædt i smoking, giver indtryk af at vide en masse om livet, som den ikke altid deler, udpræget sans for humor. God til at lytte.

Ejere :
orden er vigtig, gode lyttere, solide og pålidelige mennesker, humor, karl smart image som katten, kan som katten indeholde både mørke og lyse sider, enten godt humør elelr uartige:-)

Usædvanlige racer: fx manx, sfinkx, rex.

usædvanligt ydre er kendetegnet for disse racer, hvis karakter er meget forskellige.

Ejere af usædvanlige racer:

individuelle, beslægtet med det usædvanlige, har trang til at pleje og beskytte, kan være sårbare og projektere det over i kattene, ved at tage sig af den nøgne sfinx får ejeren opfyldt egne følelsesmæssige behov, ejer pionerånd! Tør skille sig sig.

Arrrrrrh… den er vist langt ude…

Mine talenter skulle i så fald være utallige -LOL
Kærlig hilsen
Mona

det er de da Mona… s

Jeg er bare grundigt skizofren…Jeg har fået alle mine katte løbene men i en så kort periode at jeg ikke har ændret mig, mine ændringer kom før jeg fik kat…
Elvira er sort og hvid, Midi er rød og hvid, My er gråstribet, Sorte Satan er sort (vildt overraskende ikgg) og Ninja er blå, men har en svag anelse af striber på halespidsen…

Ja alle mine er sorte og blå - og så er der en brun på vej:-)

Mig passer det godt på - især fordi jeg først nu er klar til en orientaler - hidtil har jeg måtte øve mig på Kamikazeer - noget jeg i dag ved er meget “farligere” hahahaahha

;-))))

Hvor er du sjov…Helle -LOL
-LOL -LOL

Tja… bare man ikke tager teorierne for andet end sjov, så er det da meget… sjovt! :slight_smile:

Ifølge disse har jeg ikke flyttet mig en meter de sidste ca 19 år… er åndelig og mystisk og jordnær, samt meget selvstændg med et veludviklet plejegen…
Blahhh… -LOL

Præcis som jeg ville beskrive dig Ann hahahahha

:wink:

det var da om muligt endnu vildere- startede med en choko ori og nu en lilla - skræmmende så godt det passer

Ja det er jo Jung hun bruger - det er ganske underholdende:-) Jeg synes også det passer på mig:-)

Og især på kattene!:slight_smile: