Kender I det her?

Man vågner op, og pludselig har en kat stjålet ens pude…, hvordan hun har gjort det ved jeg ikke…Måske har jeg sagt i søvne:“Her missy! du får min pude!!!” :stuck_out_tongue:
Billedet er ikke så godt, da det er taget midt om natten:D

Hvor sødt. :inlove:

Vi har altid 4 hovedpuder i vores seng. :ok:

Artemis skal jo have én at ligge på, når hun kommer op i sengen om morgenen (tidligt!!!) for at ligge og nedstirre os OG spinde HØJT indtil vi vågner. Vi skal jo ned i køkkenet og hælde vådfoder op - SENEST kl. 6.00, synes hun! :høhø:

[QUOTE=Diana F;940574]Hvor sødt. :inlove:

Vi har altid 4 hovedpuder i vores seng. :ok:

Artemis skal jo have én at ligge på, når hun kommer op i sengen om morgenen (tidligt!!!) for at ligge og nedstirre os OG spinde HØJT indtil vi vågner. Vi skal jo ned i køkkenet og hælde vådfoder op - SENEST kl. 6.00, synes hun! :høhø: [/QUOTE]

hahaha :smiley: Missy plejer at lægge sig ved siden af mig, men hun vil gerne ligge så tæt som muligt…Det er noget nyt hun er begyndt på…
Første gang stirrede hun mig lige ind i hovedet med sine store brune øjne, og jeg fik sq et chok da jeg så vågnede…

Som ældstekat har man jo nogle rettigheder, ikke? :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;940597]Som ældstekat har man jo nogle rettigheder, ikke? :D[/QUOTE] det har man i hvert fald

Jeg kender det! :rock:

Phumba hugger min pude om aftenen (hrm… morgenen…) når jeg går i seng. Så skal hun ligge der lidt og spinde og vaske mig i ansigtet. Når hun så mener at jeg er pæn nok til at jeg kan sove… så går hun L

Ingen skal stjæle min pude :wink:

Man skal også være flot, når man skal sove :slight_smile:

Jeg bliver smukkeseret, inden jeg går i seng. Det skal Garfield nok sørge for :slight_smile:

Haha, hvor er hun sød Tine :hjerte:

Gør han det også på andre tidspunkter? For med Phumba er det kun når jeg ligger og prøver at sove. Manden bli’r derimod vasket grundigt når han ligger på sofaen og hun synes at han hellere skulle stå op og gi’ hende MAD!

Jeg troede ellers automatisk at hovedpuderne var til kattene???

Ja han gør, og det er SÅ tydeligt, når han vil vaske hår på én. Han står og stirrer op efter ens hår, og så har man bare at sænke hovedet, så han kan komme til, og ellers hopper han op på ryglænet af sofaen, og så står han der og vasker :høhø:

hehe :smiley: ikke her… jeg skal sq os ligge godt :stuck_out_tongue: så må hun hellere ligge på mig…tror os jeg er mere blød

Jeg kender det alt for godt… Vågner ofte uden både pude og dyne og vi har altså FIRE hovedpuder :slight_smile: