Kigger DU på MIG?! (Sigga og nabomissen, vol. 2)

Fremskridtene er langsomme, men de er der. Nu kan misserne ligge tæt på hinanden - så længe der er en havedør imellem! Og være på hver sin altan uden at hvæse. Sigga VIL så gerne dutte næse, men sådan en nabomis lyder alligevel lidt farlig, når den “snakker” og “gør”. Den kat kan nogle SÆRE lyde, synes Sigga…

Hvor er de søde. Mon ikke de ender med at blive venner til sidst?

:wehuu:

[QUOTE=velfa;1047691]Hvor er de søde. Mon ikke de ender med at blive venner til sidst?

:wehuu:[/QUOTE]

Jeg HÅBER! :kryds: Jeg tror Sigga ville elske at have en katteven. Hun er i hvert fald blevet meget optaget af udsigten til altanen, efter hun har opdaget at, at der kommer “gæster”:slight_smile:

Søde er de begge to - men hvor bor nabomissen?

Du bor jo ikke i stueetagen, kan jeg se, så jeg ville da være bange for, at den kunne falde ned?

Der bliver godt nok stirret noget fra begge sider… :slight_smile:

[QUOTE=Eva;1047706]Søde er de begge to - men hvor bor nabomissen?

Du bor jo ikke i stueetagen, kan jeg se, så jeg ville da være bange for, at den kunne falde ned?[/QUOTE] Jeg tænkte præcis det samme. Kommer din mis derud? Hvordan sikrer man sig mod nedfalden mis?

Sigga kommer kun ud på altanen sammen med mig og i sele, så hun kan ikke komme i nærheden af kanten. Hun er ikke særlig interesseret i at komme derud, men hvis hun bliver glad for det, sætter jeg net og plader op, så hun kan få lov til at bevæge sig mere frit rundt derude. Nabokatten går fra naboens altan over på min (der er ca 5 cm hul imellem). Hun har boet derinde i 6 år og er i følge naboen aldrig faldet ned. Så jeg tror hun har styr på det. Men jeg ville heller ikke have nerver til det med min kat!

Nåååååå…hvor er de søde :wink: