KG har snart jubilæum

@Eva_K ar gjort mig opmærsom på, at KG har 10 års jubilæum lige om lidt. Så vidt jeg kan se, må det være 1. maj. Det er i hvert fald på den dato i 2008, Regitzes bruger blev oprettet.

Jeg har jo kun meget få aktier i det jubilæum. Derfor vil jeg også lægge det ud til alle jer - mange af jer med længere medlemskab end mig - at finde ud af, om vi skal markere det, og hvordan vi i givet fald skal gøre det?

Det er pænt lang tid for et website at eksistere i betragtning af udviklingen i weblandskabet og ikke mindst “truslen” fra Facebook og andre sociale medier. Så vi må have/kunne noget, der er værd at fejre på en eller anden måde :slight_smile:

10 Synes om

Sikke tiden flyver :heart_eyes_cat:kan vi få en forside med flag på fx?

5 Synes om

jeg kan så prale med at være nr 2 bruger lige efter gitze der blev oprettet, plus at vi det første stk tid kattegale var i luften brugte en chatside som fru tonya stod bag
dog kan man ikke se det på hvornår jeg er oprettet, har jo desværre være ude herfra en enkelt gang.
kan slet ikke forstå det er 10 år siden.
men selvfølgelig skal det fejres.
syntes bare der skal laves en festlig forside der markere det

6 Synes om

Det skal da fejres - evt. ved at samle ind, og sætte pengene ind på min konto! DET er da en fantastisk ide … synes jeg :wink:

Nej, seriøst så kunne man da lave en fin forside som fortæller om jubilæet - og med ovenstående in mende, så ved jeg ikke hvordan KG finansieres, men man kunne jo lave en indsamling til driften af denne, for det er da et ualmindelig flot stykke arbejde der bliver udført.

6 Synes om

Ja, jeg ved nemlig at jeg blev oprettet d. 5. maj 2008, da det ikke havde været i luften i ret lang tid, så 1. maj giver rigtig god mening…

Jeg synes at et jubilæums skin (flag måske, som nogen skriver?) eller noget i den stil kunne være rigtig fedt…

Men spørgsmål er om man skal gøre noget fysisk udover det online? KG har jo før holdt nogle rigtig vellykkede og hyggelige træf :slight_smile:

8 Synes om

Det tænkte jeg også på. Kunne være hyggeligt :slight_smile:

4 Synes om

:paw_prints: :paw_prints: :paw_prints:

Jeg blev medlem nr. 500 – og slem som jeg var og er – spurgte jeg om jeg så havde vundet noget :grin::grin:

Regitze sagde ja, og sendte mig en KG T-shirt – har den endnu :grin::grin:

Synes også, at det skal markeres :fireworks:

6 Synes om

Er Regitze forsvundet helt?

gitze er her stadig, men hun har valgt at hoppe helt ud af katteverdenen, da hun har måtte finde sig i alverdens tilsvinninger konstant , så hun har valgt at starte på et nyt liv.
men jeg kan fortælle at hun har det supergodt og hun er virkelig kommet videre

6 Synes om

jeg mindes med glæde de første par år med kattegale.
hold nu kaje hvor havde vi det skægt.
vi lavede en masse sammen osse ude i samfundet.

vi var til hyggefest oppe i nørresundby , en pølsefest i langå, kattegale weekend på en campingplads ved ebeltoft, plus en fed dag i ree park, hvor tossen her satte et godt punktum på dagen ved at fjolle rundt på p-pladsen, jeg var jo eneste mand på kattegale dengang og måtte jo gøre noget for at blive en af tøserne

8 Synes om

Kom til katte-messen i Givskud Hallen og hold lidt fest der :slight_smile: (21. april)
VH
Susanne

9 Synes om

hvis ikke min mor insisterer på, at det er den weekend hendes fødselsdag skal fejres, så kommer jeg helt sikkert :smiley:

3 Synes om

Skal der samles noget ind, skal det være til Rune og Lykke. Havde det ikke været for deres hjælp, havde vi været svært dårligt stillet. Hvis ikke Rune var trådt til og havde overtaget det tekniske, så kunne man sagtens forestille sig, at vi slet ikke havde et KG mere. Simpelthen fordi folk var blevet trætte af noget, der ikke fungerede.

Mht. en eventuelt jubilæumsforside er jeg usikker på, hvad der teknisk kan lade sig gøre. Men det må vi finde ud af. Det skal helst være noget, der stadig er behageligt at se på og læse på - og ikke noget, der bliver så omdiskuteret som vores knaldrøde juleskin på det gamle site :hoho:

Mht. at holde noget IRL er jeg helt med på idéen - hvis bare andre vil organisere det. Det magter jeg simpelthen ikke i denne tid. Jeg er stadig ikke helt kommet mig over flytningen (af KG) sidste år, og med en fusion på arbejdet er der simpelthen ikke mere overskud.

Skulle andre derimod have mere tid og overskud, så er idéen fin. Vi kunne jo i givet fald invitere Regitze - det er lissom hendes fortjeneste, at der er noget at holde jubilæum for.

Men fortsæt endelig diskussionen og kom med forslag.

4 Synes om

Jeg ville ønske, jeg kunne være flere steder på en gang, for kattemesse i Givskud lyder meget hyggelig. Der er Korat Special i Karben den weekend, som jeg har lovet at komme til.

1 Synes om

Som tiden går, jeg var også med fra starten af, men kan ikke huske datoen

2 Synes om
  1. maj 2008 flyttede jeg med over :slight_smile: og det er takket være jer at jeg i dag er registeret opdrætter :slight_smile:
5 Synes om

Hvor kan man se, hvornår man oprettede sig?

Har fundet det - 9/11 2008 :yum:

1 Synes om

når du trykker på din profil kommer det frem

1 Synes om

Ja, tiden flyver må man sige :slight_smile:
Jeg kom med her 22 maj 2008 :slight_smile:

1 Synes om

Jeg har været med siden maj 2008 :slight_smile:

Mht jubilæum - er alle, der startede kattegale, stadig med herinde? Kattegale startede som en modbevægelse til kattegalleri, husker jeg. Kattegale var et lukket forum, som man skulle inviteres til at være med i. Jeg fandt på et tidspunkt min “invitationstråd”.
Kom alle de aktive brugere med over ved denne seneste flytning af forum?

1 Synes om