Kender i det .. (kattenus)

lige fra jeg vågnede i morges har det kriblet og krablet i mine fingre, de er simpelthen bare i nusse humør i dag, og det er Mini bestemt ikke. :argh::argh::argh:

jeg trænger til at nusse pelsen af nogle dejlige katte:venter::venter::tihi::ups:

Ja men du smutter lige en tur ad Viborg til, jeg har 7 der elsker at nusse… Når de har tid, det har de altid:tihi::tihi:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;185993]Ja men du smutter lige en tur ad Viborg til, jeg har 7 der elsker at nusse… Når de har tid, det har de altid:tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

Jeg tager bare Leopold med hjem så :tihi:

jeg har 6 der gerne lægger pels til :slight_smile:

Jeg tæller efter om du har fået pletter inden du tager afsted:tihi::tihi:
Knus Elin

Jeg har lige været på nussetur i Nakskov…:wehuu:
I kan tro, at der var nusseklare katte…mums…mums…
De var lige til at bide i.

Meen jeg får aldrig nok.

tja her er vores også altid friske på at blive taget op og nusset og kysset…når altså Aslan ikke liiiige har travlt med at snakke med sit spejlbillede (han er helt gak med mit store spejl i soveværelset) og Sorte Satan skal på eventyr…men tøserne er altid friske, især Celeste, nogle gange går hun helt i selvsving når vi nusser og så bliver hendes spinden nærmest til en kurren så hun lyder som en due…

det vil jeg huske når jeg engang skal over til jer djævle:thumbup:

[quote=Leopolds mor;186028]Jeg tæller efter om du har fået pletter inden du tager afsted:tihi::tihi:
Knus Elin[/quote]

neeej altså det må du ikke-ihhaltsåå

[quote=Mona Jensen;186049]
Jeg har lige været på nussetur i Nakskov…:wehuu:
I kan tro, at der var nusseklare katte…mums…mums…
De var lige til at bide i.

Meen jeg får aldrig nok.[/quote]

Mona burde det ikke hedde 8 i din tekst nedenrunder din bested:p? kommer du i Middelfart?:sshh:

årh jeg vil gerne se misser der snakker med sit eget spejlbillede:inlove: og jeg er også klar på at nusse duer:thumbup:

har taget et enkelt knap så godt billede af det, det ligger inde i mit galleri og inde i min billed “dagbog” om Aslan og Celeste.

og ellers må du jo bare komme til svendborg en tur så kan du få alt det kattesjov du vil s