Kendte skuespillere

Jeg har lige brug for lidt hjælp, som google ikke rigtig kan hjælpe mig med, hvis ikke jeg kommer med noget specifikt. Ergo kan jeg bruge fra nu til påske, på at kigge links igennem.

Jeg vil meget gerne have at mine killinger får navne efter kendte skuespillere, det skal begynde med A, og det er altså fornavnet, og så selvfølgelig drenge.

Jeg har selv fundet en del, mest fra hukommelsen, og den ene ligger også rimelig fast. Men den anden passer bare ikke rigtig til nogle af de andre navne jeg har fundet frem.

Så please, kan i ikke brainstorme lidt for at hjælpe mig.

Sådan noget i stil med Arthur Jensen :høhø: …eller lidt mere power (undskyld Arthur).

Arnold Schwartznegger,

arnold schwarzenegger

Arthur Jensen passer vist meget godt stemmemæssigt. Men tænkte nok kendt uden for Danmarks grænser, nok lidt rart at få specificeret ud. :høhø:

anthony hopkins

Al Pacino

Andy Garcia

Alec Baldwin

Armand Assante

Antonio Banderas

Antonio Banderas
Anders W. Bertelsen
Albert Einstein (han er godt nok ikke skuespiller, det er bare et godt navn :tihi:)

antonio banderas
arsenio hall

Alec Guinness

Andrew McCarthy

Anthony Michael Hall

:gruble:

En til listen, men nok ikke e det bliver, for bryder mig ikke så meget om hans skuespilkunst.

Uha ja det var et par gode til overvejelse

[quote=Skattekat;506990]Andy Garcia

Alec Baldwin[/quote]

Dem har jeg på listen og forkastet, da de ikke rigtig passer.

Siger mig ikke rigtig noget efter at have kigget på billederne. Måske hvis jeg læser ind på hvad han har lavet.

Den er på listen, og muligvis det nr.1 skal hedde

Uha tak, der er vist en som kender de gode links :stuck_out_tongue:

[quote=Majzaa;506997]Antonio Banderas
Anders W. Bertelsen
Albert Einstein (han er godt nok ikke skuespiller, det er bare et godt navn :tihi:)[/quote]

:? Anders tænker jeg lige over.

[quote=Johnny;506998]antonio banderas
arsenio hall[/quote]

Arsenio er kommet på listen nu.

Åhhh ja ham havde jeg slet ikke overvejet

[quote=Zunar-J5;507004]Andrew McCarthy

Anthony Michael Hall

:gruble:[/quote]

Andrew er en klar mulighed, ham kan jeg godt lide som skuespiller

Adam Sandler

Anthony Hopkins

[quote=Elisabeth2;507032]Adam Sandler

Anthony Hopkins[/quote]

Adam Sandler er en god og sjov skuespiller, men en af dem jeg har forkastet fra listen.

Nu har jeg prøvet 6 gange med det link, og den fryser explorer hver gang :S

Man kan da finde det særeste på nettet… :gruble:

Nå, men her er en laaaang liste over skuespillere, som jeg ikke har orket at sortere i :wink: Men der MÅ være nogen med A…